Tänane kuupäev Reede 16 Nov, 2018 0:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2006 300C wagun crd
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Nov, 2018 0:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 5
Tervist, soetatud juulis pealkirjas mainitud sõiduk. Otsitud sai ikka mõnda aega ja vaatamas ka üht-teist käidud, küll oli ühel kere roostes ja teisel tagastange liiga tahmane päeva lõpuks aga selline isend leiti Pilt Olid mõned vead, aga ei midagi ületamatut. Esimesena said vahetatud kapoti ja tagaluugi amordid, kapotile läksid mingid hiinakad, aga luugile hiinakad ei olnud õige valik, sest lasid luugi liiga hooga üles ja see tundus kuidagi hingede kinnitusi murdvat, Silberist oem jublakad ja käituvad väga kenasti.
Lähitule pirnid värelesid, sai tellitud ja asendatud, eelmine omanik unustas seisupiduri peale ning küpsetas klotsid, asendatud. Samuti salongifilter, veits nikerdamist oli esimese vasaku alumise õõtsaga, oli küll uus pandud, kuid puks oli kuidagi viltu ja valesti ning tegi rooli keerates käginat, asendatud, samuti stabikakont, mis oli vedel ja mingi õrna heli tekitas. Kõige rohkem möllamist oli šarniiriga, kunaski peaks ka parempoolse vahetama, aga paras tegu on sellega tõesti. Talveks hakkasin septembris valmistuma, diagnost näitas et 2 eelsüüteküünalt rikkis, ka multimeeriga mõõtmine kinnitas seda. Tellisin eelsüüteküünlad, vahetus on suht ok, uute sekka sattus aga 1 praak, 6. ehk kõige viletsama ligipääsuga küünal jäi viimaseks ja kuidagi ei õnnestunud momentvõtmega saada toimivat tulemust, mingi jama seal keerme ja tihendiga oli, aga uus küünal lahendas probleemi.
Algul ka ikka õlivahetus ja salongifiltergi uus, eelmine omanik oli plastikkatte lahti jätnud ning filter oli ikka täitsa räbal.
Vahel tundsin, et diislivingu tuleb kusagilt, olin kuulnud, et ei tohiks see auto midagi sellist eraldada, algul kahtlustasin dpf puhastust, aga kui seistes ikka salongi ving sisse lõi ja siseringile pannes see kadus, tuli viga kuskilt kapoti alt otsida. Leitigi, peale turbot paarkümmend cm on kronstein, seal oli pragu, keegi oli midagi seal enne soperdanud ning too kronsa oli pingesse jäänud ning siis vibratsiooniga ja pingega end tahtnud toru küljest lahti murda, see prao kujul osaliselt ka õnnestus. Toru maha, kronsa lahti lõigatud, pragu kinni keevitatud, kronsa ka täpselt oma kohale tagasi, seibid ka vahele, et ei ole enam pinget kronsal ja salongis õhk puhas.
Aeg jõudis ühel hetkel ka kliimaploki valguseni, too oli täiesti pime. Tellisin aegsasti jebaist 20 pirni, saadeti t5 asemel t3 suurusega, aga vahetatud nad said, tööle hakkasid ka ja paar päeva tagasi tulid ka sinised mütsikesed kohale, kui sobiv hetk leidub, siis panen need ka pähe kah, mul on neid nüüd siis varuks 95 tk https://www.aliexpress.com/item/XPT01B- ... 63d4f814f3.
Tegemist oleks ka natuke edaspidi, tagumised rattalaagrid pikemas perspektiivis tuleks vahetada, rool tuleks otseks seada, on paar kraadi viltu, ühes tagatules on veits niiskust,m kuid mina seda kohta, ava vms ei leidnud, kuskaudu tuulutus võiks olla. Vahel käivad mõtted ka generaatori katte ümber, eelmainitud parema poole šarniir ei karju ega põle, aga oleks ehk tehtud siis, juhiistmele igatsen eespoolsemat horisontaalset nuppu, siit sealt olen kõsinud, aga ei ole leidnud veel. Ekraan töötab ka vahel harva , see aga üldse ei morjenda, öleian et justkui kõik muu on märksa olulisem, sest raadio töötab. Kui viitismist tekib, kakun lahti ja vaatan, ehk pääseb kontaktide puhastamisega, mõned on pääsnud. Parem esitiib on väikse müksu saanud, tiivakaar oli väljapoole veits kummis ja nähtamatust kohast värv natuke maas, tuleks ka tegeleda enne kui hilja. Samuti ei tööta esitulede pesurid, arvuti näitab lühist vooluahelas.
Üks asi aga on suht algusest peal häirinud, kohalt võttes käib umbes 1300 pöörde juures tihti jõnks läbi, justkui vahetaks käiku, aga ei vaheta vaid pöörded liiguvad edasi ja siis vahetab ning pöörded kukuvad nagu vaja. Käisin hõbenooles diagnostikas, kus öeldi, et kast on korras, aga tagadiffer on probleemne, ei pärinud kahjuks, miks nad nii arvavad. Difriõli klaar ja sädeluseta, häält ei tee. Visuaalselt on tugilaager ja muhv ka igati korras, rist võiks kolksu teha, aga kolksu pole, on jõnks ja suuremal kiirusel samade pööretega seda pole.
Teine häiriv asi on vibratsioon mis tekib üldiselt kiirusel 40 km/h ja eriti kui ka pöörded satuvad 1000 peale, siis käib autost tugev madal jõmin läbi, ei oska kuidagi leida põhjust, rehvid said tasakaalustatud, ikka.
Kolmas asi mida viimasel aja olen täheldanud on mõnikord pikem käivitusaeg, kui muidu on suht pool pööret, siis teinekord paar sekundit, nagu kaoks kuhugi süsteemi rõhk siis, kui on pikemalt seisnud. Pole end selle common raili asjaga väga kurssi viinud, aga kes teeb korralikku diagnosti?
Üldiselt on aga täitsa vahva sõita, eelmine auto oli 98 cadillac, omad eelised olid sellelgi, üsna võrreldavad isendid. Plaan on ikka töös hoida ning pisitasa vigu likvideerida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia