Tänane kuupäev Pühapäev 05 Juul, 2020 9:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Juul, 2019 23:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 189
Ja jaanikuu sai sujuvalt läbi.. Kuna tööl kibedad ajad, siis jäid kõik asjad ja projektid ripakile, kuniks on aega nendega tegeleda.

Pilt

Viimane nädal enne puhkuse algust ja siis on planeeritud palju asju, muu hulgas pealinna külastus ja tööjuures raamipukside vahetus. Sellel nädalavahetusel on LÕuna-Eesti ralli, kus ma ka pean olema, sest tööandja on osaline... Ja siis on veel vaja ülevaatuseks asjad korda sättida..
Oeh, vahest jääb tunde puudu ühes ööpäevas. :)

Pidurite saaga sai lõpuks vaikuse - isiklik soovitus - ei tasu ikka odavaid asju teinekord osta. Ehk vb müügiautole, kui tõesti hädavajalik... No ma ei saa öelda, et EGT klots kehv oli, pidamine ja pidurdamine oli super! Aga see vile.. Läksin lõpuks ja võtsin ikkagi poole kallimad Boschid. Ja vahe sees - Boschiga on veljed kohe tahmased. Aga vähemalt saab rahulikult veereda ilma kaasneva vileta. :) Tagakettad siis K27, ja klotsid Bosch mõlemad. Esikettad EGT ja klotsid jäid lõpuks Bosch. Jätsin vanad alles igaks juhuks, ainult 1000 miili sõitnud klotsid.
Elame-näeme.

:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Okt, 2019 20:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 189
Terekest! :hi:
Nii palju aega möödas. Isiklikel ja muudel põhjustel viibisin eemal ja selgus, et hiinlased kaaperdasid pea kõik mu kontod, seega photobucket pandi minu ees lukku ja ilmselt siin teemas pole nüüd ühtegi pilti..
Aga vaatame siis, kus ma pooleli jäin... :think:
Pidurid on tänaseni vaiksed, selles osas on tiptop.
Oli planeeritud puhkus paljudeks asjadeks, kuid need ei realiseerunud ja viibisin mõnda aega väljamaal. Seal sai natuke käsi määrides jälle ühtteist korda saadetud.
Sillaraami puksid said tehtud, tõstsin ülemiste eesmiste õõtsade poldid ka kohe teisipidi, et edaspidi ei peaks 2 näkase pulika pärast silda jälle maha rookima.. ja tundub, et tasus ära..
Pilt
Pilt

Mingi hetk suvel juba tundsin, et mootor sooja toodab, kuid seier vajub maanteesõidul ära, eriti öösiti. Kohapeal püsti nagu peab, nii kui sõitma hakkasin, kukkus ära..andur korras, jäi vaid üle termostaati süüdistada. sai seegi lobistamine taaskord tehtud ja enam ei vaju. segu oli ka nii rikas juba, et hakkas katalüsaatori vigu sisse loopima ja mäletan, et heitgaas oli ka suht napilt üle piiri juba.
No igatahes nüüd korras.
Pilt

Ja siis algas esimene modi -
veljed said pritsitud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

ja 14 tundi hiljem -
Pilt

Algne plaan oli üldse liivaprits ja veljed valgeks. Aga sõber on kiiksuga. Küsib, et kas oled kindel, et ainult valgeks, et teeks mõne vimka ka sisse. Siis tegime ajurünnakut üle interneti natuke ja plaan paigas. :)
Pilt
Pilt

Siis sain natuke aega tarbida autot, kui hakkas elektrikala sisse pugema. Jälle ei jäänud muud üle, kui saunalavalalt üles-alla joosta ja vahepeal lapse sünnipäeva kooki maitsta ja hakkasin rida ajama ja paikasin ühe sasipuntra ära, sain jälle käigud tagasi ja auto normaalseks raketiks.
Pilt

Pilt

Uuendasin numbritule ära. Tellisin elemendi, hea lihtne vähemalt. Vanal oli klaas nagunii katki juba ja seegi maksis alis vaid kopikaid. Olen rahul.
Pilt
Pilt

Vahepeal ka ehitasin siis oma kätega uue väljalaske. Algne V8 summuti oli hea plaan, kuniks sain aru, et see ei sobi v6 külge mitmel põhjusel ja tuli veeta taaskord 14h garaazis ja sai päris kena tulemuse ja v8 podina. Summutiotsi otsin veel vaid, hetkel on pikemalt torud stange alt väljas, et tuppa nii väga seda jõrinat ei tuleks. kollektor jäi ja katid ka, sealt alates tegin 60mm toruga, nagu tehasest. H-toru läks vahele, juba ainuüksi H nikerdamine võttis 3h aega. :doh:
enne H läksid veel sukad kummalegi torule, et vähendada vibratsiooni. 2 lapikut pütti paigutasin keskele kõhu alla, kus on muidu suur kohver-pütt. Mahtusid kenasti, isegi paagile pole lisakatet ehitanud, sest sealt ei tule nii palju kuuma enam. ja silla alt torud ja stange alla välja. Kinnitustega muret ei olnud. Tehas on jätnud kõik kandurid ja kummid ka lausa rippu, oli minu asi aind torule konks keevitada.
Pilt
Pilt
Pilt

Video https://youtu.be/Ff7dkQONm7k
Kogu eelarve summutile 77 euri.
Kogu eelarve velgedele 100 euri. Reaalselt siiski vähem, kuna tegu ehtsate autovärvidega ja peale läks 7 kihti lakki, kuid miinimumkogus oli 100gr igal värvil, aga alles jäi värvi veel u 3 jooksu jagu. 15h aerograafi sinna lisaks. Suure püstoliga läks vaid krunt ja lakk, kõik muu on piserdatud ja maalitud.

Paar nädalat tagasi tellisin ka esi- ja tagasilla komplekti. Ootasin nimme, millal kõik otsa saab, et oleks põhjust teha ükskord ja korraga. Kõik kohad, kust küsisin, taheti 600 esisild, 400 tagasild... siis võtsin ühendust Mapco kaubamärgiga ja nende kohalik esindus orgunnis mulle kenasti kaks suurt kasti 528 euro eest. Lisaks võtsin ka tagaamordid uued. Odavaimad leidsin letis 19 euri, võtsin siiski KYBid, 24 euri tk.
Pilt

Peab tunnistama, et kui sillad kõrvale jätta, on kõige odavama pidamisega auto mul siiani olnud. :D
Ja ühtlasi tellisin ka jooksu uusi lamelle talveks, sain sillastendi ka paika ja nüüd võiks mõnda aega olla muretu. Nii tihe ja mõnus pole see auto veel olnud ja tagaots ka kenasti kikkis jälle.

Velgede osas niipalju tagasisidet, et sotsiaalmeedias ja instagramis levisid pildid suht kiirelt ja isegi soomes ja norras juba jagati usinalt. :D Võib öelda, et ainulaadne komplekt. :D Hollandist saadeti mulle ka kohe tervitus:
Pilt

Oli mõeldud küll talveks, kuid oli patt jätta neid garaaži vedelema, kuniks lumi maha tuleb... Sõber, kes suure vaeva nende kallal nägi, sai oma oodatud rahulolu rahva nägudelt.
Suveks on 20" velg ka olemas, küll tuleb teha selleks adapterflantsid, aga tasuta saadud veljed, ei nurise. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Mär, 2020 14:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 189
Vastik vaadata neid puudulike piltidega postitusi, kuid midagi pole teha, pildijagamised on kõik kinni pandud selle koroonahirmus...
Viimane postitus pea aasta tagasi.. Õudne..
No enamik asju olen ära likvideerinud.
Sillad on tihedad, kuna amordid ei maksnud mitte tuhkagi (loe 19 eurot tükk), siis vahetasin ära tagumised ja natuke aega hiljem, kui ilmad külmaks läksid, panin ka esimesed uued, sest originaalid (14 aastat all olnud) olid küll efektiivsed, kuid külmusid ära ja kolisesid kui kuradid. Nüüdseks olen aind avastanud seda, et see Saksa päritolu sillakomplekt on päris jäikade puksidega, natuke peab sõitma, kuniks kobinad kaovad või kui auto soojas seisab, siis on ka nagu pilve peal... Eks see on see, kui otsid soodsamat varianti :D
Noh, samas esi- ja tagasilla komplektid maksid kokku ainult alla 600. Ja tulevaste põlvede tarbeks tegin ringi mersu käki, keerasin tagasilla ülemise eesmise õõtsa poldi teistpidi, et edaspidi saaks seda vahetada ilma sillaraami alla laskmata. :) (aitäh, pole tänu väärt).

Sügis saabus, siis tekkis mure, et talverehvid aeg osta. Käsnakalled olid juba töölaua kõrval valmis, tellisin Westlake lamellid, ainsad, mida oli terve jooksu jagu veel võtta, kõiki muid oli 3 või 2tk ja segapaare ei tahtnud tekitada. võib üldjoontes rahule jääda, lihtsalt maru palju raskusi tahtsid esimese hooga. Talve jooksul sai neid veel 3-4 korda üle tehtud, kuniks päris hea jäi. Eks paikatöötamine võttis rohkem aega, kui oleks mõne nimekama rehvi alla pannud... Aga see selleks.
Sain lõpuks külge ka porilapakad. Originaale keeldusin hinna pärast ostmast ja Aliexpress aitas välja, saadeti küll esimene pakk valede lapakutega, teine pakk jõudis, siis läks tuju juba paremaks. Ainult, et teise pakiga pidin tolli kadalipu läbi käima, sest saatja kirjutas paki peale 45 euri väärtuseks (tegelikult maksis koos saatmisega 18 kopikatega). Tollile saatsin screenshotid tehingust ja tegelikust väärtusest ja tehti kohe otsus minu kasuks, ning juba sain paki postimajast kätte 0 euriga. :)
Annab autole ilme (mul on mingi porilapakate fetiš) ja hoiab küljed ikka päris kaua puhtana. Muidu sai peale autopesu juba kojusõiduga külje halliks, nüüd püsis läikiv auto nädala jagu.

Pilt

Pilt

Viimasel pildil olevad switchback ledid olid ägedad asjad, aga u 2 kuud sain sõita, siis nokiti maha rajalt. Trahvi ei tehtud, sain hariva loengu ning peale seda läksin Toppartsi ja ostsin uued hõõglambid.
Ledid on müügiks, kui keegi endale tahab, head päevatuleasendajad ja suunatuli meeldivalt erk.
Pilt
3457 soklile. Sobib ka euromudelitele ilmselt, aga siis päevatule osa ei toimi ilmselt, sest euromudelil on see osa nagunii välja kodeeritud. 300C näide siinkohal.

Lisaks on pakkuda ka hiinast tellitud 300C tiivapealsed suunatuled. Tellisin enda omale, set tundus, et on aeg need katkise klaasiga suzuki omad asendada. Kahjuks selgus kõike kõrvutades, et 2007 on ümberehitaja kasutanud Opeli juppe hoopis ja ma ei soovinud enam tiiba ratsida. Lisaks pistikud on nii lühikese juhtmega pandud, et mul ei jäänud muud üle, kui Opel Astra smoke küljesuunad uuesti osta. 2 eurot paar. :D
Pilt

Aga noh, ei ole viga....

Nüüd siis viimase ajani ainult sõitnud ja õli vahetanud. Hoian ilusti 3000 miili piiri ja nüüd 149 700 pealt tegin taas õlivahetuse. Kui filter maksab 5 eurot ja õli mittemidagi, siis ei näe nagu põhjust mitte teha. Uue maki ka lükkasin sisse, kui tekkis müüki normaalses korras Pioneeri AVIC, paraku ilma juhtmesarjata, mille ma tellisin ka USAst 20 euriga. Nüüd on kõik funktsionaalsus peaaegu tagasi, gps antenn puudu vaid, seda ei igatse ka, nagunii kasutan Waze igal pool. Kõlarid asendasin kohe, sest AVIC on ikka kõvasti parema lõpppvõimendiga ja uksekõlarid hakkasid kohe ragisema. :D
Uued jalamatid ka reisivad juba jõuludest autos kaasas, kuid ootan millal see plägane aeg otsa saab, teen põhjaliku sisepesu ja saavad kõik uueks.

Lekkiva kastiaju pistiku ka likvideerisin ära, tegin koos kastiõli ja filtriga, sest olen raske jalaga ja pigem ennetan asju. Pistik sai originaal - 7 eurot ning VAICO filter ja originaal Mopari Atf +4 õli Toppartsist. Difri õli ka ja LSD lisand ning võib öelda, et kõik asjad on üle käidud. Nüüd tegin suveratastega uuesti ka sillastendi ja suvele vastu minnes on ainuke häiriv asi veel esiklaas. Pisut täksitud...
Palju pilte läks kaotsi telefoni hävimisega, eks vaikselt tekitan neid juurde.
Vahepeal murdus ära ka õlivarda pea. varre torust kättesaamine oli ka ooper omaette, lõpuks sain jagu ja asendasin Hyundai vardaga. see vedeles lihtsalt sahtlis. Tegin uued märgid ja läheb jälle.

Aga arvan, et nüüd jääb mõnda aega autoga vaiksemaks, suutsin endale ühe teise USA V8 veel sebida (paraku mitte Mopar) ja tulevikumõttes ikka sellise, millele saab 3.5T haagist külge lükata. :) Aga sellest natuke hiljem.
Kahe auto pidamine on veits mõttetu minu silmis, aga eks saab näha. Seda väiksemat vähe tarvitades ei näe mõtet, eks siis ilmub müügikuulutus ka. Samas kui keegi on huvitatud, võib kirjutada. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia