Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=17465
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  GrandBlack [ Teisipäev 16 Juul, 2019 19:39 ]
Teema pealkiri:  Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Sai siis soetatud vähe värskem piipelkarrier! Kuna pere suur siis alla vojaka ei saa laskuda. Platinum varustus, aga tagaistujatele vaid üks monitor, üks VES pult ja kahed kõrvaklapid. Tume nahk/pööratud nahk sinu, uksed luugid nupust. Soetamise hetkel väidetav läbisõit pisut alla 49000 km, mida kajastab ka täidetud hooldusraamat.

Pilt

Autor:  GrandBlack [ Teisipäev 16 Juul, 2019 19:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Esialgu plaanis teha vkm tune, et saada kütusekulu pisut alla ja madalalt väänet pisut. Hetkel esimese 500 km maantee kulud olid 94 km/h 6-6,5L/100km ja 114 km/h 8,5L/100km. Saada päevasõidu tuled automaatreziimil tööle ja kui see just väga ebamõistlikult keeruliseks/kalliks ei osutu siis oleks tore saada lakke ka kõige tagumine molu, sest lapsi on neli ja tegelikult oleks tore ka distantskäivitus mis tegelikult on ju olemas sellisel mudelil.


Loodan siis et teenib sama ausalt nagu vana voya on seda siiani teinud :pai:

Autor:  Alluxp [ Kolmapäev 17 Juul, 2019 0:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Kas sellel on 131kw mootor? Kuidas seda kere liigutab, on piisavalt jõudu? Omal ka mõtted uuema voyaka peal aga täiesti kahevahel. Osta bensukas ja gaasiseade peale panna või osta seesamune 2.8d 131kw.
Ilus masin muidu, jõudu! :)

Autor:  GrandBlack [ Kolmapäev 17 Juul, 2019 0:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Tegelikult on ametlikud andmed 130kw. Ja noh minu eelistus on siiski diisel, sest olen proovinud mitmeid bensukaid ka ja ka selliseid mis gaasiga sõitsid siis ei saa öelda, et see natuke lisaerksust mis on bensukal kompenseeriks selle, et kaob võimalus vähemalt üht istmetest enam kõhtu mitte saada parkida ja lisaks veel lisada niigi suht kalli hooldusega autole veel hooldust vajavaid seadmeid (olen pikalt omanud 2005 2,8crd voyakat) Kuna voyakal on vaid 6 käiku siis bensiinimootori kütusekulu on kugelt üle selle mis tehas lubab reaalsuses, samas kui minu senine nädal lanciaga on tõestanud, et maanteel on võimalik suht mõistlik kulu hoida kui sõita alla 100km/h. Olen saanud ka proovida paar päeva uut pacificat ja selle puhul on 9käiguline kast teinud bensiinikuluga imesid. 6 inimest autos siis alla 100km/h sõites on kulu 5,5-6l/100 km Linnas oleneb gaasipedaali asendist kuid 214kw jätavad häbisse isegi edevamad audid nii maanteel kui linnas. Lancia 130 kw liigutavad seda kolakat täiesti normaalselt. Linnas ei ole never pereautole rohkem vaja aga maanteel kuluks mõnikümmend lisahobust aegajalt ära aga selle vastu peaks abi saama https://www.vkmmotors.ee/chip-tuning/kataloog/ , mille kavatsen varsti ära teha siis saan kommenteerida kuidas see reaalselt sõiduomadustele ja kütusekulule mõjus. Mõistliku kasutuse korral peaks olema kütuse sääst stage1 korral umbes -1l 100 k kohta. Kindlasti soovitan valida platinum varustuse kus on igasugu mõnusad mugavused ja ka VES meelelahutuskeskus(see ei ole osa platinum varustusest)

Autor:  GrandBlack [ Neljapäev 25 Juul, 2019 18:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Tehtud siis VKM tune. Maanteel pole veel olnud au katsetada kuid linnasõidul on igatahes tuntavalt erksam ja ilmselt annab tulemuse ka möödasõitudel kiirusel +-100.
Aega kulus umbes 3h ja maksumus 490€

Pilt

Lisaks siis tehtud ka päevatulede "õpetamine" nii, et automaatreziimiz põlevad ees vaid udutuled! Seda siis kui mootor töötab ja oled käigukangi lülitanud asendisse D ja käsipidur peal ei ole. Hämara saabudes lülitab automaatselt ümber pooltuledele. Ameerika Autos 50€ aega kulus u pool h.

Autor:  zilliver [ Neljapäev 25 Juul, 2019 19:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Kuna see tjuuning firma sul kõik OFFis, kas nüüd tossab nagu 90´ndate diisel mesu?

Autor:  GrandBlack [ Neljapäev 25 Juul, 2019 20:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

zilliver kirjutas:
Kuna see tjuuning firma sul kõik OFFis, kas nüüd tossab nagu 90´ndate diisel mesu?


...vaata ikka tähelepanelikult! :pai: Midagi pole offis! Need on valikud .... : jah/ei
Teostatud vaid stage 1.

Autor:  zilliver [ Reede 26 Juul, 2019 13:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Tore :)

Autor:  Alluxp [ Laupäev 27 Juul, 2019 11:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Hoia siis kursis kuidas tjuuning mõjus pikemas perspektiivis. Palju maksma läks kui saladus pole?

Autor:  GrandBlack [ Neljapäev 01 Aug, 2019 14:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Alluxp kirjutas:
Hoia siis kursis kuidas tjuuning mõjus pikemas perspektiivis. Palju maksma läks kui saladus pole?


pikemas perspektiivis annan teada. Aeg ja kulu postituses kirjas :hi:

Autor:  GrandBlack [ Teisipäev 06 Aug, 2019 19:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

kuna chippimata sõitsin vaid u 600km maanteed siis toonaste hetkekuludega võrreldes kiirustel 90+ ja 110+ on hetke kulu sirgel ja siledal teel kahanenud u 3/4 - 1 liitrit. (ehk siis see mida ka lubati) Kuna pikemaajaliste kütusekulude kohta ilma chipita kogemus puudub siis kulusid rohkem kommenteerida ei oska. Kuid minekus on ikka tuntav vahe. Endal on tunne, et peaks minema tuuliku tn käigukastidruiidide juurde kasti ka ümber "õpetama" Kuna tundub, et kast ei oska just kiirelt kohalt võttes lisajõuga arvestada ja rapsib pisut. Lisaks ei "ütle" mootor ka vist käigukastile õigel hetkel, et võiks käigu alla vahetada kui kiirus langeb ja sõidad rahulikult. Laseb mingi pea 40-ni kuuenda käiguga enne kui alla vahetab kui ise gaasi rohkem ei vajuta, et ära vahetaks.

Autor:  GrandBlack [ Teisipäev 11 Veebr, 2020 21:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Veidi muljeid siis olles nüüd juba harjunud selle autoga! Ütleme nii, et suuresplaanis olen rahul! Linnas tuleb ikka väga rahulikult kasutada gaasipedaali kui tahta vähegi mõistliku kütusekuluga arvestada! Nagu vähe krapsakamat stiili viljeleda kipub kulu märgatavalt tõusma! Lisadega on nii, et need on toredad ja neid on palju aga pea kõikide asjade puhul on tunne, et saaks ju natuke paremini... aga noh selle raha eest ilmselgelt ei saa :) ehk siis pisiasjad mis häirivad aegajalt! Nagu näiteks vihmasensori suht imelik iseloom, kliimaseadme kraadide intervalli suurus (puuduvad poolktaadid mis pikal sõidul tunduvad just puudu olema, sest 20 on vähe ja 21 on palju), kui monitor on all siis laekonsool nagiseb, üks keskmine isete nagiseb kui keegi peal ei istu, see pisike peegel mis on prillitasku küljes laes kus peaks panoraamvaade auto sisemusel tekkima on täitsa vales kohas, lihtsam on üle õla vaadata! Vahest tahmafiltri puhtakspõletusel tekkiv hais ja ilmselt midagi veel... ahjaa :P pooltulede töötades pidev tuledele pesuvee raiskamine mis tulesid eriti puhtamaks ei tee, küll aga raiskab vedelikku ja määrib terve auto seiosa! Ehk siis pisiasjad! Ehk siis endiselt kui tekib küsimus kas multivan või voyager siis ikkagi viimane, kuigi on suurema kütusekuluga! Multivan jääb ikka kaubikuks, olgu tal nii vahvad lauad ja toolid sees kui tahes :D Ise ootan vaikselt millal peaks tulema uue Pacifica feislift, ja kas on siis ka salongis mõned ebaloogilised asjad saanud "korda"

Autor:  kanguran [ Neljapäev 25 Veebr, 2021 1:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

Tere.
Minu esimene postitus siin foorumis, aga mis seal ikka.
Paar kuud tagasi soetasin endale samaguse Lancia 130 kw mootoriga, olen pigem LPG fänn, aga bensukaid liikus vähe ja soetasin endale Soome saatkonna endise auto,läbisõit oli 70 tuhat otsuhetkel 6 aastaga.
Probleemidest: Lancia Diisel soojeneb pikalt, ennem mul oli Skoda Fabia 1.4 kolme silindiga, see läks enamasti 5 km läbimisega soojaks küll. Miinus 20-ga aga 10 km-ga.
Enda pere teine auto Volvo XC70 linnamaastur aastast 2003, soojeneb 1-2 km läbimisega, ideaalne linnaauto ! Haagissuvilaga pargin suvel otse liivaranda ja naudin merevaadet ja randa.
Kui aga auto sõidab suuremate koormusega siis XADO taolised töötlused on lausa kohustuslikud, minul Volvo veab haagissuvilat tühimassiga 1200kg, õlivahetus iga 5-7 tuhande km pärast.
Hiljuti ostsin Volvole termostaadi 10 eur eest, paigaldus 20 eur :)
Lancia termostaat maksab aga 160 kuni 240 eur, reedel lähen vahetama :P
Plus vahetusraha ja 5 liitrit jahutusvedelikku otsa veel...

Lanciale olen samuti juba http://www.xado.ee Stage 1(mootor,käigukast,kõrgsurvepump, rool jne) tuuningu teinud, auto läks vaiksemaks küll.
Pilt
Lisaks tavalist diislit ma ei tangi, ainult Neste prodiisel.ee

Nüüd mõtlen chipimise peale sest auto on selleks paremini valmis, XADO on ikka võimas asi, olen isegi enda Volvoga ilma õlita mootoriga sõitnud, kuid ega seal kiita pole...

Kuidas see VKM chiptuning sulle tundub, kas tasub sinna pöörduda ?
VKM stage 1 on nüüd 100Nm ja 33 hobujõudu juurde
Lisaks olemas veel chip.ee, see on veidi odavam koht.

Samas paljud kirjutavad, chiptuning põhjustab palju lisakulusid ja need lisa 20kw ei tasu ära.

Autor:  GrandBlack [ Neljapäev 25 Veebr, 2021 2:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

kanguran kirjutas:
.



Nüüd mõtlen chipimise peale sest auto on selleks paremini valmis, XADO on ikka võimas asi, olen isegi enda Volvoga ilma õlita mootoriga sõitnud, kuid ega seal kiita pole...

Kuidas see VKM chiptuning sulle tundub, kas tasub sinna pöörduda ?
VKM stage 1 on nüüd 100Nm ja 33 hobujõudu juurde
Lisaks olemas veel chip.ee, see on veidi odavam koht.

Samas paljud kirjutavad, chiptuning põhjustab palju lisakulusid ja need lisa 20kw ei tasu ära.


No kui minna siis parimate juurde ehk siis VKM ja mina olen rahul. Lubatud -1l / 100Km kohta on enamvähem täidetud ja linnas liikudes on minek ikka ka hoopis teisest klassist. Võib vabalt RAMidega võidu sõita kuni 70km/h-ni :) Ja lisakulud tulevad siis kui mingites kahtlastes kohtades käia ja mingeid google tuuninguid kasutada!

P.S. igasugust kahtlaste vedelike kohta ei oska seisukohta võtta...

Autor:  hashmask [ Neljapäev 25 Mär, 2021 23:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Lancia Voyager Paltinum 2014 2.8TD

kanguran kirjutas:
Enda pere teine auto Volvo XC70 linnamaastur aastast 2003, soojeneb 1-2 km läbimisega, ideaalne linnaauto ! Haagissuvilaga pargin suvel otse liivaranda ja naudin merevaadet ja randa.
.


Tekkis hoopis küsimus, et kas Lanciaga haagissuvilat ka vead ning mis selle kütusekulu tuleb? Kuna endalgi haagis siis olen siin kaalunud Volvo ja Lancia vahel (Volvosse jälle ei mahu nii mõnusalt 5ne pere + koduloom)

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/