Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Jaan, 2019 15:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Tere jõudu klubilised

Mõningaid postitusi tegemiste kohta on juba foorumisse tehtud. Et tegemisi rohkem kokku koondada ning teistel lihtsam jälgida ning kaasa rääkida, otsustasin siia hoopis teema teha.

Pealkirjas mainitud sõidukini jõudsin oktoobris 2018 ja seda tegelikult täiesti juhuslikult. Naabrimees tegeleb USA autode toomisega ning edasimüügiga ja kutsus üks nädalavahetus enda töökojaga tutvuma. Palju oli huvitavaid projektikaid ning silma jäi ka Voyager. Varasem kokkupuude Voyageridega puudus, olin youtube vaendusel StowGo lahendusega tutvunud antud isendil. Aga olles oma silmaga autot näinud, veendunud selle ruumikuses jne. tekkis sõiduki vastu huvi ning küsisin hinnapakkumist. Kuna küsitav hind osutus vastuvõetavaks sai juba edasi asja arutada. Tuli välja, et sõiduk pidi tegelikult algse plaani järgi minema varuosadeks ning puudus ülevaade sõiduki tervise kohta. Sain võimaluse sõidukit proovida ning kaardistada puudused, mis kokkuleppe järgi lubati enne vormistamist korda teha. Selgus siis:

* Külgmise ukse mootor
* Teise külgukse mitte avanemine el.
* Tagumine kojamees
* Kliima leke/radikas
* Keskkonsooli kell
* Juhiukse juhtpaneeli tõrgetega toim. ( el. peeglid, aknad )
* Tagumised numbrituled
* Kastiõli/filter
* Mootori õli/filter
* Võibolla oli veel midagi, kui meenub siis lisan :)

Ühesõnaga, kõik eelnevalt mainitud puudused sai lastud kõrvaldada ning tehing tehtud. Uut jooksu rehve ei tahetud siiski anda Mr Green aga ok niigi hästi, liiga ahneks ei saa ka minna. Uue jooksu Sailuni lamelle soetasin ise ning said ka need enne talve alla. Jooksvalt sai tuvastatud veel puudusi. Kuna ma juba selline (vabandust väljenduse pärast) kõrvapede olen siis kõik võimalikud kõrvalised ja häirivad helid panevad alati uurima, mis ja miks. Siis sai käidud Royal Garage'is veermiku kontrollis, kus fikseeriti järgmised puudused:

* Esimesed amordid
* Esisilla esimesed õõtsapuksid
* Tagasilla ristvarda puksid
* Tagasilla ja kerevahelised puksid
* Tagumiste amortide alumised puksid
* Mootori alune risttala oli valesti paigaldatud ning põhjustas mootori ülemäärast vibratsiooni

Kõik peale tagumiste amortide alumiste pukside sai lastud Royal Garage's korrastada. Kuna tööde hinnaks kujunes algse kalkulatsiooni järgi u. 700 EUR ning oli detsembri kuu ( lapsed ootavad kingitusi jne. ) sai eelpool mainitu jäetud ootele. Samuti selgus tõsiasi, et tagumiste amortide alumisi pukse eraldi vahetada ei saa, vaid koos amortidega. Aga muidu sõidumugavus paranes märgatavalt. Veel sai vahetatud salongifilter, kojamehed, numbritule pirnid osram cool blue vastu, samuti park tule pirnid osramite vastu jne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Jaan, 2019 15:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Nagu kombeks, lisame ka mõned pildid autost:

Pilt

Pilt

Pilt pimedas, peale park tule pirnide vahetust Osram Cool Blue vastu. Pimedas ja pildistades tunduvad eriti sinised, tegelikult soliidselt valged, võrreldes varasemate kuse kollastega :)
Pilt

Ajaviiteks mobiiliga tuunitud pilt :D
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Jaan, 2019 16:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Tegelikult sai vahepeal vahetatud ka aku uue ja teravama Exide premiumi vastu, sest vana oli üldse mingi lahja bensuka oma ja jäi külmemate ilmade saabudes lahjaks ja ei viitsinud enam üle päeva laadida. Samuti tekkisid mõningad onklid käimari tööga, mis leidsid lahenduse õli mõõtevarda soetamisega Top Partsist ning õlitaseme korrigeerimisega. Hetkel tegelen termostaadiga, kuna on kahtlus, et vajab vahetamist. Teisipäeval läheb Royal Garage'i ning saab ehk ka sellele vastuse. Uus termostaat igatahes on seal juba ootel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Jaan, 2019 19:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Täna käis auto siis Royal Garage'is, et temp. kohapealt selgust saada. Ühesõnaga termostaat oli kinni ja läks vahetamisele. Selle vahetus oli väidetavalt paras keberniit ning nõudis 4,5h tööaega, lisaks sellele läks sisse uus 6L jahutusvedelikku. Töökojast koju polnud just pikk sõit aga kodu juures avasin kapoti ning ülemine lõdvik oli kenasti soe. Kui varasemalt temp. näidik vaevu puudutas veerandikku siis nüüd oli veerandi ja poole vahel:

Pilt

Sai ka OBDII lugeja järgi pandud. Varasemalt oli tegemine, et näit üle 70 kraadi saada, nüüd 80 kraadi ja ilmselt maanteel tuleb paar 3 kraadi lisa:

Pilt

Kui siin teises varasemas postituses küsiti, kas termostaadi vahetusega 90 kraadi saavutatav on siis igatahes minu isendil hetkel mitte. Samas ütleb internet, et antud isendil selle mootoriga ongi töö temp. vahemikus 80-83 kraadi OK. ilmselt kui veel rohkem kuuma soovida siis tuleks ikkagi lisasoojendi peale mõelda, mis järgmiseks talveks on juba mõttesse võetud, kuna lühikesi otsi on ka omajagu.

Infoks siis, et termostaadi saaga kogukuluks kujunes siis 300EUR

Seniks kulgeme edasi ning loodame, et vahepeal uusi üllatusi ei tule.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Jaan, 2019 22:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Ilus masin! Termostaat asub jah mootori tagaosas ning ligipääsuks tuleb ka kojameeste süsteem laiali lammutada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Jaan, 2019 23:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Alluxp kirjutas:
Ilus masin! Termostaat asub jah mootori tagaosas ning ligipääsuks tuleb ka kojameeste süsteem laiali lammutada :)


Kuna kõrval ei seisnud siis ei tea kommentaarida aga asukoht on tõesti :angry: nii, et ei imesta kui tõesti :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Jaan, 2019 23:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Küsimus. Kas on keegi lasknud RT vahetada mootoririhma ja kõike sinna juurde kuuluvat ( veepump, rullikud jne )? Milliseks võib hinnaklass kujuneda? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2019 14:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Küsimus külmkäivituse kohapealt. Peale külmkäivitust riivab osuti korraks 1000rpm ja kukub siis kohe 750rpm peale ja jääbki nii kohe tiksuma. Kas peaks mõnda aega pöörded üle 1000rpm olema või on see OK, et nii on? FB grupis üks kasutaja mainis, et tal peale käivitust praegu tõusevad pöörded lausa 2000rpm peale ning siis 2-3 min pärast kukuvad alla 1000rpm.

Tundub, et mul siiski on mingi onkel!? :think: Millele tähelepanu pöörata?

Parimat


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Jaan, 2019 2:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Midagi kurta väga polegi ... kulgeme! Aga Eberi lisasoojendit tahaks küll ning pepusoojendi võiks ka olla Mr Green
Aga tegelikult on helisüsteem vägagi eduline autol ning tundub, et täiesti stock. Seni parim kooslus, mida kogenud olen omatud autode puhul :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2019 14:19 
Foorumil
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Mai, 2017 11:25
Postitusi: 37
Pulku kirjutas:
Küsimus. Kas on keegi lasknud RT vahetada mootoririhma ja kõike sinna juurde kuuluvat ( veepump, rullikud jne )? Milliseks võib hinnaklass kujuneda? :think:

Eelmine aasta 270.-
4h tööd.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2019 22:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
4h ilmselt ei sisaldanud veepumpa.
Sellel 2.8 on veepump suht igavene. 160 000 on rihmavälp, 320 000 on veepumba välp. Veepumbaga koos on 8h tööaeg.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2019 22:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 137
Asukoht: tartu
See vahetus aeg eelmise generatsiooni mudelil.Sellel lihtsam


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Jaan, 2019 14:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Puudub info, kas omataval on rihm ja jutud vahetatud või mitte. LS juba 261k+. Ehk siis sellest tulenevalt on vast mõistlik lasta ära vahetada. Kui see hind sinna 300EUR kanti jääb siis vast polegi väga hullu. Millegipärast arvasin, et ilge kirves selga ala 1k EUR see töö.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Jaan, 2019 17:47 
Foorumil
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Mai, 2017 11:25
Postitusi: 37
magnum kirjutas:
4h ilmselt ei sisaldanud veepumpa.
Sellel 2.8 on veepump suht igavene. 160 000 on rihmavälp, 320 000 on veepumba välp. Veepumbaga koos on 8h tööaeg.


Koos veepumbaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Veebr, 2019 22:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Okt, 2018 21:05
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Sõiduk vahetas omanikku, seega võib TEEMA lukku panna!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia