Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Dets, 2014 14:54 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii nüüd hakkab siis pirnide eluiga otsa saama.
Üks numbrituli ja udutule pirn lõpetasid tegevuse...
Kaalun praegu ehk panen LED-id - mitte energia kokkuhoiu vaid kestvuse eesmärgil.
Olen märganud, et udutule kasutamine päevatuledena kulutab aastaga pirni läbi. Pirni enda hind on ~3-5€. Vahetamine suhteliselt lihtne, kui võrrelda esitulede pirni vahetusti...
Ka seal võiks modimise ette võtta (mida anjolle kunagi mainis) - keraamilised pirnisoklid (igaks juhuks), otse akult jämedamad juhtmed + lülitamine läbi releede.
Saab 55W H4-dest ehk ohutumalt rohkem valgust kätte - praegu suht kollane on ees, klaasid on poleeritud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mai, 2015 18:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Täna siis motopolitsei peatas mind kontrollimise eesmärgil, et veenduda kas sebringu udutuled on vastavate märgistustega, et võivad asendada päevasõidutulesid... :cop:
Hakkas jahuma, et udutuled võivad päevasõidu tulesid asendada aga koos ääre ja numbrituledega :doh: samas vihjas, et masin on piisavalt vana, et kas tähised on tuledel ikka olemas. :shock:
Chrysler on neid tähti lisanud tuledeklaasile piisavalt palju, et vajalik PL kombinatsioon kokku saada, samuti viskas pilgu lähitulede tähistustele - no sinna võib vist igasuguseid pirne panna, sest tõesti tähekombinatsioone on ikka päris palju.
Aga kõik oli korras seega probleeme polnud :hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mai, 2015 20:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kas neil tõesti midagi paremat teha pole :shock: :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2015 6:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Vilkuriga vankri meestel ikka jube igav hakkanud

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2015 11:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Täna sai siis masinat natuke kohendatud.
Kojamehed ära vahetatud... bochi omad töötasid 2a. ... nüüd siis mingisugused al.. 9€-sed... praegu pühivad ;) muidugi klaas on ikka väga nässus (originaal on veel ees ;) )
Esitulede pistikud sai keraamiliste vastu vahetatud, sest algsed hakkasid jupsima. Kohati põles tuli ja kohati mitte, tuled muutusid ka kollakaks (samas üks pistik oli ohtlikult sulama hakanud.
Sai mõõdetud ka pinget, mis tuledele jõuab. Mitte töötava mootoriga 11,1V ja töötavaga 13,2V (aku juurest samad näitajad 12,2 ja 14,5). Mõtlesin, et panen otse aku pealt läbi releede tuledele voolu, kuid 1V pärast seda tegema ei hakka, oleks kadu siis vähemalt 2V siis ehk veel... praegune kaotus on kuskil pirnidel 5W maks. Minu üllatuseks tulevad päris jämedad juhtmed tuledele... tunduvad peale vaadates õhukesed aga isolatsioon on lihtsalt õhem...
Pigem värskenad tuledeklaasid ja paigaldan vähe valgemad pirnid.

Teine asi, mis iga aasta tuleb teha on rooliotste vahetud - no ei jõua enam neid mooge ja autoextraid vahetada - tellisin originaali (krõbe 120€...) aga nagu eelpool mainitud B osadel on koonus tiba vale ja läheb liiga sügavale, sellega ei jäta kuuli kaitseks olevale kummile ruumi ning lõhub kummi ära - siis pole enam pikka pidu.

Ega jah masin on sellises seisus, et teeks selle täiesti korda kulub kuskil 2k eeku (mootor + kere) aga ega väga ei raatsi sinna enam investeerida... liigub kaua liigub.
Varsti tasub hoidma hakata, sest vaatasin, et müügis neid enam väga pole...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2015 16:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tore kuulda, et masin veel liigub ja korras hoiad :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2015 16:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Jah. 10.okt sai siis 8 aastat ostmisest... Samas pidi see masin ju kohe kokku jooksma...
Ostmise ajast on siiani kestnud - tiksumine ja käigukasti jõnks...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 08 Apr, 2016 21:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
tundub, et sebringud on pead tõstnud... täna vanake tujutses, ei taha käima minna...
Sveta jutu peale käisid peast kõik versioonid läbi, mis iganes võis mootoriga juhtuda...
Kui Tartust Rakverre jõudsin ja rooli taha istusin, käivitus vanake koheselt... nagu poleks midagi juhtunud ja nii mitu korda. Svetal vajus suu lahti...
Samas natuke hiljem sain asjale järele, sest ka mul ei soosinud ta käima minna.
Mooto töötab kui silindritesse jõuab õigeaegselt kolm asja:
1. kompressioon
2. säde
3. küttesegu.

Tundus, et sädemega on probleeme. Viimati vahetasin ju küünlaid väga kaua aega tagasi...
Sai siis AmercanBeautyst läbi astutud ja voilaa 6x Autolite Iridium XP5263 soetatud 14€/tk - püsikliendi,klubi %
Lisaks võetud ka õlirõhuandur ka, sest see tahab vilkuma hakata ning enne kui mootorit lammutama hakkan vahetan odavamad asjad ära.

Pilt

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Apr, 2016 21:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
näit on ees ainult 225873km ja küünlad on vahetatud.
Vaja on ainult 2x 7cm 3/8 pikendusi ja küünla padrun ning tagumised küünlad saab ilusti vahetatud. Njah kindad võiksid käes olla, sest kuuma ja müratõke on kivivillast ning ega see käenahale head ei tee.
Kuna tagumiste küünalde maha võttes ilmnes, et nad olid kaetud rohke õlikorraga võtsin maha ka õhupuhasti selleks, et kontrollida klapikambrikaane poltide pingutusi... olid kuidagi õrnad... sai üle käidud 13nm võtmega...Samas on tunne, et PCV süsteem ei tööta korralikult...
Saan aru, et püsivama tulemuse saaksin kui klapikambrikaaned maha võtta pinnad puhastada, uued tihendid ja asi tagasi... aga lähitulevikus on ikkagi plaanis mootoril kõik ülemised tihendid vahetada.
Käivitusprobleem sooja mootoriga sai ka lahenduse, nimelt üks klapp (tühikäigu mootori oma), mis asub gaasiklapi all ja peaks juhtima õhku klapist mööda, kui see on kinni ja mootor töötab. See oli ikka väga nõgine, sai puhastatud ja tagasi pandud - sõidetud 30km ja nüüd pole enam sooja mootoriga käivitamine probleem.
Kokkuvõtteks - üle pikaaja jälle sebringu roolis ja peab ütlema, et on hea küll. DS4 on uus ja tilulilusid rohkem aga Sebringu rooli parem keerata (teel stabiilsem, oluliselt võimsam jne...) :ok: ainuüksi see tunne paneb liigutama masina korrastamiseks.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Mai, 2016 17:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nu nii, nüüd siis masin suuremasse hooldusesse, sest mootor vajab hoolikamat ülevaatamist (sõidab aga ei saa enam väga kindel tema peale olla...)
Asi selles, et õlilekked on märgatavad, kohati lööb suurematel tuuridel tagant sinist ja nüüd siis andis mingi lõdvik/tihend järgi ja kaotas rkv-tartu teel jahutusvedeliku ära ning läks keema...
Ehk siis mootorile täis tihendikomplekt + veepump ja lõdvikute ülevaatus. Samas ka seest nii palju puhtaks kui saab.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Mai, 2016 18:29 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
:pai: väga hea ,et turgutad teda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Jaan, 2017 0:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Masin liigub ;)
Sai siis korraks mõneks kuuks mootor maha võetud, sest mingi jahutusvedeliku toru andis otsad ja kui juba siis juba. Mootori kallal on enne minu kasutusse saamist käidud (minu käes siis 2007 a sügisest ja km114000 alates). Mootor seest näitab, et see on +100 000 rohkem sõitnud, kui praegu kelladel näitab (227000). Vahetatud paistis olema kettikomplekt... mootori sisse kiigates oli väga puhas ning MOTUL õli õigustab ennast väga ja soovitan igal juhul seda kasutada. :hi:
Mõned pildid - asjad nii nagu lahti võeti, puhastustamisega pole vaeva nähtud.
Manus:
2017_Sebring_Klapikamber1.jpg
2017_Sebring_Klapikamber1.jpg [ 935.77 KB | Vaadatud 9025 korda ]


Manus:
2017_Sebring_Klapikamber2.jpg
2017_Sebring_Klapikamber2.jpg [ 945.85 KB | Vaadatud 9025 korda ]


Manus:
2017_Sebring_.jpg
2017_Sebring_.jpg [ 737.62 KB | Vaadatud 9025 korda ]


Mootor algosadeks võetud ning:
1. õlirõngaid põhimõtteliselt polnud... surverõngad olid enam vähem ok - sai uus komplekt pandud. rockautost 70.-
2. kõik tihendid vahetatud rockautost 140.-
3. veepump vahetatud rockautost 36.-
4. toekam starter pandud - vanal olid kõik sateliithammakad + kõik puksid ovaalsed... 30.-
5.loomulikult andis saba ka jahutusvedeliku temperatuurianduri hoida - samas kui mõõta tasapindu, siis väike aste on sees... AB 50.-
6. vahetatud ka õliandur. AB 25.-
7. paigaldatud ka ketipinguti talla fiksaator, mis ei lase tallal väga taha tulla, et mootor kokku jookseks. kunagi eelnevalt seotatud... vist 15.-
8. õli + filter 54.-
tööraha koos vedelikega (jahutus, kont) 300.-

kogu kupatus läks kokku hinnanguliselt 720.-

Nüüd mõneks ajaks peaks masin OK olema

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Jaan, 2017 11:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Minu poolt kiitused :hi: tore kohe lugeda.

Kui seda õlikest seal ikka regulaarselt vahetada, siis mootor ongi seest puhas :)

Pilte viska juurde, kui rohkem on :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Veebr, 2017 21:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Pilte kahjuks rohkem pole, sest ise ei teinud ja töömehe juures pole olnud kombeks fotokaga ringi aeleda.

Eks selle mootori mahakatkumise ja peale panekuga läks midagi natuke kehvaste ka...
Üldjuhul töötas asi täitsa hästi, kuid sõit Rakverest Tartusse lõppes Vägeval... Mootor hakkas jõnksutama. Alugses üks jõnks viie sekundi jooksul, siis aina tihedamini kuniks suri välja... vägev see tunne polnud
Kohe sai kontrollitud veakoode, ning nendeks olid:
P0118 ECT SENSOR VOLTAGE TOO HIGH
P1193-INLET AIR TEMP SENSOR VOLTAGE HIGH
P1391-INTERMITTENT LOSS OF CMP OR CKP
Rahustuseks sain aru, et õnneks viga polnud rauas vaid elektroonikas - seega midagi väga hirmsat ja rahakotiröövlit oodata polnud - lihtsalt ebamugavust...

Sai treileril siis Tartusse sõidetud (õnneks tasuta...) ja õhtul hakatud asju arutama... nimelt läks masin käima aga viskas siis jällegi eelpool nimetatud koodid -
Hiljem lisandus P0351-IGNITION COIL #1 PRIMARY CIRCUIT 2.7L ning kohati kadus P1193
Sai lahti manualist hakatud järge ajama, et mida kontrollida ja kuidas... igal juhul oli tulemus, et kas lühiühendus massi või signaali katkestus...
Juhtme otstest mõõdetuna (sensor ja PCM vaheline juhe) katkestust polnud... Lühist samuti ei leidnud...
Hakkasin kogu seda mootori ümber olevat juhtmepundart harutama ning püüdsin leida kohta kus juhe võis olla muljutud... ei leidnud... kuid masin enam veakoode ei visanud... mootor töötas 10min murevabalt tühikäigul töösoojaks ja hinges tuli väike rahuolu. Seejärel proovisõit ning mõne ajapärast jõnksutas uuesti... õnneks vedas garaazhi ennast tagasi. Mootori tuli põleb ja veakoodid tagasi...
Seejärel sai hakatud järge ajama massi ühendustes... ja võetud lahti KÕIK mootori massiga seotud pistikud ja ühendused - puhastatud pesad ja uuesti ühendatud. Jällegi veakoodid kadunud ning masin töötab... vara veel rõõmustamiseks. Sõitsin üle poole tunni mööda tartut ja ähiümbrust ei mingit jõnksutamist... hinges rõõm, et sain vist juhuslikult korda. Kripeldab see, et täpset põhjust ei leidnudki ning pole veel veendunud, et viga 100% eemaldatud. Kuna tegu on vana masinaga, siis neid piduseid ühendusi võib leiduda veelgi... kaldun praegu arvama, et pistikud C111 võis kehvalt massi ühendust ana - läbi selle liigub väga paljude andurite mass...
Täna sõitis siis murevabalt Tartu-Rakvere...
Seega kui sellise probleemiga töökotta pöörduda, siis ajakulu oleks olnud 3+h julgelt ning sealt oleks tulnud soovitusi vist nii mõnegi anduri/juhtme osa vaja välja vahetada...

Aga hea, et nii läits...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Mär, 2017 11:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Noh nüüd on siis 1550 km sõidetud ja asi hakkab paremaks muutuma. Õli normis, jahutusvedelik püsib sees, küttekulu suht Ok, see muutub aina paremaks 160km Rakvere-Tartu 7,2 keskmine ehk linn loomulikult oluliselt rohkem. Peamine põhjus, miks linnas rohkem võtab on <5km otsad kohe peale käivitust sõitu...
Ketipinguti on vaja ikkagi ära vahetada, sest minu mäletamist mööda pandi sinna pinguti ilma tihendiseibita... See, et masin pole veel kokku jooksnud on tagatud ketipingutuse talla fiksaatoriga, mis ei lase tallal väga taha asendisse kukkuda ning hoiab ketti piisavalt pingul, et hammast üle ei viska.
Uus pinguti on olemas, kuid selle paigaldamine on julmem töö kui küünalde vahetus - LH versioonil lihtne JR versioonil peavalu.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia