Tänane kuupäev Kolmapäev 12 Dets, 2018 13:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Jaan, 2017 21:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 658
Üldjuhul aju annab pea-releedele miinust, tuleks tester külge panna ja minna sõitma, kui miinus ära kaob, siis järelikult aju lükkas ennast välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Mär, 2017 18:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Juul, 2016 7:03
Postitusi: 24
Sai siis käidud 5-ks päevaks Eestimaal ja juhtus: hakkas ajama sumpast paksu sinist suitsu ja soojalt tühikäik lonkab. Kahtlustasin alul, et kusagilt sitta kütet sain (tankisin Statoilis ja Olerexis) aga samas võimsus endine ja küttekulu pole veel kunagi nii väike olnud.... Jahutusvedelat ja õli ei kao. Pole täna enam aega kuhugi teenindusse minna, eks esmaspäeval lasen uurida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Mär, 2017 23:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Veebr, 2016 23:27
Postitusi: 68
Alusta küttefiltrist ja siis edasi pihustid kontrollida jne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Mär, 2017 10:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Juul, 2016 7:03
Postitusi: 24
Küttefiltri täna veel vast leiaks aga pole vastavaid riistu, et see vidin all lahti keerata (yuuutuuubist vaatasin Mr Green )... Pean esmaspäevani ootama, siis töökojad lahti. Täna proovin panna paaki mõnda toitesüsteemi puhastamise keemiat, vaatan kas mõjub...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Mär, 2017 22:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Veebr, 2016 23:27
Postitusi: 68
Minu masinasse oli igasugust keemiat topitud ja eeldan, et ka sellest küttefiltris igasugune jama ning vesi sees oligi. Kasutan muidu üldjuhul Soome kütet autos ja kütte probleemidest rääkida ei saaks. Filtris oli vesi jääs ja veel mingi hägune ollus ning tänu sellele oli ka kütuse kätte saamisest tingitud auto välja suremine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Mär, 2017 20:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Juul, 2016 7:03
Postitusi: 24
Minu oma välja ei sure ja võimsus ka nagu enne, lihtsalt jube sinine toss taga ja soojalt tühipööretel suur vibra. Probleem just soojalt tühikäigul, sõites kõik OK. Naabrimees maja ees kommenteeris, et lõhn meenutab kõrbevat grilli Mr Green Panin siis eile mingit eriti tõhusat küttesüsteemi puhastajat-määrijat-kõikeparandajat (Motonetis müügil) topeltkoguse ja tankisin täis. Nüüdseks oma 40km läbitud, sinist tossu nagu vähemaks jäänud... Kui saan homme teeninduses jutule, siis äkki ka targemaks saan....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Mär, 2017 8:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Mul hakkas kohapeal tossama olerexi küttega... Statoili küttega ok jälle, tiksugu või tunnike...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Mär, 2017 10:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Aug, 2012 9:19
Postitusi: 14
Kas see mitte ei lõhna pihustite järgi? Oli sarnane kogemus kunagi.
H.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Mär, 2017 19:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Juul, 2016 7:03
Postitusi: 24
Ei jõudnud teeninduse jutule enne, kui alles täna... Seal meister paari töömehega arutasid tükk aega ja jõudsid teooriani, et äkki egr jäänud lahti, sellest just jama tühikäigul aga koormusega OK. Praktikas ei saa proovida enne, kui neljapäev, siis neil vaba aeg leidub.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Mär, 2017 13:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Juul, 2016 7:03
Postitusi: 24
Paistab, et viga oli ikka s...as küttes. Enne teenindusse jõudmist sai paagitäis sõidetud Shelli kütusega+ mingi eriti tõhus(väidetavalt...) puhastusaine sees paak lõpuni ja seejärel uus küte sisse ning suitsemine peaaegu normaalne tagasi ja soojalt tühikäik ei ole enam Belarus-i vääriline. Eile teeninduses egr-i eneseni ei jõutud, on teine liiga peidus, et kahe tunniga oleks jõutud lahti-kokku. Mõõdeti seda juhtivat elektroonikat ja vaakumeid, kõik paistis OK olevat. Soovitati panna veel REDLINE küttelisandit ja vaatame paar nädalat, kuidas käitub. Kui ikka jamaks kisub, eks siis hakkavad vaatama juba pihusteid, tagasijookse ja mida kõike veel.... Oeh, miks küll moodsad diislid nii jube kapriissed ja keerulised peavad olema? Detroidi kahetaktilised otsepritsega ilma mingi elektroonika ja egr-ideta....


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia