Nii nüüd siis oli vaja kiiremas korras aku ära vahetada... päris mitu korda on see juba meid seisma jätnud ja koormustest näitas, et asi õhtal...
Sai soetatud siis Varta Silver Dynamic D39 .... öeldi, et sobib aga võta näpust...
Originaal akul ei ole lühematel külgedel alumisi kinnitusribasid ja seoses sellega alt kitsam. Tükk aega mõtlesin, et mida teha kas aku plastikalusele teha vastavad kohad... mis oleks võimalik, kuid see muutuks päris vedelaks või nagu eelnevad ostjad eemaldada akult need otsapealsed kõrvakesed.
Kõigepealt kulus 1h lammutamise peale, et see alus sealt kätte saada
- eemaldada esiratas
- logar
- aku ühendused alt lahti
- aku hoidjad lahti
- esituli eest ära (sellega seoses ka PCM korraks oma kohalt ära kangutada), seda tuld oli vaja eest ära võtta selle pärast, et alus oli tagant poolt kahe poldiga kinni ja neid pääses lahti keerama ainult nii
- eemaldada tuli ka originaalakut hoidev varras - kuna see tundus nüüd üleliigne ja uuel EURO akule see ei läinud - polnud sellist pesa aku peal.
- liistusaega kõrvad ära ja vopsti istus nagu valatult - kinnitusteks jäid aku pikemal küljel olevad kõrvad mis on täitsa piisavad
- nüüd ühendused.... vaja üleminekuid - sain TAIWANIs toodetud üleminekud
need tahtsid saada pikemat keeret aga originaalühendused on ~2 pööret sellel vindil... seega lahendus - jälle liistusaag ja tinaühendused 2mm lühemaks, et keere kohe pihta hakkaks.
- oli vaja ju ka isoleerkiht + klemmi üleminekule orgunnida.
Lõpuks kõik hästi ja aku paigas, kinni, särtsu palju ja kogu kupatus läks 1275.- (aku 1175, üleminekud 100) + 2,5h tööd koos ringi sebimisega.
Nüüd siis võiks öelda nii, USA ja Euroopa koostöö mida vahendab/ühendab Taiwan ja kokkupandud Eestis
Resümee on see, et on võimalik paigaldada tavalisest poest ostetud aku (Mõõtmetelt Laius: 242-vähendada 230, Sügavud 175, kõrgus 190 ja + klemm vasakul) aga arvestada mõnusa ehitusega...
Kes lihtsamalt (Enam jaolt kallimalt) tahab soetagu USA aku...
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma