Tere kõigile alustuseks! Olen siin uus, kuid kuna sai muretsetud pealkirjas mainitud liikur siis sellest natuke pajataks. Kuna eelmisel liikuril (MB W210) tekkisid mõningad liiga hullud probleemid, siis otsustasin liikurit vahetada.Soov oli hankida ruumikas auto, millega oleks võimalik ka mugavalt liikuda ilma röögatu küttekuluta. Kuna ei tahtnud kramplikult kinni hoida kindlast margist-mudelist, siis vaatasin teiste hulgas ka Voyagere. See isend eristus teistest sama hinnaklassi masinatest kobedama välimusega ja (mis minule oli üllatus) võimaluse poolest peita istmeid põrandasse. Ei olnud sellise variandiga kokku puutunud. Mootoriks siis 2,8 diisel. Vajan diislit, kuna töölesõit üks suund 54km. Erinevalt ühest teisest samasugusest dislast see töötas ilma suurema vibrata ja ilma veidra kahinata mootoris. Auto on classic varustuses ehk miinimum aga sedagi on rohkem kui enamike eurojapside maksimum. Juhikoht on minule (olen 193cm pikk ja 123kg) mugavam kui MB või näiteks Pontiac Trans Sport oma. Samal päeval, kui sai ostetud, panin aja kinni ülevaatuspunktis kuigi ülevaatuse aeg pole veel käes. Seal suudetakse masin põhjalikult üle vaadata ja vead kirja panna. Tulemus: sillad-pidurid korras, mitte mingeid lokse. Ainus viga leiti olevat läbipõlenud parktule pirn
. Paar päeva hiljem teeninduses mahlade-filtrite vahetuse käigus torgati juhe külge, see näitas mingit mootoriviga.Selgus, et üks toitesüsteemi klemm oli oksüdeerunud. See likvideeriti... Olen omanud riistapuud kuu aega nüüdseks ja väga rahul
. Nurgadiivan sai vahetatud ilma et oleks vajanud järelkäru või kaubikut
. Korra läks tagumine parempoolne pidur kuumaks, suport võeti lahti ja puhastati-määriti, peale seda OK. Kuna ei olnud kaasas manuali, siis on veel natuke nuputamist kliimaautomaatika hingeelust aru saamisega kuid iseenesest kliima töötab ja paremini kui mersul. Ega praegu pilegi rohkem lisada kui et masin vägagi meeldib!
P.S. Kui keegi juhendaks, kuidas pilte lisada, siis paneks mõned üles.