Vastik vaadata neid puudulike piltidega postitusi, kuid midagi pole teha, pildijagamised on kõik kinni pandud selle koroonahirmus...
Viimane postitus pea aasta tagasi.. Õudne..
No enamik asju olen ära likvideerinud.
Sillad on tihedad, kuna amordid ei maksnud mitte tuhkagi (loe 19 eurot tükk), siis vahetasin ära tagumised ja natuke aega hiljem, kui ilmad külmaks läksid, panin ka esimesed uued, sest originaalid (14 aastat all olnud) olid küll efektiivsed, kuid külmusid ära ja kolisesid kui kuradid. Nüüdseks olen aind avastanud seda, et see Saksa päritolu sillakomplekt on päris jäikade puksidega, natuke peab sõitma, kuniks kobinad kaovad või kui auto soojas seisab, siis on ka nagu pilve peal... Eks see on see, kui otsid soodsamat varianti
Noh, samas esi- ja tagasilla komplektid maksid kokku ainult alla 600. Ja tulevaste põlvede tarbeks tegin ringi mersu käki, keerasin tagasilla ülemise eesmise õõtsa poldi teistpidi, et edaspidi saaks seda vahetada ilma sillaraami alla laskmata.
(aitäh, pole tänu väärt).
Sügis saabus, siis tekkis mure, et talverehvid aeg osta. Käsnakalled olid juba töölaua kõrval valmis, tellisin Westlake lamellid, ainsad, mida oli terve jooksu jagu veel võtta, kõiki muid oli 3 või 2tk ja segapaare ei tahtnud tekitada. võib üldjoontes rahule jääda, lihtsalt maru palju raskusi tahtsid esimese hooga. Talve jooksul sai neid veel 3-4 korda üle tehtud, kuniks päris hea jäi. Eks paikatöötamine võttis rohkem aega, kui oleks mõne nimekama rehvi alla pannud... Aga see selleks.
Sain lõpuks külge ka porilapakad. Originaale keeldusin hinna pärast ostmast ja Aliexpress aitas välja, saadeti küll esimene pakk valede lapakutega, teine pakk jõudis, siis läks tuju juba paremaks. Ainult, et teise pakiga pidin tolli kadalipu läbi käima, sest saatja kirjutas paki peale 45 euri väärtuseks (tegelikult maksis koos saatmisega 18 kopikatega). Tollile saatsin screenshotid tehingust ja tegelikust väärtusest ja tehti kohe otsus minu kasuks, ning juba sain paki postimajast kätte 0 euriga.
Annab autole ilme (mul on mingi porilapakate fetiš) ja hoiab küljed ikka päris kaua puhtana. Muidu sai peale autopesu juba kojusõiduga külje halliks, nüüd püsis läikiv auto nädala jagu.
Viimasel pildil olevad switchback ledid olid ägedad asjad, aga u 2 kuud sain sõita, siis nokiti maha rajalt. Trahvi ei tehtud, sain hariva loengu ning peale seda läksin Toppartsi ja ostsin uued hõõglambid.
Ledid on müügiks, kui keegi endale tahab, head päevatuleasendajad ja suunatuli meeldivalt erk.
3457 soklile. Sobib ka euromudelitele ilmselt, aga siis päevatule osa ei toimi ilmselt, sest euromudelil on see osa nagunii välja kodeeritud. 300C näide siinkohal.
Lisaks on pakkuda ka hiinast tellitud 300C tiivapealsed suunatuled. Tellisin enda omale, set tundus, et on aeg need katkise klaasiga suzuki omad asendada. Kahjuks selgus kõike kõrvutades, et 2007 on ümberehitaja kasutanud Opeli juppe hoopis ja ma ei soovinud enam tiiba ratsida. Lisaks pistikud on nii lühikese juhtmega pandud, et mul ei jäänud muud üle, kui Opel Astra smoke küljesuunad uuesti osta. 2 eurot paar.
Aga noh, ei ole viga....
Nüüd siis viimase ajani ainult sõitnud ja õli vahetanud. Hoian ilusti 3000 miili piiri ja nüüd 149 700 pealt tegin taas õlivahetuse. Kui filter maksab 5 eurot ja õli mittemidagi, siis ei näe nagu põhjust mitte teha. Uue maki ka lükkasin sisse, kui tekkis müüki normaalses korras Pioneeri AVIC, paraku ilma juhtmesarjata, mille ma tellisin ka USAst 20 euriga. Nüüd on kõik funktsionaalsus peaaegu tagasi, gps antenn puudu vaid, seda ei igatse ka, nagunii kasutan Waze igal pool. Kõlarid asendasin kohe, sest AVIC on ikka kõvasti parema lõpppvõimendiga ja uksekõlarid hakkasid kohe ragisema.
Uued jalamatid ka reisivad juba jõuludest autos kaasas, kuid ootan millal see plägane aeg otsa saab, teen põhjaliku sisepesu ja saavad kõik uueks.
Lekkiva kastiaju pistiku ka likvideerisin ära, tegin koos kastiõli ja filtriga, sest olen raske jalaga ja pigem ennetan asju. Pistik sai originaal - 7 eurot ning VAICO filter ja originaal Mopari Atf +4 õli Toppartsist. Difri õli ka ja LSD lisand ning võib öelda, et kõik asjad on üle käidud. Nüüd tegin suveratastega uuesti ka sillastendi ja suvele vastu minnes on ainuke häiriv asi veel esiklaas. Pisut täksitud...
Palju pilte läks kaotsi telefoni hävimisega, eks vaikselt tekitan neid juurde.
Vahepeal murdus ära ka õlivarda pea. varre torust kättesaamine oli ka ooper omaette, lõpuks sain jagu ja asendasin Hyundai vardaga. see vedeles lihtsalt sahtlis. Tegin uued märgid ja läheb jälle.
Aga arvan, et nüüd jääb mõnda aega autoga vaiksemaks, suutsin endale ühe teise USA V8 veel sebida (paraku mitte Mopar) ja tulevikumõttes ikka sellise, millele saab 3.5T haagist külge lükata.
Aga sellest natuke hiljem.
Kahe auto pidamine on veits mõttetu minu silmis, aga eks saab näha. Seda väiksemat vähe tarvitades ei näe mõtet, eks siis ilmub müügikuulutus ka. Samas kui keegi on huvitatud, võib kirjutada.