Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=17465
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  GrandBlack [ Teisipäev 16 Juul, 2019 19:39 ]
Teema pealkiri:  Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Sai siis soetatud vähe värskem piipelkarrier! Kuna pere suur siis alla vojaka ei saa laskuda. Platinum varustus, aga tagaistujatele vaid üks monitor, üks VES pult ja kahed kõrvaklapid. Tume nahk/pööratud nahk sinu, uksed luugid nupust. Soetamise hetkel väidetav läbisõit pisut alla 49000 km, mida kajastab ka täidetud hooldusraamat.

Pilt

Autor:  GrandBlack [ Teisipäev 16 Juul, 2019 19:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Esialgu plaanis teha vkm tune, et saada kütusekulu pisut alla ja madalalt väänet pisut. Hetkel esimese 500 km maantee kulud olid 94 km/h 6-6,5L/100km ja 114 km/h 8,5L/100km. Saada päevasõidu tuled automaatreziimil tööle ja kui see just väga ebamõistlikult keeruliseks/kalliks ei osutu siis oleks tore saada lakke ka kõige tagumine molu, sest lapsi on neli ja tegelikult oleks tore ka distantskäivitus mis tegelikult on ju olemas sellisel mudelil.


Loodan siis et teenib sama ausalt nagu vana voya on seda siiani teinud :pai:

Autor:  Alluxp [ Kolmapäev 17 Juul, 2019 0:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Kas sellel on 131kw mootor? Kuidas seda kere liigutab, on piisavalt jõudu? Omal ka mõtted uuema voyaka peal aga täiesti kahevahel. Osta bensukas ja gaasiseade peale panna või osta seesamune 2.8d 131kw.
Ilus masin muidu, jõudu! :)

Autor:  GrandBlack [ Kolmapäev 17 Juul, 2019 0:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Tegelikult on ametlikud andmed 130kw. Ja noh minu eelistus on siiski diisel, sest olen proovinud mitmeid bensukaid ka ja ka selliseid mis gaasiga sõitsid siis ei saa öelda, et see natuke lisaerksust mis on bensukal kompenseeriks selle, et kaob võimalus vähemalt üht istmetest enam kõhtu mitte saada parkida ja lisaks veel lisada niigi suht kalli hooldusega autole veel hooldust vajavaid seadmeid (olen pikalt omanud 2005 2,8crd voyakat) Kuna voyakal on vaid 6 käiku siis bensiinimootori kütusekulu on kugelt üle selle mis tehas lubab reaalsuses, samas kui minu senine nädal lanciaga on tõestanud, et maanteel on võimalik suht mõistlik kulu hoida kui sõita alla 100km/h. Olen saanud ka proovida paar päeva uut pacificat ja selle puhul on 9käiguline kast teinud bensiinikuluga imesid. 6 inimest autos siis alla 100km/h sõites on kulu 5,5-6l/100 km Linnas oleneb gaasipedaali asendist kuid 214kw jätavad häbisse isegi edevamad audid nii maanteel kui linnas. Lancia 130 kw liigutavad seda kolakat täiesti normaalselt. Linnas ei ole never pereautole rohkem vaja aga maanteel kuluks mõnikümmend lisahobust aegajalt ära aga selle vastu peaks abi saama https://www.vkmmotors.ee/chip-tuning/kataloog/ , mille kavatsen varsti ära teha siis saan kommenteerida kuidas see reaalselt sõiduomadustele ja kütusekulule mõjus. Mõistliku kasutuse korral peaks olema kütuse sääst stage1 korral umbes -1l 100 k kohta. Kindlasti soovitan valida platinum varustuse kus on igasugu mõnusad mugavused ja ka VES meelelahutuskeskus(see ei ole osa platinum varustusest)

Autor:  GrandBlack [ Neljapäev 25 Juul, 2019 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Tehtud siis VKM tune. Maanteel pole veel olnud au katsetada kuid linnasõidul on igatahes tuntavalt erksam ja ilmselt annab tulemuse ka möödasõitudel kiirusel +-100.
Aega kulus umbes 3h ja maksumus 490€

Pilt

Lisaks siis tehtud ka päevatulede "õpetamine" nii, et automaatreziimiz põlevad ees vaid udutuled! Seda siis kui mootor töötab ja oled käigukangi lülitanud asendisse D ja käsipidur peal ei ole. Hämara saabudes lülitab automaatselt ümber pooltuledele. Ameerika Autos 50€ aega kulus u pool h.

Autor:  zilliver [ Neljapäev 25 Juul, 2019 19:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Kuna see tjuuning firma sul kõik OFFis, kas nüüd tossab nagu 90´ndate diisel mesu?

Autor:  GrandBlack [ Neljapäev 25 Juul, 2019 20:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

zilliver kirjutas:
Kuna see tjuuning firma sul kõik OFFis, kas nüüd tossab nagu 90´ndate diisel mesu?


...vaata ikka tähelepanelikult! :pai: Midagi pole offis! Need on valikud .... : jah/ei
Teostatud vaid stage 1.

Autor:  zilliver [ Reede 26 Juul, 2019 13:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Tore :)

Autor:  Alluxp [ Laupäev 27 Juul, 2019 11:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Hoia siis kursis kuidas tjuuning mõjus pikemas perspektiivis. Palju maksma läks kui saladus pole?

Autor:  GrandBlack [ Neljapäev 01 Aug, 2019 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Alluxp kirjutas:
Hoia siis kursis kuidas tjuuning mõjus pikemas perspektiivis. Palju maksma läks kui saladus pole?


pikemas perspektiivis annan teada. Aeg ja kulu postituses kirjas :hi:

Autor:  GrandBlack [ Teisipäev 06 Aug, 2019 19:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

kuna chippimata sõitsin vaid u 600km maanteed siis toonaste hetkekuludega võrreldes kiirustel 90+ ja 110+ on hetke kulu sirgel ja siledal teel kahanenud u 3/4 - 1 liitrit. (ehk siis see mida ka lubati) Kuna pikemaajaliste kütusekulude kohta ilma chipita kogemus puudub siis kulusid rohkem kommenteerida ei oska. Kuid minekus on ikka tuntav vahe. Endal on tunne, et peaks minema tuuliku tn käigukastidruiidide juurde kasti ka ümber "õpetama" Kuna tundub, et kast ei oska just kiirelt kohalt võttes lisajõuga arvestada ja rapsib pisut. Lisaks ei "ütle" mootor ka vist käigukastile õigel hetkel, et võiks käigu alla vahetada kui kiirus langeb ja sõidad rahulikult. Laseb mingi pea 40-ni kuuenda käiguga enne kui alla vahetab kui ise gaasi rohkem ei vajuta, et ära vahetaks.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/