Täna sai siis masinat natuke kohendatud.
Kojamehed ära vahetatud... bochi omad töötasid 2a. ... nüüd siis mingisugused al.. 9€-sed... praegu pühivad
muidugi klaas on ikka väga nässus (originaal on veel ees
)
Esitulede pistikud sai keraamiliste vastu vahetatud, sest algsed hakkasid jupsima. Kohati põles tuli ja kohati mitte, tuled muutusid ka kollakaks (samas üks pistik oli ohtlikult sulama hakanud.
Sai mõõdetud ka pinget, mis tuledele jõuab. Mitte töötava mootoriga 11,1V ja töötavaga 13,2V (aku juurest samad näitajad 12,2 ja 14,5). Mõtlesin, et panen otse aku pealt läbi releede tuledele voolu, kuid 1V pärast seda tegema ei hakka, oleks kadu siis vähemalt 2V siis ehk veel... praegune kaotus on kuskil pirnidel 5W maks. Minu üllatuseks tulevad päris jämedad juhtmed tuledele... tunduvad peale vaadates õhukesed aga isolatsioon on lihtsalt õhem...
Pigem värskenad tuledeklaasid ja paigaldan vähe valgemad pirnid.
Teine asi, mis iga aasta tuleb teha on rooliotste vahetud - no ei jõua enam neid mooge ja autoextraid vahetada - tellisin originaali (krõbe 120€...) aga nagu eelpool mainitud B osadel on koonus tiba vale ja läheb liiga sügavale, sellega ei jäta kuuli kaitseks olevale kummile ruumi ning lõhub kummi ära - siis pole enam pikka pidu.
Ega jah masin on sellises seisus, et teeks selle täiesti korda kulub kuskil 2k eeku (mootor + kere) aga ega väga ei raatsi sinna enam investeerida... liigub kaua liigub.
Varsti tasub hoidma hakata, sest vaatasin, et müügis neid enam väga pole...
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma