Tänane kuupäev Esmaspäev 25 Juun, 2018 17:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Nov, 2016 12:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 798
Asukoht: Lääne-Virumaa
Järjekordse usaraua omanikuks olemise aastaring hakkab kohe-kohe täis saama ja paar sõna võiks üles tähendada.
Auto sai soetatud ca aasta tagasi. Varem Jeepi pidanuna ja täiesti rahulolevana ei pidanud pikalt valikut kaaluma.
Kiiret ei olnud ja soodsa pakkumise tekkides haarasin härjal sarvist...
+ 2001 GC, 4,7B, gaasiseade peal, Eestis sõitnud mitu aastat, läbisõit väike, enamvähem loogiline.
- Gaas ei toiminud, sillad lahtised, rooste ilmingud põhja all, pisivead.
Ülevaatuse ja proovisõitudega niigi soodne hind langes veelgi ja sai käed löödud.
Tagantjärgi tarkusena oli see mõistlik otsus ja kahetsenud pole kordagi. :)

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Nov, 2016 20:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 798
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tehtud tööd ja täiendused:
Gaasisüsteem sai kõik uued pihustid ja täis hoolduse.
Konks külge.
Summuti sai puuduoleva püti :)
Uued sillad, vari-lok difritega ja kiirema ülekandega.
2" tõste koos koni amordiringiga ja Mopar küljerauad.
Loomulikult kõik vedelikud ja jooksvalt igasugu pudipadi, pukse, jne.

Et lugu liiga ilus ei tunduks, siis kesksuvel lõhkusin metsas oksahunnikus ise radika. :tige:
Õnnelik ebaedu võib tagantjärgi öelda, sest nire taga jõudsin ainult ca 5km eemal asuvasse remonti ja kokkuvõtteks pääsesin kergemat sorti närvikõdiga.
Uue radika hind ja remondiarve muidugi lisaks mälusopis.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Nov, 2016 22:22 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 977
Asukoht: Harjumaa
Pildimaterjali?

_________________
GMC Sierra 2500 6.5TD
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Nov, 2016 13:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 798
Asukoht: Lääne-Virumaa
Pilt
Pilt

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Nov, 2016 10:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 798
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ennetan peatseid küsimusi, et palju siis ikkagi rüüpab?
Kuna kasutan autot sihtotstarbeliselt- mets, muda, põld, heinamaa, lumi, jaht, kalastus, haagised, jne, siis keskmine gaasikulu on 16...19L/100km.
Korra, kui tekkis sobiv juhus, mõõtsin spordi mõttes ka ca 2500kg haagisega- 20L/100km.
Tühja piduritega kastihaagisega maanteel 15L/100km.
Kui tühja autoga ökosõitu teha, siis tehase pakutav 12L/100km on kindlasti reaalne või isegi ületatav.
Maanteel 90km/h sõites on pöörded mõnusalt 1500.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Nov, 2016 18:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 651
Tore, et teema tegid :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Mai, 2017 9:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 798
Asukoht: Lääne-Virumaa
Talv läbi ja paar pisiasja võiks ära märkida.

Märku andis üks Jeepi tüüpvigadest- tagapidur jäi peale.
Elukogemusele tuginedes ostsin kohe piduse supporti ja remondikomplekti. Ladusin kõik soojas töökojas laua taga kokku ja
asendasin valmissõlmena. Küljesolnu komplekteerisin samuti uute osadega ja jääb teise poole kinnikiilumist ootama.
Lihtsalt Infoks, kes pole Jeepi pidureid teinud, aga kavatseb- 16 ja 18 võtmed supporti vahetuseks, 7 kuuskant liuguritele ja
3/8 (!!!), mitte 10 padrun õhutusniplile. Õhutama kahe mehega ei pea, kui kõik paigas, nippel kergelt lahti ja õhk jookseb ise välja.

Teine pisiasi oli tuledega. Südatalvel peale käivitamist ei lülitunud enam tuled. Ainuke valgus tekkis, kui kangist täied peale tõmmata.
Vahetust tahtis süüteluku alune klemmiplokk ja asi korras.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Dets, 2017 9:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 798
Asukoht: Lääne-Virumaa
Eile õhtul sai Jeep omale uue peremehe.
Konkreetne kodanik pakkus raha, helistas üle, tuli õhtul kohale, nagu lubatud, vaatasime koos autot,
tegime testsõidud, lugesime raha ja läksime rahulolevatena laiali. Nagu õpikunäide.
Muretuid miile mehele!

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia