Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 3:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Nov, 2008 20:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii nüüd siis vahepealsed juhtumised:
1. Isa 2003a. mazda6 läks keregarantiisse 2 nädalaks, kuna oli täitsa roostes. Sai siis selleks ajaks laenatud oma sebring talle rakverest võsule tööle sõitmiseks. Aga tema sai hakkama sellega, et küttekulu oli 667km läbimisel keskmine 7,5 L/100km kompu järgi - võrdluseks 2.0 Mazdal 7,2...
Samas hommikused käivitused, Rakvere vahel sõidud jne.. muidugi suurem osa km tuli mööda maanteed ,aga seda mitte ülisiledal teel...

nii, et öko pill see 2,7 V6 Mr Green
Minul jällegi krt ~9 :sorry:

2. Sai tellitud www.Ladu24.ee -st välimine rooliots, kuna see ikka päris läbi.
Esmaspäeval tegin tellimuse koos maksmisega 680 eek + 99eek transport ja täna (kolmapäeval) käes.
Pilt

eks siis nüüd vaja see kuskil külge lasta kruvida.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2008 0:38 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 10 Mai, 2007 10:02
Postitusi: 3
Njah olin sunnitud mõne rea kribama, kuna tahetakse pidevalt kustutada (viimane postitus 27mai2007 :sorry: )

Auto on hea ja nüüd kohe päris hea :viil:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2008 2:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
sveta kirjutas:
Njah olin sunnitud mõne rea kribama, kuna tahetakse pidevalt kustutada (viimane postitus 27mai2007 :sorry: )

Auto on hea ja nüüd kohe päris hea :viil:

Ega selleks ei pea kohe postitama, sest foorumisüsteem näeb kohe ära, kui oled sisse loginud. :)

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 13:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Siiani siis muretu elu olnud - ta kohe nii tagasihoidlik, et imelik kohe hakkab... isegi keskmise küttekuluks kuvab mulle 8,4 :think: Aga ma nüüd puhkusel ning selle näidu parandame kohe kindlasti ära :roll:
Aga tuleva naistepäeva puhul sai siis siblerist läbi astutud ning need tihendid ära tellitud:
Karteri tihend ja ketikatte tihned kokku 1020eek
Õlifiltri vist võtab ka sealt 109eek
Õli saan ikka vanast kohast... Motuli 5W30ne.

ning kui jupid Rakverre saabuvad viin VIST sinna ka tegemisele - 1200eek oleks paigaldamise tööraha.... aga ma pean tiba julgust koguma, et sebringut silberis hooldada lasta..... Samas pole mul praegu alust kahelda Rakvere tegelaste oskustes...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 18:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
hmm kirjutas:
Siiani siis muretu elu olnud - ta kohe nii tagasihoidlik, et imelik kohe hakkab... isegi keskmise küttekuluks kuvab mulle 8,4 :think: Aga ma nüüd puhkusel ning selle näidu parandame kohe kindlasti ära :roll:
Aga tuleva naistepäeva puhul sai siis siblerist läbi astutud ning need tihendid ära tellitud:
Karteri tihend ja ketikatte tihned kokku 1020eek
Õlifiltri vist võtab ka sealt 109eek
Õli saan ikka vanast kohast... Motuli 5W30ne.

ning kui jupid Rakverre saabuvad viin VIST sinna ka tegemisele - 1200eek oleks paigaldamise tööraha.... aga ma pean tiba julgust koguma, et sebringut silberis hooldada lasta..... Samas pole mul praegu alust kahelda Rakvere tegelaste oskustes...


Igaks juhuks pane pisike küünal enne kirikusse, mine sa vana isahane tea :D :D

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mär, 2009 16:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii tihendid jõudsid kohale suht kärmelt....
Õli kah olemas 778eek 5L motulit
Hinnda täpsustasime veel kord üle 2,5h ja 470 eek tund seega 1200eeku.
Juurde võib tulla mõni abimaterjal - puhastamiseks nt. - neid hindasid ei täpsustanud :tige:

Ülejäänud siis silberist... ka küünlad kirikusse
seega homme kell 9 hakkab pull pihta - kellel midagi teha pole saab tulla kaasa elama. seal ilusti suur aken töökoja vahel.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mär, 2009 16:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
No nii, sai siis silberis ringi hängitud täna kella 9 hommikul kuni 13:30-ni - ehk siis täpselt nii kaua kulus neil tihendite vahetuseks.... aga kokkulepe oli kokkulepe ja sellest nad kinni pidasid.
Küsisid 30 min lisaks ja kokku läks kirja 3h tööd :roll:
Hinnaliselt siis 2700eek koos tihendite, õlifiltri, abimaterjalide ja töörahaga - mina olen tulemusega siiani rahul ja paistab, et sebring ka.
Käisin vaatasin ka mootori olukorda kui karter alt võeti ning pole veel näinud nii puhast mootorit seestpoolt Mr Green väga ilus karamelli värvi ning mitte ühtegi musta käkerdist või sadet. Seega julgen nüüd väga soovitada motul 5W30 õli ja vahest ka mootor läbipesta engine cleaneriga (mina olen 2x seda teinud ja see oli 5 õlivahetus 1,5a. jooksul - suht tihti aga pole midagi teha kui õli otsa sai :( )
Meister tegi usinat tööd auto kallal ja eks ma tiba ärritasin ka teda, kuna käisin iga 30 min tagant kiikamas kuidas töö edeneb... vahest oli tunda, et venitab samas regulaarsed pausid peavad olema...suitsupausid. Sai hakkama ilma mootorit maha võtmata.
Ilmnes ka see, et geneka rihm on omadega täista läbi - eks kunagi vahetab ka selle, seda siis ise.

Mis ma oskan öelda, olen rahul Rakvere silberi teenindusega kuid enne kui lähete autot teenindusse viima, selgitage välja mis masinal vaja teha ning kui palju see silberimeestelt aega ja raha nõuab.

Nüüd siis järgmised pisiasjad vaja kunagi ära teha:
Tulede poleerimine
Käsipidur kuidagi pehme ja kang ei tule kohe tagasi... tross kange vist.
Genekarihm
veel ehk midagi :think:
krt ei tule kohe meeldegi - suverehvid ehk...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mär, 2009 16:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Rakveres lubatakse meistri juurde?
Tavaliselt on hind kahekordne kui ise juures passid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mär, 2009 17:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Rakveres saad läbi akna vaadata,kuidas su autokallal kangi ja kuvaldaga majandatakse ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mär, 2009 18:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ma käisin mitu korda seal masina juures - üldjuhul ei lubata aga mis neil teha - kokkukuivavad muidu.
Aknataga sai jah kiigatud ikka päris mitu korda - kui kangi ja kuvaldat oleks kasutatud :agress:

Mis tuli ilmsiks kui ta tehtud hooldustööd kinnitas tehase programmis, et aprillis 2006a. oli garantiikorras midagi tehtud ja siis oli läbisõiduks 181000km :shock: (mul ees 141000 ja ostmise ajal 114000)
praegu tegin järelpärimise hooldusraamatus kajastatud firmadele, et mis töid on tehtud, millal, kes ja mis oli läbisõit.

eks näis mis saab....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mär, 2009 21:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Läbisõiduga on sama teema, kui võtad uue naise ja ta ütleb, et enne sind kallis oli mul vist ainult kaks meest...
:D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Mai, 2009 11:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
No nii siiani muretult sõidetud, kuid vahepeal olid soojad ilmad kätte jõudnud ning mõte suvepapude peale liikus.
Sai siis 1K eekuga soetatud 205/60/16 Michelin Energyd ette ja Pirelli P7 taha.
Vahetamisel selgus, et käsipidur ei tee tööd nii nagu peab. vasak kiilub kinni ja parem ei tööta üldse.
Kinni kiilumise all mõtlen seda, et peale hoova vabastamist hoiab käsipiduri klotse peal - 5-6km sõitu ja asi jälle OK

uute papudega veel, et nüüd muutus müra salongis ikka suht suureks (Continental Wintercontakt3 olid ikka nende kõrval hiirvaiksed) Seega müraisolatsioon vägagi päevakorras. Sellest sai ka AWD95 räägitud.

ja 1K km pärast siis jällegi korraline hooldus - õlid

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Aug, 2009 12:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Viimane sissekanne mai kuust.... aga mis vahepeal toimunud
Õlivahetus, kuna õli sai otsa.... läheb teist nüüd päris isukalt.
Lapatsit andes lööb tagant korra sinist. AB sai käidud nind diagnoos klapisääretihendid läbi. Hinnapakkumine oli järgmine:
1)klapisääre tihendid 515.-
2)klapikambri tihendid 692.-
3)töö 8.4h ehk 2940

Ülemiste Silber - köhatas üle leti ümmarguselt 10K

Ameerika Auto: Ãœlemise sarja tihendite komplekt maksab 3900.-eek
ja töö ise läheb maksma 3500.-eek
Allahindlusega koos saame hinnaks pakkuda 7000.-eek

Ehk siis AB-sse tegema. Rakveres saaksid ka mehed hakkama, kuid tihendeid pole neil kuskilt võtta ja ega töö hind odavam tule kui AB.s

Mööda minnes sai ka esisilda korrastatud, kuna kodusel munakiviteel hakkas alt kostuv lagin närvidele - AB vennad loksutasid, kolistasid, sõitsid, proovisid, kuid lagina järeldusele ei saanudki. Mul kaasas eelenvalt soetatud stabikavarda puksid ning nemad kruvisid need alla ja oh ime väel lagin gadunud ;) Kuigi kangiga proovides tundusid asjad väga OK.

Sügiseks vaja ka käsipidur korda teha - ülevaatus tulemas.

Käsipidur korras, tegin selleks järgmised tööd: viewtopic.php?f=32&t=6031

Kont peksab vahest ka segast - korra läheb tööle ja siis jälle ei lähe :( eriti kehv oli kuuma ilmaga Tallinnast tulles :agress: Ainet sai kontrollitud ja surve on korras, järelikult mingi juhtme kala.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Sept, 2009 19:33 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii nüüd siis oli vaja kiiremas korras aku ära vahetada... päris mitu korda on see juba meid seisma jätnud ja koormustest näitas, et asi õhtal...
Sai soetatud siis Varta Silver Dynamic D39 .... öeldi, et sobib aga võta näpust...
Originaal akul ei ole lühematel külgedel alumisi kinnitusribasid ja seoses sellega alt kitsam. Tükk aega mõtlesin, et mida teha kas aku plastikalusele teha vastavad kohad... mis oleks võimalik, kuid see muutuks päris vedelaks või nagu eelnevad ostjad eemaldada akult need otsapealsed kõrvakesed.
Kõigepealt kulus 1h lammutamise peale, et see alus sealt kätte saada
- eemaldada esiratas
- logar
- aku ühendused alt lahti
- aku hoidjad lahti
- esituli eest ära (sellega seoses ka PCM korraks oma kohalt ära kangutada), seda tuld oli vaja eest ära võtta selle pärast, et alus oli tagant poolt kahe poldiga kinni ja neid pääses lahti keerama ainult nii
- eemaldada tuli ka originaalakut hoidev varras - kuna see tundus nüüd üleliigne ja uuel EURO akule see ei läinud - polnud sellist pesa aku peal.
- liistusaega kõrvad ära ja vopsti istus nagu valatult - kinnitusteks jäid aku pikemal küljel olevad kõrvad mis on täitsa piisavad
- nüüd ühendused.... vaja üleminekuid - sain TAIWANIs toodetud üleminekud :doh: need tahtsid saada pikemat keeret aga originaalühendused on ~2 pööret sellel vindil... seega lahendus - jälle liistusaag ja tinaühendused 2mm lühemaks, et keere kohe pihta hakkaks.
- oli vaja ju ka isoleerkiht + klemmi üleminekule orgunnida.
Lõpuks kõik hästi ja aku paigas, kinni, särtsu palju ja kogu kupatus läks 1275.- (aku 1175, üleminekud 100) + 2,5h tööd koos ringi sebimisega.

Nüüd siis võiks öelda nii, USA ja Euroopa koostöö mida vahendab/ühendab Taiwan ja kokkupandud Eestis :D
Resümee on see, et on võimalik paigaldada tavalisest poest ostetud aku (Mõõtmetelt Laius: 242-vähendada 230, Sügavud 175, kõrgus 190 ja + klemm vasakul) aga arvestada mõnusa ehitusega...
Kes lihtsamalt (Enam jaolt kallimalt) tahab soetagu USA aku...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Sept, 2009 20:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Kas tõesti ei oleks saanud lihtsamalt :think: paar tükki kaevanduse lindist ja cccp aku kinnitus -oleks vähem rabelemist?

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia