Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 11:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juun, 2008 18:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
samast kohast hankisin ka.
Letihind oli 250 eek/tk. Sain sealt tiba alla ka seoses eelmise musta masinaga....

Võimalik soetada ka erimellist või teistest varuosapoodidest, kes densot müüvad. Aga margiks on ITL16 mitte ITL20

Tagumiste küünalde vahetus nägi samamoodi välja nagu puurkaevu mantlitorude paigaldamine, teisisõnu küünlapadrun ja kolm väikest pikendust. ning küünla väljavõtmine siis selliselt iga pikenduse lülikaupa ta küünalt tõstis.
Kõige tagumist juhipoolset küünla väljavõtmiseks on tiba günekoloogi oskusi vaja. suht kitsas on...ehk siis nii nägi 6. küünla eemaldamine ;) :

Pilt


Ahjaa magnetit võib vaja minna... seoses poolide kinnitamisel kuhugi-kogematta-sõrmede-vahelt-pudenevate-ja-mootorisse-või-kuhugi-vahele-kukkuvate-poltide välja kookimiseks. :P

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Viimati muutis hmm, Laupäev 23 Aug, 2008 23:03, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Aug, 2008 23:02 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii tegin istmesoenduse korda :yeehaa:
Eeltööna olin teinud kindlaks, et viga on ühes istmes: kas siis kuskil ühenduses või küttekehas.
Alguses võtsin istme põranda küljest lahti, et oleks mugavam alt katkestusi otsida :)
Leidsingi siis lõpuks pistiku, kus ei oleks pidanud katkestust olema, kuid halb oli see, et juhe läks istme seljaote sisse.
Võttes siis alt seljatoe nahkkatte lahti nägin ühte "plaastrit" kuhu alla läks see "katkemise juhe",
Pilt
võtsin "plaasti" ära ja mida ma näen peenike juhe on läbikärssanud.
Pilt
Hea, et vea ülesleidsin
halb - tegutsemiseks oli väga vähe ruumi.
Lõpuks sain siis juhtmeotsad puhastatud, kokkukeeratud ja isoleeritud.
Pilt
Pilt
Nüüd istmesoendus töötab :)

Kogu töö oli siis seotud selle punase ringiga tähistatud kohas.... aga istme seljatoe sees
Pilt

Kui istme põranda küljest lahti võtta võib igasugust kraami leida näiteks sellise asja:
Pilt

Arvata on, et Lennaril kadus see kunagi ära :)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Aug, 2008 19:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Täna siis õlivahetuse ajal sai auto all oldud ja näpitud kõike (v.a. väljalaskesüsteemi, mis oli kuum) ja sain natuke pahaseks american beauty peale, kuna nemad väitsid, et esisillas on kõik korras (2 kuud tagasi) aga enne ja pärast ikka midagi klõbises munakivi teel. Arvasin, et see on stabikapuksid aga mis sellist heli teeb on vasak välimine rooliots, mis ikka loksub kohe.......... :angry:
Seega see vajab vahetamist

Alt nagu ikka õline.... põhja ja otsatihendid lasevad läbi.... plaanis need asendada vastava "silikooni" taolise aseainega.... mitte tihenditega (tean tean, et milleks siis need tihendid on kuid uutel masinatel neid ei kasutatagi vaid ongi see mastiks...)
Leidsin ka lõpuks koha (peale AB) kuhu võib sebringu sellisteks töödeks viia Sõmerul :)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Sept, 2008 8:40 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tänane hommik :angry: krt lambad käeharjutajad :evil:
Õnneks oli tehtud hommikusel ajal, et asi veel värske ning kaste oli autol peal ja värv ei jõudnud kinnistuda.

Pea kõik saime maha, kuid see tugevam punane kus see magnetkleeps - selle äärest kahjuks ei saanud, väike punane triip sinna jäi. Nüüd loodan, et poleerimisega ja värvi vahaga õnnestub see korda teha. :(


Manused:
Pilt000.jpg
Pilt000.jpg [ 439.97 KB | Vaadatud 8867 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Sept, 2008 13:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Värdjad tõepoolest.
:angry:

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Sept, 2008 16:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
hmm kirjutas:
Tänane hommik :angry: krt lambad käeharjutajad :evil:
Õnneks oli tehtud hommikusel ajal, et asi veel värske ning kaste oli autol peal ja värv ei jõudnud kinnistuda.

Pea kõik saime maha, kuid see tugevam punane kus see magnetkleeps - selle äärest kahjuks ei saanud, väike punane triip sinna jäi. Nüüd loodan, et poleerimisega ja värvi vahaga õnnestub see korda teha. :(


Sa polnud ainuke meie maja taga oli ka ühele autole punased "disain jooned peale tõmmatud"


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Okt, 2008 21:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii täna juhtus siis lõpuks see, et Svetal ununes tuled põlema kuskil 1,5h ja oh seda kurja aku sai tühjaks...
Käima tõmmata ei saa, akut välja kookida samuti.... kole jama. sai siis 70 eeku eest krokodillid hangitud ja ühendatud siis doonor masinale - proovisin enne käivitust mis veakoode viskab (3x run) ja sain koodiks tavalise P1684 (aku juhe maas eelmisest 50x käivitusest) ja siis done ning seejärel "run" asendis (mitte nagu tavaliselt "sart" asendis) käivitus mootor koheselt... :shock: seega ei teinud tavalist käivitusliigutust võtmega...

ok sõitsin siis tiba ringi ning parkisin maja juurde proovides uuesti ja nii kui võti RUN asendit puutus käivitus mootor... :think: hakkasin juba murelikuks minema ja suretasin uuesti välja. Seejärel 3x vea koodi trikki ning jällegi P1684 ning done ja mootor automaatset käima :madgirl: .
Mootor välja ning võti uuesti run asendisse.... nüüd oli vaikus ja mootor käivitus alles siis kui start asendisse võti keerata :roll: mootor jälle välja ning kui uuesti run asendisse võti keerasin jälle mootor läks ise käima :angry:
Tegin uuesti testi ja jälle P1684 ning done ja vaikus :shock: see järle kellade test see oli OK ja peale seda masin nagu enne käivitus siis kui selleks võtmelt õige korraldus tuli....
Aga väike ehmatus oli õhtul küll.

Aga see kompuutri junn ei nullinud ennast :doh:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Okt, 2008 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Vast sul ka see tarkvara läks "lolliks", nagu grity kuskil siin pajatas??..Ja tuleks kah softi uuendus teha? Grityl oli kah vist see softi proble peale jama akuga.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 17:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii kõik asjad peaaegu vinksus vonksus (no jah see rihm ja tihendite jama...)
Sai täna siis sebringu võimed proovile pandud ja võimed numbritesse kirjutatud.
ehk käisin tiba raha laristamas ja istusin huvi pärast düno pingis maisnaga.

1. 15 min võttis aega masina dyno pingile paigutamine
- neil vaja optiline seade kuhugi pöörleva asja lähedale saada. Sebringul ju V6 risti peal, pealt poolt ei ole ligipääsu geneka rihmale ja all on samuti kate ees....
2. düno pingis olles vahetab ju see kurivaimu kast ise käike kui piirajasse jookseb (isegi siis kui panna käsitsi juhtimise peale ja sealt valida käik.
3. Sebringul on see kast ikka uimane... ja konverter kaotab päris palju jõudu
tulemus pildil (pildi joonisele lisandub 20% automaatkasti kadu...) aga

1. stockina (kont jne taga) 137KW rattast
2. stock aga kont väljas 137KW rattast
3. eemaldasime õhufiltri 138KW rattast

Ehk siis järeldused:
1. Kindlustuse kõrgeim makse on 2,7V6 sebringu puhul ülekohtune (see, et 142KW alates on n.ö. kõige võimsamate masinate koefitsent)
2. õhufltri eemaldamine või siis vabama käiguga filtri (koonuse) paigaldamine vabalthingavale masinale on mõtetu (teine maisn 350Zil tuli 206KW õhufiltri eemaldamisel 208KW)
3. automaatkast sööb meeletult võimsust ja on uimane just suuremematel kiirustel (kohalt minek on küll äkiline ja see on ka kõik)


Manused:
chrysler.jpg
chrysler.jpg [ 52.25 KB | Vaadatud 8852 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Viimati muutis hmm, Laupäev 18 Okt, 2008 21:50, muudetud 2 korda kokku.
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 18:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Palju sul see maksma läks, ning kus käisid?

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 18:23 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Mina järeldan siit ainult seda, et kuna sul on võimu alla 139kW, siis järelikult ei ole tegemist luksusautoga.
Teine järeldus - 2 silindrit on puudu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 18:29 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Põhjagaasiga peaks kondi sidur välja lülituma, seetõttu vahet polegi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 21:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
sai käidud dynomax-is www.dynomax.ee koos nissanitega ja hinnaks oli 450eek masin, ehk suht norm hind

elwood kirjutas:
Mina järeldan siit ainult seda, et kuna sul on võimu alla 139kW, siis järelikult ei ole tegemist luksusautoga.
Teine järeldus - 2 silindrit on puudu.

ja sul?? :dirol:

võrdluseks siis ehitaja oma... vahe on tema kasuks ~ +40hp
http://t.vago.home.att.net/gallery/gall ... standalone

samas jäi süda kripeldama, et kas nad ikka mõõtsid õigesti - ehk oleks pidanud manuaalselt valima 4 käigu ja siis mõõtma - algus oleks olnud 2,5RPMi juures....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Okt, 2008 18:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ise siin ka mõtisklenud sinna dynole minekust aga ma kuulsin et see olievat kusagil ..... (krt hakka veel kirjutama )

Aga enne tahaks teha korda plokikaaned ja vaadata väikest kulumist silindris ning siis minek. Ehk väike niblimine ka veel enne :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Okt, 2008 18:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
suht nurga taga on jah.... ning 350Z jättis ka mõne pisikese detaili sinna, kuna see liiga madal...
Kevadel millalgi on plaanis uuesti minna.
Aga siis võiks mingi vaprama hoolduse enne ära teha.... et ka mingit kasu oleks.
Eks see üks uudishimu rahuldamine on... samas eks midagi ta ju näidab ka

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 106 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia