Tänane kuupäev Kolmapäev 12 Dets, 2018 13:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Apr, 2018 22:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Apr, 2018 21:39
Postitusi: 6
Tere ka Minu poolt .
Nimi : Taavi , Vanus : 27 Asukoht : Tallinn
Eelnevad autod : Mazda Mio 323, Mitsubishi Galant 1998 , Mazda 6 2003.
Olen koguaeg olnud Japside peal nende mootori töökindluse pärast jne.
Niisiis .... Kuna Mazda juba tükk aega olnud ja väheke närve söönud, siis soetasin eelnevalt mainitud Chrysler 300c CRD... Mida veab 3.0 Diisel Mootor, Käigukastiks Automaat ja Kere on Universaal.
Ostetud sai ta Pärnust 06.04.2018.. viisin ka kohe Silber autosse... kus mainiti vead : lihtsad kuluosad , puksid, kettad, klotsid, stabikad jne.
DPF pole enam.. ei suitse ega midagi . Ning turbo õhuvõtu toru lekib ja kuskil õli pritsmed . ( muidugi suurest vaimustusest ei hoolinud sellest ja ole KOHE seda autot vaja ). Käis edasi-tagasi tingimine ja lõpuks tingisin 600€ vähemaks ja ostsin ära. ( Sellega ka muidugi suur trall, et pank ei luba nii suurt ülekannet korraga teha, kontorid kinni, ja automaat annab ainult max 1200 välja ) . Lõpuks leidsime võimaluse ja vinks-vonks.
Pärnust tagasi sõites oli kohe aru saada et jõudu jube vähe tänu sellele toru lekkele.. kuna 3.0 160 kw BMW sõitis kõrval ja tulemus täiesti teine.
Täna 09.04 sai Rakverest tagasi tulles veakoodi armatuuri [ elekter ] ja lõpuks viskas ka mootori tule põlema, peale selle muidugi kadus autol veel heli ära makist. Viimasel hetkel sai Auto viidud Ameerika Autosse Sõpruse pst-l ja nüüd jään tulemusi ootama.. Lubati turbo ära vahetada... räägiti suure suuga, et maksab muidu 3000€ aga mul käsi sees ja saan 370€ Kätte. No eks jään siis ootama.
Hetkeks siis paar pilti olen jõudnud ära teha ja eks postitan siia ära ja hakkan edaspidist infot ka kribama, mis toimuma hakkab.

Tervitades Angerjas.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Apr, 2018 14:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Apr, 2018 21:39
Postitusi: 6
Eile sain auto kätte juba kell 13.00 ( 10.04.18 ) Ja kogu maksumus jäi alla 400 euro. Vahetati turbo ära ja kontrolliti ülejäänud torud jne.
Ei oleks uskunudki, et see auto nii nobedalt edasi läheb Mr Green Lausa lust ja rõõm sellega nüüd sõita.
Lähima paari kuu jooksul on vaja tihendite vahetus ära teha. Hinna pakkumise sain ka.. ~800 euri, kuna see nii aeganõudev töö ( 2 päeva ) .
Eks näis , mis ja millal tuleb. ( Heli tuli tagasi peale aku klemmi maha võtmist, android makk.. eks annab tunda :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Apr, 2018 15:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Aug, 2013 17:16
Postitusi: 27
Oli mul sama auto ja sama mootoriga. Kui sa räägid prillide tihendi vahetusest siis mina tegin Toppartsis ja tuli seal kõik kokku kuskil 500 ja ühe päeva jooksul nad tegid ära. Tuttaval on Grand cherokee sama mootoriga ja nädala tagasi samuti tegid ta ära nende kõike tihendite vahetus ja tuli ka kuskil 500.

_________________
300C CRD 2006
Lancia Thema (300c 2gen) CRD 2012


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Nov, 2018 19:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 09 Apr, 2018 21:39
Postitusi: 6
Nonii
tükk aega möödas juba ei tea kohe kust kohast alustada.
Algsest jutust, et auto katki natuke sai siis nii :
See elektri viga näitas Turbo [ Leke oli ]
Sai uus turbo ostetud ja kõik oli ilus tore.

Nüüd kus siin olid suured tormid 6 kuud tagasi ja Tallinn uputas, siis sai mindud inimesele heategu tegema ja sadama kandis sai enda auto ka üle põlve sügavusest veest läbi sõidetud. Kuid oleks asi nii lihstalt läinud. Minu ees olev auto seiskus ja sama juhtus minuga.
Paar korda üritasin oma '' targa '' peaga veel käivitada, kuni aku tühi.
Nii siis ma seisin seal, läbimärjana ( kuna üksi oli vaja see 2 tonnine auto veest välja saada ) lolli näoga.
3 tundi möödas, ei täkk ega midagi ei aidanud, kui kärsahais ja korras.
Kella 03.00ks öösel saime auto Ameerika Auto teeninduse juurde.
Algsest remondist mis plaanisin / arvasin ... Starteri vahetus... jäi asi ikka väga kaugele. :doh:
Vahetati Starter, pandi auto tööle ja oli teada mis toimub. Vesi mootoris.. 1 keps läbi.
Kuu aega ootamist remondi ja juppide järgi ja sai lõpuks uuesti teele.
Tehti : Keti vahetus, mootori padjad, keps, tihendite ring ja palju muud.
( Kogu Arve : 3650 euri + Keps 300.- eraisikult sain, uue hind 1000.- )
Käis ka mõte läbi uus mootor osta, kuid nendega ei saa garantiid ja ikka maksvad 2000.- euri.
( hakka pärast ikka tihendeid vahetama )
Seniks mis teinud olen , ukselingi vahetus, kuna suutsin sügisel kinni jääda.
Ja üks lollike aitas autot lükata ukselinki pidi, kuigi sai korduvalt öeldud, et ei kisuks sealt .
Taga tuled toonisin ära ja udutuled.
Eemaldasin ka külje iluliistud.
Nüüd mõtlen lae polstri vahetusele ja uued nahk istmed kõik.
Varsti lisan ka pilte veidikene.
ÜKS suuur miinus on autol pagasniku ruum.. on ikka mega väike.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Nov, 2018 21:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 99
Seiklust on sul omajagu olnud :)

Noh, diisli puhul on teada, et grammike vett ja keps kergitab kaabut :hi:
Väike nõuanne, järgmine kord, kui on vaja vesine tõke ületada, siis läbi see ühtlase kiirusega või ära lase gaasi maha. See vesi, mis sul silkusse sattus, ei tulnud eest vaid summuti kaudu - kui gaasi maha lased, tekib summutis hetkeks hõrendus ja nii ongi vesi silindris. Tankidel pole ka snorklit, aga see ei sega neid vee all sõitmast. Ise olen alati läänud pedaali põhja. Kes on Tartus käinud, see on ka sõitnud Riia tn raudtee silla alt läbi. Seal on meie lemmik uputuskoht, kui on suurem sadu käimas. Mul oli vesi lõpuks üle kapoti serva, aga lõin punni põhja, tõmbasin läbi, ainult et kohtusin seal kusagil ühe hõljuva kaevukaanega. Õnneks tabas see sillatala. Ja ühtlasi oli pesu ka nii pealt, kui alt tehtud. :)
Kurb, aga said vähemalt palju uusi asju ja mootor peaks nüüd tiptop olema tükiks ajaks.

Pagasiruumi osas olen sinuga natuke nõus ja natuke mitte. Eelmine auto oli mul 99.a V70. Üks edevamaid ruume omas klassis, sellest suurema leidsin vaid vanamehe Omega B olevat. Eks magnumi puhul mul mängis rohkem rolli siseruumi laius, sest see oli esimene, kus mul reaalselt 3 turvatooli kõrvuti mahuvad. :) Muidu poleks vollist loobunud... Aga Magnumi pagasiruumi olen mahutanud suure 3-in-1 lapsekäru komplekti (kusjuures rattad all veel, 3 suurt spordikotti, üks reisivoodi ja arvutikott ning mõned kilekotid. Nüüd on ka väike woofer taga tiksumas ja kõike pole ka enam vaja tassida, aga siiani olen hakkama saanud. Pagassi vahepõhja ära võtad, siis saab päris hea ruumi juurde. Tegin ise väikse õhukese vineerplaadi varuratta peale ka, et vajadusel ei vaju ratta ümber midagi... et noh, liitrite poolest ei jää nüüd väga alla, lihtsalt jah, kuju tõttu peab valima asju, et kui ma Vollisse lükkasin pesumasina püsti ja mahtus ka 40" telku kastiga järgi, siis siin saab määravaks katuse langev joon. Aga sellegipoolest on auto nunnu ja lihtsalt siis enam kaubalifti ei mängi. :D

mis istmed sul praegu on, et sa nahka otsid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia