Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 02 Veebr, 2018 14:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
Tere

Poleks uskunudki, aga tagasi ma olen Mr Green

Olin kunagi valge cabrio LeBaron-i omanik, millest on siin pikalt pajatatud. Nii minu kui ka AWD 95 (oli vist) kelleni see mingit ringi pidi jõudis. Kuigi tean, et pole ilusat ilma, aega jne sai ikkagi keskeakriis minust võitu. Ja seetõttu tarisin koju musta Chrysler Sebring LX Cabrio 2.7 V6 149kW . Limited ja automaat. Auto Saksast jaan 2017. Saksas esimene arvelevõtmine dets2003. Eestis oleku aja jooksul auto sõitnud natuke üle 17 000 km. Alates detsembrist masin seisab ja ootab kevadisi ilusaid ilmasid.

Et auto sõidaks on tal siis selle aja jooksul vahetatud:

• esisillas kondid, mõlemad õõtshoovad koos sarniiride ja puksidega, mõlemad esimesed rattalaagrid, ülemised sarniirid esi- ja tagasillas. sildade reguleerimine. uus aku.
• mootoril kambrikaane tihendid, küünlad, jahutusvedelik, generaatori- ja kliima pumba rihmad.
• käigukasti õli koos hoorattaga. katalüsaatori tihendid ja pagasniku amordid.
• kliima täitmine, uued tagumised kõlarid. katusele tehtud Nano vetthülgav hooldusvahatamine.
• tagumised pidurikettad, klotsid. armatuuri valgustuse remont.
• vasakpoolne välimine pooltelje ots
ja muidugi antenn :)

Kuna mootor pidi õli suhtes pirtsakas olema siis õli vahetatud selle aja jooksul 3x. Ehk siis praktiliselt iga 6000 km järgi. Hooldusvälp ametlikult on vist 12 000 km. Saan aru kui vahetada 8-9000 vahel on hea küll. Raha siis remondile, hooldustele kulunud ca 1700 €. Vaja veel poleerida ja lakkida esituled, mõni salongi pirn vahetada, varsti ka esimesed pidurikettad ja klotsid. Soetada uued rehvid. Plaan otsida kuskilt 17` velg alla kui juba uute rehvide soetamiseks läheb. Kas läheb ei tea veel?? Kas kellegil kogemusi?? Teha veel uus ülevaatus kevadel. Siis peaks masin olema ka valmis vastu minema kevadele.

Lambda andur läks ka vahetusse

Olen rahul autoga. Praktiliselt kõik lisad mis tollal pakkuda olid on peal. Sõidurõõmu ja emotsiooni pakub ikka rohkem kui asi ise väärt on :D

Pilte panna paraku ei oska.

_________________
puhas sõidurõõm


Viimati muutis margus, Pühapäev 25 Veebr, 2018 23:46, muudetud 6 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Veebr, 2018 16:51 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
margus kirjutas:
Et auto sõidaks on tal siis selle aja jooksul vahetatud:
• käigukasti õli koos hoorattaga. katalüsaatori tihendid ja pagasniku amordid.
Kuna mootor pidi õli suhtes pirtsakas olema siis õli vahetatud selle aja jooksul 3x. Ehk siis praktiliselt iga 6000 km järgi. Sellega olen vist natuke üle pingutanud. Hooldusvälp ametlikult on vist 12 000 km. Saan aru kui vahetada 8-9000 vahel on hea küll.


Millise hooratta sa käigukastis vahetasid!? Ehk vahetasid turbiini? Hooratas on küll olemas aga see on enne käigukasti ja miks sa selle vahetasid...

Kasutusjuhend annab õlivahetuse välbaks 7000km, mitte 12000, rasketes ilmastiku/maastiku/jm kasutuse tingimustes 2x vähem. 7-9K km on suht OK.
Kui klapikambri kaaned maas käisid, kas mootor oli seest ilus karamellipruun või olu musta tökatit ka. Ma arvan, et sa päris kindlasti ei vaadanud, kui kaaned maas, ketipinguti olukorda - ehk kui palju see väljas on. Tema väljatulemine on tingitud keti venimisest ja kulumisest.
Kui karamellipruun, siis ei ole eriti midagi karta kui kvaliteetset õli kasutad (5W30 viskoossusega täissünt...)

Igatahes cabrio sebrin on väga OK asi, ning tema väärtus ajas üldjuhul enam ei kuku - seda just katuse eemaldamise pärast...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Veebr, 2018 21:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
Auto ei läinud käima enam ja veaks tuvastati vigane hooratas. Käigukasti õli vahetati eraldi.
Õli teema. Kuskil on kirjas 12 000, kuskil 10 000 ja nüüd loen ka 7000. Aga vahet pole. Tõenäoliselt ma rohkem tulevikus ei sõidagi kui ühe õlivahetuse aastas. See rohkem selline eputamise auto kui ilm ilus on.

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia