Tänane kuupäev Pühapäev 25 Aug, 2019 12:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Juul, 2019 19:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 257
Sai siis soetatud vähe värskem piipelkarrier! Kuna pere suur siis alla vojaka ei saa laskuda. Platinum varustus, aga tagaistujatele vaid üks monitor, üks VES pult ja kahed kõrvaklapid. Tume nahk/pööratud nahk sinu, uksed luugid nupust. Soetamise hetkel väidetav läbisõit pisut alla 49000 km, mida kajastab ka täidetud hooldusraamat.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Juul, 2019 19:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 257
Esialgu plaanis teha vkm tune, et saada kütusekulu pisut alla ja madalalt väänet pisut. Hetkel esimese 500 km maantee kulud olid 94 km/h 6-6,5L/100km ja 114 km/h 8,5L/100km. Saada päevasõidu tuled automaatreziimil tööle ja kui see just väga ebamõistlikult keeruliseks/kalliks ei osutu siis oleks tore saada lakke ka kõige tagumine molu, sest lapsi on neli ja tegelikult oleks tore ka distantskäivitus mis tegelikult on ju olemas sellisel mudelil.


Loodan siis et teenib sama ausalt nagu vana voya on seda siiani teinud :pai:


Viimati muutis GrandBlack, Neljapäev 25 Juul, 2019 18:56, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2019 0:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 53
Kas sellel on 131kw mootor? Kuidas seda kere liigutab, on piisavalt jõudu? Omal ka mõtted uuema voyaka peal aga täiesti kahevahel. Osta bensukas ja gaasiseade peale panna või osta seesamune 2.8d 131kw.
Ilus masin muidu, jõudu! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2019 0:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 257
Tegelikult on ametlikud andmed 130kw. Ja noh minu eelistus on siiski diisel, sest olen proovinud mitmeid bensukaid ka ja ka selliseid mis gaasiga sõitsid siis ei saa öelda, et see natuke lisaerksust mis on bensukal kompenseeriks selle, et kaob võimalus vähemalt üht istmetest enam kõhtu mitte saada parkida ja lisaks veel lisada niigi suht kalli hooldusega autole veel hooldust vajavaid seadmeid (olen pikalt omanud 2005 2,8crd voyakat) Kuna voyakal on vaid 6 käiku siis bensiinimootori kütusekulu on kugelt üle selle mis tehas lubab reaalsuses, samas kui minu senine nädal lanciaga on tõestanud, et maanteel on võimalik suht mõistlik kulu hoida kui sõita alla 100km/h. Olen saanud ka proovida paar päeva uut pacificat ja selle puhul on 9käiguline kast teinud bensiinikuluga imesid. 6 inimest autos siis alla 100km/h sõites on kulu 5,5-6l/100 km Linnas oleneb gaasipedaali asendist kuid 214kw jätavad häbisse isegi edevamad audid nii maanteel kui linnas. Lancia 130 kw liigutavad seda kolakat täiesti normaalselt. Linnas ei ole never pereautole rohkem vaja aga maanteel kuluks mõnikümmend lisahobust aegajalt ära aga selle vastu peaks abi saama https://www.vkmmotors.ee/chip-tuning/kataloog/ , mille kavatsen varsti ära teha siis saan kommenteerida kuidas see reaalselt sõiduomadustele ja kütusekulule mõjus. Mõistliku kasutuse korral peaks olema kütuse sääst stage1 korral umbes -1l 100 k kohta. Kindlasti soovitan valida platinum varustuse kus on igasugu mõnusad mugavused ja ka VES meelelahutuskeskus(see ei ole osa platinum varustusest)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Juul, 2019 18:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 257
Tehtud siis VKM tune. Maanteel pole veel olnud au katsetada kuid linnasõidul on igatahes tuntavalt erksam ja ilmselt annab tulemuse ka möödasõitudel kiirusel +-100.
Aega kulus umbes 3h ja maksumus 490€

Pilt

Lisaks siis tehtud ka päevatulede "õpetamine" nii, et automaatreziimiz põlevad ees vaid udutuled! Seda siis kui mootor töötab ja oled käigukangi lülitanud asendisse D ja käsipidur peal ei ole. Hämara saabudes lülitab automaatselt ümber pooltuledele. Ameerika Autos 50€ aega kulus u pool h.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Juul, 2019 19:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 673
Kuna see tjuuning firma sul kõik OFFis, kas nüüd tossab nagu 90´ndate diisel mesu?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Juul, 2019 20:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 257
zilliver kirjutas:
Kuna see tjuuning firma sul kõik OFFis, kas nüüd tossab nagu 90´ndate diisel mesu?


...vaata ikka tähelepanelikult! :pai: Midagi pole offis! Need on valikud .... : jah/ei
Teostatud vaid stage 1.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Juul, 2019 13:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 673
Tore :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Juul, 2019 11:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 53
Hoia siis kursis kuidas tjuuning mõjus pikemas perspektiivis. Palju maksma läks kui saladus pole?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Aug, 2019 14:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 257
Alluxp kirjutas:
Hoia siis kursis kuidas tjuuning mõjus pikemas perspektiivis. Palju maksma läks kui saladus pole?


pikemas perspektiivis annan teada. Aeg ja kulu postituses kirjas :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Aug, 2019 19:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 257
kuna chippimata sõitsin vaid u 600km maanteed siis toonaste hetkekuludega võrreldes kiirustel 90+ ja 110+ on hetke kulu sirgel ja siledal teel kahanenud u 3/4 - 1 liitrit. (ehk siis see mida ka lubati) Kuna pikemaajaliste kütusekulude kohta ilma chipita kogemus puudub siis kulusid rohkem kommenteerida ei oska. Kuid minekus on ikka tuntav vahe. Endal on tunne, et peaks minema tuuliku tn käigukastidruiidide juurde kasti ka ümber "õpetama" Kuna tundub, et kast ei oska just kiirelt kohalt võttes lisajõuga arvestada ja rapsib pisut.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia