Tänane kuupäev Pühapäev 21 Apr, 2019 3:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Juun, 2018 11:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Nii, "Passat-destroyer" sai omale uue kindlustuse - 9 euri kallim. Elan üle.

Puhkus jätkub.
Taga pagassipõhi oli osaliselt murdunud, leidsin garaažist laminaadi jääke ja tegin vana uueks. Nüüd on tamme laminaatparkett autos. Versioon 2 on ka juba küpsemas, kus ma teen täiesti uue põhja, hetkel jäi uuendatud vana. Pilti ei teinud.

Siis võtsin eest stange, mis on sellel autol jube lihtne tegevus - võin ausalt öelda, et esitule lampide vahetamine on 2x suurem töö.
Võtsin eest tuled, korrastasin veidi seda juhtmepundart, mis sinna keeratud oli ja taastasin ka sidemarkerid. Esituled juba maas olid, siis miks mitte vesilihv ja poleer? Mõeldud tehtud. Sõbrapoiss laenas aparaadi ja poest hankisin pastalisa, kuna vana pasta osutus riknenud kaubaks... Commandant 4 oli juba olemas, aga vajasin ka midagi peenemateralist, millega läiget anda. Selleks sobis Automaailma riiulilt Lazer tootesari - neil on olemas nii töötluspasta, kui ka järeltöötluspastad. Vähemalt esmapilgul see järeltöötluspasta tundub päris hea. 12.- purk.
Vesilhvi tegin 600-1200-2000 paberiga, kuni tule pind oli ühtlane suitsuhall ja masinale läks otsa lõikav svammiketas ning tegin 3 tiiru jämeda pastaga, kuniks enamvähem hakkas looma ja siis tegin 2 tiiru peenteraga üle, et saada sügavam läige. Tuleb ka auto üle teha millalgi nüüd, kui ilmadega natuke hoiab.
Pilt
Parempoolne on lihvitud.
Pilt
Tuled valmis.
Alles kokku pannes märkasin, et udutuled on ka ju plastikust, aga noh... Eks vaatan, kas viitsin neid veel ette võtta. Ilmselt ikka võtan.

**
Et niisama igav edasi ei oleks, siis sättisin toas handsfree juhtme veidi parema kohapeale ja peitsin ka kaamera juhtme lae alla. Siis vaatasin armatuuri peal seda pikka paneeli, mis kippus kuuma ilmaga keskelt üles kaarduma ja nagisema. A-piilari katted tõmbasin eemale ja sain selle paha poisi kätte:
Pilt
Selgus, et keskmine osa on klipsidest lahti tulnud. Klipsid ise korras, panin koralikult külge ja tõmbasin riideteipi lisaks, et enam ei kõbiseks.
Pilt
Ja läks kokku ära.

Pimedas on esitulesid ilus vaadata:
Pilt
Kõik on nüüd nii nagu peab. Kui raatsiks seisupiduri ka ära puhastada, võiks ülevaatusel ära käia.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Juul, 2018 22:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Ja lõbu ei jätkunud kauaks. :)
Korduv ÜV esitulede pärast. :pai:
Mitte, et midagi oleks illegaalne, kuna kõik on tehasetuled, mis põlevad, aga kuna mul (nagu ikka 2001+ ameerikast tulnud autodel) on üksiksõiduki tüübikinnitus, siis selle saamiseks peab olema EU standardile vastavus, ehk siis antud juhul 2007 tehtud ümberehitused... Niiet, pidin aga need koledad sissepuuritud augud ikkagi lampidega täitma, sest ülevaatusele minek oli nagunii plaanis. Lihtsalt sinikuued on põhjalikumad, kui ma arvasin ja tee ääres tuleb teinekord ka aru anda asjadest, mille üle endal nagunii teadmine ja kontroll puudub.
Ühesõnaga, sain ÜV läbitud põmst esimese korraga aga eks tuleb nina lahti võtta ikka ja kõik juhtmed uuesti vedada, sest see p*rno, mis 2007 siin kokku keerati nende nõmedate kiirliidetega... ilmselt kõik massijuhtmed on mustaks kärvanud... Käisin aga elektriku kapi kallal ja varusin ühest autojuhtmestikust kõvasti kiude, et puudu ei jääks ja Hella lisatulede ääretulepesad on täpselt parajad, sest need mis enne olid, olid mädad igatepidi.
Aga see selleks, sellega jändan kuu lõpus, kui puhkus on.
Kaua ette võetud projekt sai ka lõpuks lahendatud. Ükspäev lihtsalt peale tööd ajasin auto tööl sisse, pesula oli parasjagu vaba, siis võtsin aga poleerija taas kätte ja möllasin pastadega kokku mingi 4 tundi. Seejärel Würthi püsivaha, täpset nime ei mäleta enam, sain 5L kanistrist osa, aga lõhnab nagu Turbonätsud omal ajal ja helesinine poolvedel ollus... Igatahes kogu see kompott andis väga ilusa tulemuse. Suurem osa kriime sain välja ka ilma vesilihvita aga kuna töökojas eritööriist puudub, siis lasin pastade peal liugu rõõmsalt.
Pilt
Pilt

5k miili hakkab täis saama, mis tähendab uut õlivahetust ning pean ka ära ostma termostaadi korpuse. viimane kord sai üht polti pingutatud, aga tundub, et see korpus on kuskilt haiget saanud ja plastik lihtsalt ei kannata kuuma, sest see mootor on mul stabiilselt ikka palavas olekus. :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juul, 2018 18:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Puhkus käib.
Lapsed keerasid 2L limpsipudeli põrandale maha, õnneks päädis asi ühe jalamati põhjaliku leotusega ja sai asjast jagu, magusa jääke natuke on, aga ei kleepu õnneks. Kuuma päikese all on autos ikka veel limonaadi lõhna. :P

Vaatasin nukralt tagumisi sõidupiduri klotse ja tõdesin, et parem nüüd karta kui pärast kahetseda ning 20 eurot hiljem saingi juba karbi uute asjadega.
Termostaadikorpus vist parandas end ise ära, üle nädala juba pole pidanud peale valama. Eks võta siis kinni... Aga selle plastikust jura ma hävitan ära ikka, uus detail pidi olema juba metallist, ehk siis kauakestvam ja kuumale vastupidavam... :)
Täna täitus 133 333 miili.

E: jäi mainimata, et Tartu Raunex suutis pakkuda uusi rattamutreid. Ei ole küll 100% identsed, aga mütsike on peas ja ilus vaadata ja seibi osa keerleb ja hind oli natuke üle 3.- tk, Topparts pakkus seda 2 eurist junni 6.55.- ja Salomest oleks saanud ka samasugused tsingitud 2 eurised, mis ilmselt peale esimest talve oleks juba tuksis olnud. Jätan need vuhvlid talveks vist ja ilusamad suveratastega kokku. Homme siis klotse vahetama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Aug, 2018 22:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Nagu viimasest korrast möödas, sai tõesti järgmisel päeval klotsid vahetatud ja siiani on sõida olnud päris meeldiv. Kinni jäänud klotside ja kõverate ketaste kombo ei ole eriti hea aga õnneks tagumistega ei olegi muret. Eesmiste ketastega tuleb varsti sõdima hakata, peale pidurite puhastust taas ikka tunda, et pidurdusel rool veidi vibab. Viimases stendis enne ülevaatust oli ka viskumine juba 0,2, max lubatud on 0.1 ja poeuutel ketastel peaks see jääma kuni 0.05mm kanti.

Igatahes siiani on olnud meeldiv reis selle masinaga. Poleerimisest ja vahast oli nii palju kasu, et puhkuse ajal tehtud pikem reis mööda kahtlasi teid ei suutnud autot oluliselt ära määrida. Kui veljed olid paksult liiva täis, siis auto vaid tolmune ja peale esimest veevalingut poleks nagu kunagi must olnudki.
Pilt

Nüüd, pea 2 kuud hiljem, täitus järjekordne õlivälp, sest why not. Ning sai jälle ühe kleepsu panna 134 000 peal.
Tellisin uue tagaluugi pühkija, mis muideks peaks olema sama ka Nitro mudelil ning maksin varre ja kojamehe eest 7 eurot. Kohalik lammutusmees küsis 20 räbala eest, saatsin viisakalt sinna kohta. Mingi austus võiks olla inimesel, kes näeb ise ka, et müüb konkreetselt sitta aga julgeb tulla küsima, et oot, ostad siis või...
Et kuna ma soovisin veel talt paari asja, siis loobusin juba nondest ka.
Igatahes uus vars paindub klaasist eemale ja on hea mugav kojamees vahetada, originaalil tõuseb vars vaid paar cm.

Keda õlifiltri teema huvitab, siis autole sobivad külge mõlemad variandid, mida poes pakub. Madal ja jäme, mida saada ei olnud hetkel, ning pikem ja peenem. Aga tuleb meeles pidada, et pikem on sillatalast vaid napilt kõrgemal, ehk siis mägironimise harrastajad peaksid ette vaatama. Minu probleemi pole, sest läheb veel ka põhjakate alla ja las ta seal olla. Ühe liiklustõkise otsa juba käigukasti tala olen ära õnnistanud, õnneks on alumiiniumtalal vaid kriimud... Et muus osas on õlifiltrid samad kinnituse ja tihendusserva poolest, et kui poes öeldakse, et on 2 varianti ja hakatakse raiuma, et ei sobi, siis saatke pikalt või valige teine pood. Ühes varuosade kaupluse letis on juba 5 aastat vennike, kes arvab ikka, et Volvo T5 mootor on vabalthingav...
See selleks...
Ja sisse läks nagu ikka- 5w-30 Shell AF. Välja tulnud õli oli küll mustunud, kuid vastu valgust paistis läbi ja bensu lõhna manu ei olnud, seega õli teeb oma tööd ja liigset kütust kuhugi ei tilgu.

Külll aga nüüd avastasin, et tagasilla raamipuksid hakkavad pensionile saama ja juba on sõites tunda õrnalt, et tala liigub tagumiku all. Hakkasin siis otsima ja pommitama.
Originaale pole mõtet küsida, nende hind on röögatu.
Siis leidsin polüuretaanpuksi komplektid:
Pilt
Letihind 350.- ei olegi vb nii hull, kuna on endiselt odavam, kui võtta OE puksid. :) Isegi TopParts pakkus pigem seda varianti, mõeldes kliendi rahakoti heaolule ja nende kaudu saaks tellida ka. Ebay pakub ka muid variante, aga üldjoontes sama tootja ja kui Saksa laos ei ole, siis USAst tellides tuleb kopsakas tollimaks veel otsa. Niiet pigem vist lähen seda teed. On olemas ka täismetall lahendus, et puksi polegi, ongi kärakas metalli puksi asemel ja poldiga kinni. Aga hinda ei hakanud uurima. Ringrada ei sõida ja mingi mugavus võiks säilida.

Hetkel endiselt nauding. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Aug, 2018 21:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Sain täna Silberist ka pakkumise nendele tagasilla raamipuksidele...
531,96.-
Tagumised on ühesugused ja 166.26.- tk ja eesmised on erinevad ning 129,19 tk. :D Vajalik on ka 2 10 eurist katteplaati osta, mis polüpuksi komplektis ka juba on sees...
RWD ja AWD talad on erinevad ja puksid erinevad, siis see on RWD auto hind.. a seega siis on otsustatud, et auto saab polüpuksid. :D :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Sept, 2018 20:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Võitlen siin üleöö tekkinud naksuga esisillas ja kuigi ükski õõts ei anna järgi, on kahtlus, et üks vasakpoolne stabiliigend teeb pulli, sest kolks juhtub enamasti, kui üks ratastest vetrub, embkumb pooltest...

tagasilla raamipuksid tellitud ja jääb üle vaid oodata nüüd.
Esipidurid hakkasid samuti suhteliselt üleöö vibama. Klotsi nagu veel mõni mm on, kuid ketastel on sisemine külg rohkem kulunud ja miinimumpaksus on tegelikult juba ületatud, kuigi kaasasolnud arvete järgi, päris värsked asjad... Aga mis seal ikka, läheb uus ring ette. Pidurdamisel tahab roolist minema visata vägisi. Viskumine mõlemal kettal 0.34 ja 0.38, max on lubatud 0.09.
Krt oleks ma omal ajal Volvole ka nii odavalt asju saanud, nagu ma Samovarile pean ostma, iga asi, ei maksa mitte midagi sisuliselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Sept, 2018 20:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Üleöö tekkinud kolina leidsin ka lõpuks üles.
Piduri ketta tagune plekk oli lihtsalt lahti mädanenud. Kui akna lahti tegin, siis oli selge, miks kõik juba ammu järgi vaatasid. Aga ei olnud asi ka nii hull, laiemad seibid ja plekk jälle oma kohapeal. Möödaminnes panin ka ühe õõtsa uue, mis mulle tasuta anti.

Nüüd leidsin mahti ka pilti teha pagasiruumist:
Pilt
täitsa ehtne laminaat. :D Seda lihtsalt vedeles garaažis niivõrd palju, et katkise originaalkatte asemele teha midagi põnevat. Mul on töö juures ootamas kaks suurt tahvlit MDFi, millest teen vist täitsa uue asja, et kaks tagumist osa on üks tükk ja jääb volditavaks vaid eesmine osa. Aga noh, tütred tahavad sealt nukumaja ka saada, seega pean laveerima nüüd, kumb see olulisem ülesanne saab olema. :)

No ja kuna puhkus algas taaskord, siis läksin tööjuurde, ajasin auto tõstukile ja nokkisin lahti termostaadi korpuse. Tehase manuaal nägi ette igast mudru eemaldamist, noh, tuleb välja et manuaal ei valetanudki. Roolipump eest ära, siis mahub käsi ka järgi. Kui just liigendeid üksteise otsa ei lao, siis muudmoodi alumist polti kätte ei saa...
Pilt
Aga võtsin siis lahti, tihend surnud. Õigemini tihend on alumiiniumraamiga ning kummiosa keskel. Ja kummaski otsas, kust polt läbi käib, on alumiin nii kõvasti räsida saanud, et õhuvahe jääb sisse mahajahtumisel. Suvel kuumaga oli 0 probleemi, tilkumine hakkas just jahedate ilmadega, viimane kord jäi loik alla veebruaris, ja nüüd just eelmine nädal ühel hommikul oli kõhualune punane.
Tegin siis karukeelega oksiidile 1-0 ja lihvisin 600se paberiga pinna siledaks. Panin hermetsi juurde, sest ka Silber ütles, et tellimise kaup ja oota X aeg. Aega ei ole, auto pidi tunni pärast maha sõitma. :D
Aga paistab, et praeguseks 2 päeva on ilusti pidanud. Kõhualune kuiv, loiku pole ja paak pole tühjenenud.

Tellisin ka uued pidurikettad ette, lisaks klotsid. Sest kettad on küll ilusad, kuid kõverad kui kuradid ning sisemine, kolvipoolne pool kettast on õhem. Sattusin eoltas.ee lehele ja kampaaniahinnaga 2 ketast 9.60. Jah, just. Õigesti lugesite. 10 euri kahe ketta eest. Võtsin siis klotsid vähe edevamad. Ketaste tootjaks EGT, ei usu, et hullemad on, mis Tallinna Topparts 2016 sügisel on alla pannud. Kui 200 pealt tihti blokki ei pidurda, siis ei tohiks midagi juhtuda. Nende vahetamiseni jõuan homme.
:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Okt, 2018 23:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Nii, võtame jälle kokku veidi...
10 eurised kettad oli väga hea ost, klotsid said ikka veidi rammusad, kui soojaks ei pidurda, siis külmalt algul vilistab, aga siis kui soojad on, siis vaid puuduta ja auto seisab imeväel.. Odavalt võib häid asju ka saada ikka. Vähemalt ei värise enam, asi seegi. :yeehaa:

Vahepeal kallanud ja tallanud, teinud mõned pikad otsad ka väljamaale, siiani parim tulemus kütusekulu osas oli 8.4, see oli 100% puhas maantee ja keskmine kiirus 94. Täitsa okei.
Siis aga lõi piss pähe, tellisin summutitoru natuke ja läks nikerdamiseks.
Enamlevinud tuuning natukese häälte väljatoomiseks - ehk siis summuti eemaldus. Resonaator jäi, et maanteel sõita kannataks, aga summuti eemaldus tõi kenasti hääled välja.
https://youtu.be/zPyw8IySOPs

Pilt

Pilt

Auto on tubli olnud. Peale termostaadikorpuse sättimist on küll asi hea, jahutusvedelikku ei kao, kuid magus lõhn on ikka üleval peale pikka sõitu, peab natuke tõsisemalt vaatlema seda asja, sest välist leket ei näe ja kastiõli on ka veel normis.

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Dets, 2018 20:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Aastake saab täis paari nädala pärast.
Võib esimesed kokkuvõtted teha:
4 õlivahetust, 4 uut 18" rehvi, 1 uus stabikaliigend, 2 Philips Whitevision lampi (kohe suht algul sai pandud, põlevad tänase päevani), uued esikettad (heh, 2 ketast 9 euri) ja klotsid, tasuta saadud üks eesmine ülemine õõts ja üks alumine eesmine õõts, alumise vahetasin, ülemine on ootel. Maki vahetasin välja ja toppisin mõned LEDid siia-sinna. Poleerisin ja vahatasin nagu hull ning esituled said ka veidi värskendust.
Ülevaatuse läbis puhtalt, gaasid paigas, pidurid peavad.

Teha tahaks - tagaots on "vedel", põhjuseks sillaraamipuksid, mis Silberis on 160 euri tk, kokku 4 puksi. Tagasilla õõtsad on ka puksidest hakanud irduma, ongi raami alla võtmine, siis hea ühehooga kõik õõtsad panna uued ära.
Natuke nokkimist ja iluvigu on, kuid sõidab vingelt ja vahvalt ja pead pöörduvad.

Aktiivselt olen mõelnud müügi peale, passiivselt olen tegutsenud.. Ehk siis raske on temast kindlasti loobuda, aga pakutakse neliveolist autot, mida on mul natuke rohkem vaja, seega kes tunneb, et tahab head kulgurit, võib mõistliku pakkumise teha, aga kauba peale enda mooriga müramine jätke palun välja, viimane kord ei lõppenud eriti hästi. :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2018 22:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Nii, tehes natuke koristustöid armatuuri all, avastasin, et tulede lüliti taga on kindlas kohas üks kollane pistik. Üldiselt kollane tähendab, et ei tasuks näppida, aga sellise koha peal ei saa turvapatja olla, seega võtsin jälle internetitarkuse kõrvale ning näpuga järge ajades avastasin, et tegu on pagasiluugi avamise juhtmega.
300C ei ole ka seda kõigil ja see nupp on seal selleks, et saaks luuki avada IGAL ajal. Hetkel on failsafe, et tagaluuk avaneb vaid käiguvalitsa P asendis.
No ja kui juba nupp panna, siis tuleks luugiamortidele lisada ka väiksed vedrud. Selleks sobivad näiteks sellised, mida võib kohata summuti kinnitusflantsidel. Paljudel mudelitel on nt kollektori otsas toru vedrupoltidega. Need on piisavalt pehmed, et luugi sulgedes tekitada pinge, mis avanedes lükkab kenast selle meeletult raske luugi üles. Ja kui keegi veel ei teadnud, siis 300C ja Magnumi tagaluugi sees on hea kolakas lisaraskust, et selle eemaldamisel on oht luugiga vastu molu saada. :) Ise ma seda ei eemalda veel, muidu võib luugi sulgemisega raskeks minna.
Aga nüüd on siis otsingud, et kust saaks originaalse lüliti (kuigi ei pea olema) ja 4.7Kohm takisti... Ja rohkemat polegi vaja.

Võtsin otsuse vastu, et Volvo peale tagasi ei lähe veel.. Kevadel on plaanis ületuise ja sõjahaavade parandus. Lubati, et kui ise tulen appi matistama ja lahti-kokku võtma, siis pääsen ühe suurema Alko1000 käiguga. :D :D Ja endiselt ei ütleks ära ka 20" ratastest, aga replikate suhtes on eelarvamus - raske auto, rabe velg... :ei: Samas SRT repsid on 5 jämeda kodaraga nagu originaal ja ehk kannatab... Aga et oleks tehnika enne paigas, kui lollustega tegelema hakkan. See tähendab tagasillaraami pukse (mida ma ilmselgelt Silberist ei osta 150 euri tükk...), ühtlasi ka siis tagasilla ülemised õõtsad juba, kui raami allalaskmiseks läheb.. Esisild ka kriitilisemalt üle vaadata ning seisupidur tahab puhastamist. Siis peaks olema ülevaatusel ka julgem tunne.
Ja see müüt - et see 300C on mingi jube käkk, et iga aasta remondi silda.. siis ma ei tea, mis mehed teevad... paberite järgi on uus sild pandud päris ammu ja tagasild ei lõtku samuti, kuigi on pehmed juba puksid ja nagu mainisin, siis taga ülemised õõtsad on puksid juba õrnalt lahti ja raami eemaldamisel on need parem ka korraga ära teha. Lisaks silikoonpuksid...
Elame näeme, uus õlivahetus on juba ukse ees.
:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Jaan, 2019 1:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Nii...
Uus aasta, uus hoog. Ei ole jõudnud veel luugi avamist näppida, enda tööga nii kiire, et peale kliendi autode tegemist tahaks lihtsalt õhtul koju minna. Isegi pesta pole oma Totsi jõudnud juba mitu nädalat.
Vahepeal tekkis ikka tugev 20" rataste soov. Originaalvelgi meiemaal suht nullilähedane leida, lähim koht korralike repside jaoks on Leedu, kus sinu silme all puuritakse avad, mida soovid. Paistsid väga ilusad ja kõvad, aga hetkel polnud raha nii palju kaasas, et oleks omale jõudnud ka jooksu kaasa näpsata. Muidu igatepidi kenad Vosseni repsid. 180euri tk.

9.jaanuar.
Tegin siis õlivahetuse 138 000 pealt. Panin ka õhufiltri nüüd uue, eelmisel aastal ei pidanud veel vajalikuks seda asendada. Täpset graafikut ei jälgi ma nagunii, ma teen oma välba alusel. Pole ühelgi autol kunagi välbast kinni pidanud, tehase ettenähtu ikka pooleks jaganud ja noh, Magnumi õlivahetus maksab mul aind filtri hinna, siis 4 euri ma leian ikka iga paari tuhande miili tagant. :D
Mootor on ilus puhas seest. Ainult termostaadi alumiiniumtihend ajab s*ta keema, jälle tihendist lekib. See sool sõi uuest kohast end läbi ja jälle immitseb. Magus lõhn jälle üleval. Eks siis tuleb see Silberist raske raha eest omandada ikka.
Abirihma rullikud hakkasid üleöö siutsuma ja seegi linnuke saab uute rullide ja rihma näol vaigistatud ükskord. Jupid tellitud ja vähem kui 20 euri.
Kui nüüd kevadel uuesti esituled üle poleerida ja lakkida, siis ilmselt jääb ka viimaseks. Siis on ikka uusi tulesid vaja, plastik on suht kole ja neid aftermarket luubiga asju ei usalda väga... Ma olen pedant valgustite suhtes ja tahan head valgust saada igal autol.
Kapotiamordi paigaldus ei ole ka mingi teadus, seegi modifikatsioon on plaani võetud. Alumiiniumist kapott ei kaalu ka eriti midagi õnneks.
Puhkust ei jõua ära oodata juba, nii palju asju plaanis teha :D

ESP modi on ka kõvasti kasu toonud, õigemini ma saan liugu lasta südamerahus, ABS töötab ka korrektselt. BAS vaid ei tööta ja see annab tunda, pedaali peab tugevamalt vajutama.

Auto on tubli olnud. Eks heiti on kõvasti saanud, kes vingub, et pole V8 ja kes vingub muu asja üle.. Kokkuvõtteks ütlen, et leidke mõni eurooplane, kus saab tagaistmele panna 3 turvatooli vabalt õhuvahega ning mis oleks nii stabiilne sõita. Mul on keskmine km hind ikka madalam, kui diisel-Passatil, seega mina ei kurda.

Hetkel vist ei ole rohkem midagi tarka mainida, plõksuv kliimapump on ka veel plaanis üle vaadata, et kas siduri puhastamine aitab, väga suure laksuga rakendub juba....

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Mär, 2019 22:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Täna on märtsikuu, aasta 2019. Ja mu Rosinante sai jälle mõne modifikatsiooni võrra rikkamaks.
Õigupoolest pesin ta laupäeval puhtaks, hindasin talvekahjusid. Kes muidugi velgi mõnitab, siis rahu, talveveljed kõigest ja tegelen suvejooksul sellega...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ESP mod lüliti. Kenasti peidus silma ja käe alt.
Pilt

Aga nädala lõpust siis.
Selge see, et internet on suur ja lai ning ameeriklasi mitusada miljonit, siis leidub foorumites ühtkomateist ja autoklubi huvilisi mustmiljon, seega leidsin lõputust fooruminurgast endale sobivamad ja kasulikud ning ennekõike - odavad! lahendused.
1. Kapotiamordid.
Chrysler 300C ei ole kellelegi tundmatu nimi ja sealt on esimene modi pärit. Mitte, et kapotivars mingi häbiasi oleks, kuid aastal 2019 juba võiks luuk ise seista. Magnumil on see 2ruutmeetrine lahmakas alumiiniumist ja nii ei jäänudki muud üle, kui CarNerd'iga ühendust võtta ja soodsa hinnaga luugiamordid saidki tellitud. Sama hooga tellisin ka tagaluugile uued, aga sellest hiljem.
Tekkis aga uus probleem. Luugil munakad on, kere poolel vaid keermestamata avad. Sõber tuli taaskord oma imegaraažiga appi ja vajalikud munakad leitud. M8x1.25 keermed ette ning valmis ta oligi. Luugiamordid külge ja selle osakonna sai lukku lüüa.
Ütlen ära, et kapotiamordi komplekt koos munakatega on saada, kuid peaaegu 100 eurot, mida ma ei soovinud kulutada ja polnud tarviski.
Pilt
Pilt

2. Tagaluugiamordid iseavanemisega.
Sellist luksust iga auto ei paku. Aga kuna kõrgema varustusega mudelil on salongist avamine olemas, siis mõtlesin ka selle tekitada. Õigemini tõuke andis selleks üks üksik vedelev pistik armatuuri all, mis skeemi uurides, osutus just Tailgate Pushbuttoni ahelaks. Originaalvaruosade hind tõusis taevasse, selle asemele leidsin hoopis Motoneti poest sobiliku surunupu, 2.59.-
Vajalikuks osutus ka 4.7kOhm takisti ning nüüd oli vaid vormistamise küsimus jootekolvi abiga. Koonuspuuriga tegin ava ette, nihutasin natuke juba eesoleva udutule lüliti veidi kõrvale ning 2 lülitit saidki omavahel sõbraks. Avamine toimis. Ainus häda, et kui ma nupu ära vajutan, siis pean murdosasekundiga olema auto taga, et luuk avada.
Pilt

Mõtlesin, mis ma mõtlesin, ja sobiliku tugevusega vedrud ka seibid olidki leitud.
Pilt
Pilt
Amordi otsast plastik ära, vedru kõigepealt ja siis seib järgi. Seib on vajalik amordi pea kaitsmiseks, kuna see on plastist ja sulgemisel on üpris kõva pinge peal. Aga avitab täpselt nii palju, et kui nupp ära vajutada, siis lükkab luugi paar cm üles. Luugi sisse jätsin kaalud sisse, kuigi räägitakse, et võib need ka ära võtta, aga siis peab sulgemisel kõvemat jõudu kasutama. Pole viga.
Unustasin vaid videoklipi teha luugi avanemisest. Saab hiljem lisatud.
Oli veidi pusimist koonuspuuri, jootekolvi ja termorüüžiga.
Pilt
Pilt
Kokkuvõttes sai veedetud kena pühapäeva pärastlõuna kenas seltskonnas.
Siiski pean tunnistama, et vedrudest võtsin ühe keeru maha, kuna paistis, et luugile liiga suur surve, eelkõige plastist peale ja tundus, et luuki surus ka tihendist kõrgemaks. Aga jah, keerd maha, see aitas küllalt ja mul on, nagu öeldud, veel raskused tagaluugis alles. Peale nende eemaldust peaks asi paranema.
140 000mi täitus ka nagu võluväel.
:hi: :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Mär, 2019 17:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Kogemata koperdasin nuppude otsa ühes O-tähega poes ning valisin enda arust ägeda komplekti.
Nüüd on need "nunnatissid" eemaldatud.
Pilt

Ja luugiavamisest ka klipp.
https://www.instagram.com/p/BvWhhTjjhke ... _copy_link


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Apr, 2019 21:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 131
Kuna ma siin selline katsetaja tüüp, siis on asju, milega võib eksperimenteerida ja millega mitte.

LED udutuled saabusid... 60W, 3000K.
Pilt

...ja keerasin külge.
Pilt

Täiesti adekvaatne linnasõiduvalgus. Maanteel pimedas ütleks isegi, et mõne kehvema Audi lähituled.. Ah, mis ma salgan, 2001.a xenonitega A6 ja 2003.a E39 xenon olid sama saaasta nähtavusega, keera neid lampe kuhu tahad...
Pilt
Pilt

Ja siis saabus 2 karbikest.. Esimeses HID kit, teises koormustakistid, sest see auto juhib esitulesid peale käivitamist PWM signaaliga. Süüde sees, siis on esituled otse akult ja igasugused xenon kitid töötavad, nii kui mootori käivitasin, hakkas skisofreenia pihta nii esituledes, kui armatuuris. Seega oli vaja lisada 50W 10Ohm koormustakistid. Õigemini, ma läksin lihtsama vastupanu teed, jalutasin Tartus Betooni tänava Rehvikasse (tänud teile siinkohal) ja anti pihku 2 juhtmekest. Mõeldud LED tulede jaoks, aga toimis ka mul. Impulsi kõrgus on maha võetud nendega ja auto jaoks tekkis koormus, sest xenon on ju tarvitab tegelikult imevähe aga annab palju välja..
Ühesõnaga too tolleks.
Esimese hooga paningi külge karbis olnud ballastid, millel CAN plokk ka küljes, aga häda - 3000K lambid süttisid jube kaua ja jäid rohelised... Aga siis ma veel neid takisteid ei lisanud, sest polnud ju vaja.. Ma leidsin kapist oma D2S tüübi pätikad, mille plokid on ülikiired ja tuled läksid ilusti kuldseks, nagu peab, aga oligi häda, et kuna pole koormust taga, läks auto lolliks. Siis saigi takisteid otsima mindud...
Pilt
Pildil siis juhipoolne karbis olnud plokk, kõrvalistuja poolses tules on nüüd vana suur plokk koormustakistiga. Toonivahe ka päeval näha. :)
Pilt

Nüüd saabusid ka teise projekti 55W komplekt ja proovin korra noid ka, nood ka ilma CAN dekoodrita, vaatan, mis teeb.
Selles suhtes nõuanne - kõik xenon pirnid on piiramata, et kui karbil on 55W või 35W, siis see on vaid ploki võimsus. 35W ploki asemele 55W panna, siis lambi valgustugevus kasvab aga arvestada tuleks, et valguse värv muutub aste allapoole - 6000K valgus muutub 5000K ja 4300K läheb ära kuldseks.. Sellest on internet paksult juttu täis, ei hakka siinkohal netti ümber kirjutama.
Igatahes nähtavus on super, 3000K vihmas ei neeldu ja sõita on päris mõnus. Parem, kui originaalsete HB4 halogeenidega, mis ma asendasin omal ajal Philipsi Whitevisionite vastu.

Ootan veel oma pidureid.. Tellisin boschi kettad ja klotsid taha.. Need odavad 5 eurised kettad ees on vist nüüdseks ikka natuke kõverdunud ja vähemalt selgeks sai see, et EGT klotsid on küll kõvad ja ei kulu, aga vilistavad nagu kuradid ka peale viiekordset raspeldamist... Liiga raske auto odavate klotside jaoks. Lihtsalt väike meeldetuletus, et odavad asjad on odavad põhjusega. Mind huvitas tookord, et kas on võimalik tõesti saada 10 euriga 2 ketast.. :D EGT kettad olid ka, kui kedagi huvitas.. Nüüd ikkagi kulutan brändi peale ja siiani Boschi ketastega pole pidanud pettuma.

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia