Tänane kuupäev Kolmapäev 04 Aug, 2021 16:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Mai, 2021 15:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Juun, 2012 8:51
Postitusi: 31
Teen siis ka väikese kokkuvõtte, kuna olen Pacificaga juba üle aasta kulgenud. Lisaks saan autot ka võrrelda vanemate mudelitega, sest eelmised autod olid Grand Caravan aastast 2009 ja Town&Country aastast 2012. Ostsin auto läbisõiduga 32tkm(mis on carfaxi andmetel õige)ja praeguseks on kellal 60tkm.

Kõigepealt mootor ja käiguosa. Mootor on Pentastar 214 kW 3,6 VVL, ehk siis variable valve lift, vana VVT-ga võrreldes on parem dünaamika ja ökonoomsus. 0-100 kmh on 7,5 sekundit. Lisandunud on EGR-r vahejahuti. Mootor soojeneb ka talvel väga kiiresti, kuna radiaatori ees on automaatselt sulguvad ribid(automatic grill shutter). Käigukastiks on üheksakäiguline ZF9, millel enam käsitsi käiguvahetuse funktsiooni ei ole, on asend L käiguga pidurdamiseks mägedes. Käiguvalits on keskkonsoolil ja lahendatud keeratava nupuna. Kohe selle nupu kõrval on ka elektrilise seisupiduri nupp. Seisupiduri saab menüüst automaatseks seada. Eelmisest mudelist erinev on ka tagasild, mis on multilink-tüüpi erinevalt vanast talasillast. Varuratast minu autol ei ole, see on lisavarustusena saadaval SpaceMaster rehviga, mis siis täispumpamisel saavutab soovitud mõõtmed. On vahuga kompressor. Varuratas käib vasema tagumise porikoopa sisse, kus tippvarustuses masinatel on hoopis tolmuimeja. Roolivõimendi on elektriline, rool täpsem ja tunnetus parem. Ka 25 kraadides külmas saab kohe roolima hakata, ei inise ega midagi.

Salong on avaram ja laiem kui eelkäijal. Minu autol on 8 istekohta. Teise rea keskmine iste on lihtsasti väljatõstetav, muus osas on nagu vana Stow'n'Go. Kaheksakohalisel variandil puuduvad teise rea istmete sisemised käetoed. Keskmised istmed lähevad põrandasse lapiti, mitte ei keera üle esiserva, nagu vanal mudelil. Kolmandale istmereale on väga lihtne ronida, sest kogu iste liigub üles ja ette, ilmselt seoses sellega ei saa enam teise rea istmeid ette-taha liigutada. Tagumised istmed on suht samad, aga puudub võimalus neid tagaluugi suunas istumiseks sättida. Salongis on sõidu aja väga vaikne, kuna autol on aktiivne mürasummutussüsteem standardvarustuses. Kolmanda istmerea aknad enam lahti ei käi.

Multimeediaks on siis 8,4 tolline klaasist puutetundlik ekraan. CD ja DVD mängijat ei ole. On aux ja usb sisend. Resolutsioon on väga hea, umbes nagu iPadil. Raadio oli originaalis US sagedustega ja navi ei olnud aktiveeritud, aga selle sain korda leedus navifix nimelises firmas 280 euro eest. Apple carplayd sellel autol ei ole, see lisati 2018 ja siis tuli ka pisut väiksem displei. Standardis on 6 kõlarit ja heli on hea. Mõnus asi on autoplay ehk on automaatne ühendumine telefoniga ja muusikapleieri automaatne mängimine. Kliimaseadet saab juhtida nii nuppudest, kui puutetundlikult ekraanilt. Tagumise kliimaseadme juhtimine on liikunud laest parema liugukse kohale ja omab displeid. Liuguksed ja tagaluuk liiguvad elektriliselt ja on valmistatud alumiiniumist, tagaluugi raam on magneesiumist. Tagaluugi ajam on nüüd lahendatud luugiamortisaatori kujul. Süütevõti käib taskus, autol on start nupp. Laekonsooli enam ei ole.

Küttekulu on maanteel 7 liitrit sajale kilomeetrile. Mõödetud on see Tartu-Haapsalu-Tartu trassil täispaagi meetodil, kompuuter näitas sama. Kiirus oli kiirusehoidjaga 97 km/h. Linnas võtab muidugi rohkem, mul on keskmine 10-11. Seoses madala küttekuluga ei hakanud ma lisama autole gaasiseadet, nagu oli varasematel sõidukitel. Ega seda gaasipaaki ei olegi sellel eriti kuhugi paigaldada. Mulle meeldib, kui saan istmed vajadusel põrandasse pakkida.

Lisanud olen autole eemaldatava haakekonksu, esituledesse said lähituledesse xenonid ja kaugtuledesse ledid. Ma tean küll, et nii ei tohi, aga ma tahan ise ka näha kuhu sõidan. Vilgutatud veel ei ole. Xenon pirnid on R- tähisega, ehk siis reflektoriga esituledesse ette nähtud. Suunatule pirni asemele panin switchback ledid päevasõidutulede eesmärgil. Samad pirnid läksid ka tagurdustuledesse suunatuledeks. Udutuli leidis omale asukoha tagastange reflektori asemel, nii sain stange alt need koledad lisatuled minema. Lakke paigaldasin 15,4 tollise laemonitori koos Fire TV Stickiga, mis annab koos wifi hotspotiga nutiteleri võimalused ja kolm paari IR kõrvaklappe. Heli saan vajaduse kõlaritesse üle FM, juhet aux sisendisse ei ole viitsinud panna. Paigaldasin ka järeturu distantskäivituse, mis töötab originaalpuldi lukustamisnupule kolm korda vajutades. Maksis eBays mingi 60 eurot ja programmerimine 10. Sai soetatud ka kaks lisavõtit.

Remontinud olen autot kolmel korral - vahetasin kütuserõhu anduri kapoti all koos toruga lammutusest 25 eurot, ukselingi poximity sensor - ukselink lammutusest 60 eurot ja üksord oli vaja kohendada active grill shutteri ribisid - olid lumega pihta saanud. Remontisin ise, veakoodid lugesin odava obd wifi adapteri ja ipadiga.

_________________
Mopar user since 2000


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 08 Mai, 2021 17:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Juun, 2012 8:51
Postitusi: 31
Täpselt selline, aga ilusama velje, nahkkattega rooli ja heleda sisuga:
https://youtu.be/vpK1osmTtPc

_________________
Mopar user since 2000


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia