Tänane kuupäev Teisipäev 18 Dets, 2018 16:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2018 21:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 42
Tervitused foorumikaaslastele! Sai siis omale detsembri algul soetatud pealkirjas mainitud masin. Teadlikult turuhinnast odavamalt kuna oli seisnud umbes aasta aga kohapeal käis mootor väga ühtlaselt ja diisli kohta vaikselt. Olles omanund kunagi ühte 2.5 crd veel, liigub praegune võrdluseks üllatavalt teravalt edasi ja ka maanteel hätta ei jäta.
Natukese varustust on ka: tume nahksisu, juhi iste el., 4x el. aknad, el. kokkuklapitavad peeglid, kliima, püsikas, el. küljeuksed ja tagaluuk, infinity heli, isetumenev tahavaate peegel jne.
Kuna masin oli seisnud, siis vaatamata esialgsetele vigadele (sidur küpse ja abs-track põlesid) sai läbi elatud üks korralik remonditeekond. Tagantjärgi soovitus kõigile, kes loevad: ÄRGE OSTKE SEISNUD AUTOT!
Tehtud sai:
Sidurikomplekt
Siduri töösilinder
Käiguvahetus kahvel vms, mis lükkab survelaagrit, see sai remonditud
Käsipiduri plekk uus vasakul, klotsid, rem. komplekt
Parem esimene rattalaager
Mõlemad paremad ABSi andurid
ABS Hammasvööd puhastatud
Mootoriõli, filter, õhufilter, kütusefilter, salongiõhu filter
Eelsüüte küünlad
Eelsüüte relee ja pistiku remont
Kõik rihmad ja rullikud mootoris
Järelturu makk paigaldatud
Webasto torud põhja all asendatud voolikutega
Kütusefiltri kopsiku kaan vahetatud
Tosool uus, korduvalt :D
Tagaluugi amordid
Uus aku
Seda kõike mugavalt 300 000km läbisõidu juures. Kindlasti oli midagi veel, mis hetkel ei meenu.

Tegemist vajab veel:
Mootor sureb vahel tühikäigul välja, pigem hommikusel käivitusel. - TEHTUD
El. tagaluuk ei toimi (st. ei tõsta üles elektriliselt) - TEHTUD
Mõned nuputuled ei tööta
Juhipoolne tagumine küljekarp roostene - TEHTUD
3 käik hakkab otsa saama
Vahel ei taha püsikas töödata. Aktiveerub aga rohkem midagi ei tee. - TEHTUD

Samas võib tänaseks öelda, et masin on üsnagi viisakas korras ja no krt, voyageriga ON mugav sõita! Elementaarset hooldust auto ennem vist eriti ei näinud. Näiteks kaalus salongiõhu filter pea kilo ja kaant eemaldades pudenes igasugu surnud putukaid ja muud kraami väja isegi enne filtri eemaldamist. Küttefiltri kopsikus oli mingi pigilaadne ollus ja vaatamata uuele kaanele sai võibolla mingi tükike ikkagi liikvele kuna peale filtrivahetust see väljasuremise anomaalia alguse saigi.

Lõpetuseks pisut pilte ka. Loodame, et kestab nüüd mõnda aega :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Parimat, Alari.


Viimati muutis Alluxp, Laupäev 10 Nov, 2018 11:05, muudetud 3 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Veebr, 2018 18:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 42
Nonii, tundub, et väljasuremist põhjustas üks pisike diislileke filtri kaane juures. Kas tõesti on masin nii tundlik? Tilkus vaevumärgatavalt, kas siis ei saanud tänu lekkele niipalju survet üles kui vaja oli vms. Praegu igatahes teine päev ja käivitub matsust, külmaga natuke puterdab ja edasi käib puhtalt ning välja pole surnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Veebr, 2018 22:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 42
Tänaseks autol armatuuris palju pirne vahetatud. Tulede lüliti plokki valgust ei saanudki, tuleb nüüüd toda otsima hakata. Lisaks sai elektriku juures tagaluugi ka elektriliselt liikuma!
Lisan väikse pildi kliimaplokist, särab nüüd väga hästi, ennem oli täielik pimedus.
Pilt

Lisaks tekkis järsku mingi korralik kolks esisilda. Tuli välja, et oli parema kondi mutri lahti loksutanud. Asemele läks stopper mutter ja vaikus jälle majas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Nov, 2018 14:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 42
"Väike" remondipäeviku uuendus. Väljasuremist põhjustas siiski kütuserõhu regulaator mis sai vahetatud. Kuna aga rõhk sai korda siis andsid pihustid järgi. Asemele läksid kõik neli UUT boschi pihustit ja etteande pump karla autos. Esisillas vahetatud veel mõlemad rooliotsad. Huvitaval kombel tekitavad need mulje nagu roolilatt oleks lõtkuga aga sellel masinal õnneks selgus, et rooliotsad siiski läbi. Käes on ka õlide-filtrite vahetus niiet saab sellegi tehtud. Ülevaatuse jaoks sai ka juhipoolset karpi keevitatud. Lisaks veel esisillas stabika puksid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia