Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

UrmasT. : Grand Voyager 2005
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=15537
Leht 2 koguhulgast 3

Autor:  UrmasT. [ Kolmapäev 10 Aug, 2016 7:58 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Peale seda, kui auto lisasilmad ette sai lakkas konditsioneer töötamast :( . Lasin kontrollida, mahlad sees seega mingi muu viga, kontrollijatel mõistus kaugemale ei küündinud. Leppisin siin ajakokku ühes teises konte hooldavas firmas. Seal oldi 99% veendunud, et kompressori sidur sealsamuses ja tellivad uue... Paar tundi hiljem avastasin, et ka elektripeeglid ei toimi :tige: . See pani omal mõtte liikuma :think: , et äkki peaks kaitsmeblokki pilgu heitma. Oligi kompressori siduri kaitse läbi Mr Green . Panin uue sisse ja ennäe!!! Kont ja peeglid toimivad! :yeehaa: Käisi tühistasin remondiaja... Paistab, et Tartus CRANK autoteeninduses poisid midagi soperdasid ja ei teinud tööd nii põhjalikult kui eeldaks.... Vist seepärast küsisidki ligi 5-tunnise töö eest vaid kahe tunni raha.

Autor:  UrmasT. [ Kolmapäev 17 Aug, 2016 16:31 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Kuna eelmine omanik oli rihma ja veepumba vahetanud 180 tuhande juures ja praegu 274 ees siis sai lastud antud toiming uuesti teha koos õlivahetusega. 1000 eurorubla läks maksma :shock: . Selle makaronidiisli hooldus ikka päris kirves on...... Imelik, et Chrysler on valinud selle VM-i mootori Mercedese asemel kuigi neil ju mersuga ühisfirmagi oli. MB 2,2 ühisanumdiisel ju hea mootor, mitte nagu too 2,8.
Tahaks teadjamatelt küsida laekompuutri kohta: kas ongi normaalne, et see liitri jagu väiksemat kulu kui tankimistel mõõdetud? Spido natuke väiksemat läbisõitu näitab kui GPS-iga mõõdetud kuid 3-4km 100 kohta nii suurt kuluerinevust ei tohiks anda.

Autor:  UrmasT. [ Teisipäev 23 Aug, 2016 16:52 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Ise küsisin, ise vastan: laekompuutri anomaalia vist normaliseerunud peale rihma-veepumba vahetust. Tankimisel näitas kompuuter kuluks 7,6 , arvutus näitas 7,7/100km, sealt 90% maanteesõitu. Tankisin sama tankla samast automaadist-püstolist kui eelmisel korralgi, et tulemus õigem oleks.

Autor:  UrmasT. [ Teisipäev 20 Dets, 2016 17:17 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Pole kaua kirjutanud, peaks natuke pajatama... Nimelt ikka ilmus tagasi anomaalia, et tugeval kiirendusel ära kooleb. Maanteel teele keerates alates 20km/h kiirendasin, siis 80 ligi katkestas kütuse ja käima läks alles paari minuti pärast. Ka soe käivitus oli probleem, nagu käivitamisel liiga vähe kütet saab. Mitmes kohas käisin, nii Soomemaal kui Eestis, keegi viga ei oska leida :( .Käivitasin WD40 abil, startgaas liiga äkiline mootorile pidevaks kasutamiseks. Täna siis õlivahetuses üllatus: töömees (minu põhiliselt kasutatava töökoja kõige asjalikum sell) avastas, et õhuvoolik turbo juurest lahti, sai õhku anduritest mööda. Pandi kinni. Käivitus NORMAALSELT! Läksin kiirteele, kiirendasin 120-i ja ei koolend! Keerasin otsa ringi, kiirendasin taas ja ikka ei koolend! Vist oli kotermann seal peidus..... Kui viga ei tule tagasi siis :yeehaa:

Autor:  UrmasT. [ Pühapäev 25 Dets, 2016 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Probleem tagasi: eile maanteele keerates kiirendamisel just enne 80-t kooles, hiljem proovisin uuesti ia sama tulemus :tige: . Kui see jõulude-uueaasta pühad möödas, siis lähen töökotta ja lasen vaadata, kas õhutoru äkki lahti põrunud. Kui ei siis :think: .....

Autor:  UrmasT. [ Neljapäev 05 Jaan, 2017 14:40 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Õhutorud kõik kinni, viga müsteerium... Lisaks üllatus öösel: -18 külmaga ilma blokisoojenduseta ei käivitu :( Proovisime teise auto pealt juhtmetega, ei midagi. Vedasime-nügisime lõpuks bussitöökotta (ametis bussipargis) sooja, seal siis juhe taga tunnike ja siis bussi käivitusabiga läks käima. Nüüd oli juhe taga järjest ja läks käimagi :) . Täna öösel veel hullemat külma lubati, eks näe kuidas käivitumine saab olema öösel.

Autor:  prophecy [ Neljapäev 12 Jaan, 2017 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Kas see jõuetuks jäämise mure on mingi lahenduse leidnud? Ka minu bussil sarnane olukord, et kui kiirendad, siis lööks nagu avariisse ning mootor jääb seisma. Saab teeäärde veereda ning uuesti käivitada ning sõidab jälle edasi ning probleem mälust kustutatud. Mis sellist anomaaliat tekitab, täna veel teada pole.

Autor:  zilliver [ Neljapäev 12 Jaan, 2017 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Kas mingit veakoode ei teki selle jama juures? Või sureb mootor välja?

Autor:  prophecy [ Reede 13 Jaan, 2017 19:32 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Mootor sureb välja. Aga olen tähele pannud, et see pigem külmade ilmade probleem.

zilliver kirjutas:
Kas mingit veakoode ei teki selle jama juures? Või sureb mootor välja?

Autor:  zilliver [ Reede 13 Jaan, 2017 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Chrysleri puhul viitaks see halvale ECM massile või pekkis ECM´ile endale.

Autor:  prophecy [ Laupäev 14 Jaan, 2017 1:17 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Ja Eesti keeles oleks see mis :)

zilliver kirjutas:
Chrysleri puhul viitaks see halvale ECM massile või pekkis ECM´ile endale.

Autor:  zilliver [ Pühapäev 15 Jaan, 2017 14:13 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Mootori aju.

Autor:  tiku-taku [ Pühapäev 15 Jaan, 2017 15:26 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

aga kas siis veakood näitas midagi või sellekohapealt puhas

Autor:  zilliver [ Pühapäev 15 Jaan, 2017 18:39 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Kuna ajuga ühendus katkeb, siis mootor sureb välja ning ei teki ka veakoodi.

Autor:  UrmasT. [ Pühapäev 15 Jaan, 2017 21:04 ]
Teema pealkiri:  Re: UrmasT. : Grand Voyager 2005

Mitte mingeid veakoode ei tule ei võtmetrikiga ega ka kui juhe taha pandi. Välistemperatuur ei paista seiskumist mõjutavat: suvel soojaga oli sama jama kui talvelgi. Maanteel kiirendades umbes 80 juures sureb mootor nagu noaga lõigatud, jupitisel või tasasel kiirendamisel võiks kasvõi ligi 200 minna... Mitte mingit mõju probleemile ei avaldanud ka sügisel tehtud chip-tuuning... kiirendab erksamalt kuni taas kooleb, küttekulu langes 0,5-1 liiter sajale. Vahetatud on kütuselati surveandur ja mehaaniline rõhuklapp....ilma tulemuseta. Tekib vaikselt juba allergia igasuguse elektroonilise jura suhtes, mida tänapäeva autod täis on. Tööl näen, et mida uuem buss seda rohkem jama just elektroonika värkidega, samas kui mehaanilised värgid töötaks aga elektroonika ei lase tehnikal toimida..... :tige:

Leht 2 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/