Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler 300M 187 kW
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=14913
Leht 6 koguhulgast 7

Autor:  carlr [ Esmaspäev 21 Mär, 2016 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Töötav mootor, soojaks sõidetuna. Kallasin veidi juurde, on rohkem normi lähedal nüüd, aga põhimõtteliselt tuleks vist kunagi tihendivahetus teha seal. Sellega koos muidugi siis filter ja noh... Ongi juba põhimõtteliselt õlivahetus. Kui auto on mingi 2-3 päeva ühe koha peal pargitud olnud, on väiksed punased tilgakesed all, muidu pole eriti midagi. Ühesõnaga, kui leiab aega ja raha, siis käin garaažis ära ja teen ära selle.

See muidugi juhtuks kiiremini kui tööd oleks. Kellelgi pole vaja tudengit kooli kõrvalt tarkvara arendajaks või testijaks vms tööle Tartus? Või mäkki burgereid müüma?

Autor:  carlr [ Kolmapäev 20 Apr, 2016 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Selgus siis, et õli tilkus radiaatori juurest, mitte kasti juurest õlivannitihendist. Esiots sai lahti võetud, keerasin radiaatori juurest klambrid kinni (olid teised kuidagi lõdvalt kinni...), tilkumine on kindlasti vähenenud - kas just ära kadunud, seda täpselt ei teagi. Vajadusel võimalus uus radiaator panna varsti nii et selle pärast enam niiväga ei muretse. Häirima jääb siis kasti juures vaid see, et vahetevahel 2. ja 3. käikude vahel (kusjuures mõlemat pidi vahetades) raputab veits. Eriti hästi annab tunda kui ristmikult peale pööramist natuke jõulisemalt minema kiirendades kolmandalt teisele vahetab.

Häid uudiseid kah: Vahetatud sai (tegelikult juba eelmine nädal) parempoolne eesmine õõtshoob. Kadusid ära nii kolin pöörates (ja aukudest läbi sõites) kui ka värin 70lt 90le kiirendades (viimane võis samas ära kaduda ka rehvivahetusest ja tasakaalustusest - mine sa tea). Lisaks šarniirile oli vanal õõtshooval otsi andmas ka puks. Igal juhul nüüd siis jälle hea autoga sõita, ei pea heli põhja keerama, et sillad vaiksed oleks :D

Lähituleviku plaanidest siis: Kastiõli pidama saada, kui veel pole jäänud (praegu pole loike märganud - äkki jäigi kinni), mootoriõli vahetus lähima 2k jooksul (hetkel sees 5w õli, aga user manual ütleb et suvel peaks 10w kasutama, sest 5w on tegelikult liiga väike viskoosus. Mida teie soovitaksite?) ja võimalik, et ka konditsioneeri radiaator suveks ära vahetada (kui kellelgi korralikku kasutatud radikat pakkuda siis andke teada; uut ma ei viitsi panna, sest see ei tundu eriti mingi tüüpveana, endal ju läks katki omast kohmakusest, mitte ei hakanud niisama lekkima).

Kui kõik tehtud, siis valmis selleks, et suvel puhkuse ajal kõik raha paaki kallata ja mööda Eestit ringi sõita Mr Green Mr Green

Autor:  m300m [ Teisipäev 26 Apr, 2016 12:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

On üks terve radikas mul toojuures 40e annaks ara

Autor:  carlr [ Kolmapäev 27 Apr, 2016 1:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Kasti radiaator oli küll jube õline, aga pidas siiski survet. Õli tuli hoopis üsna radiaatori lähedalt lõdvikutest. Sai need nädalavahetusel ära vahetatud. Mootoriõli immitses ka veidi, kusjuures jälle õlirõhu lüliti juurest tihendist (sealt tahtis ka sügisel välja tulla), sai kinni. Nüüd vist kuiv auto all, ühtegi loiku täna igatahes ei näinud. Soovitati ära vahetada ka mootoriõli radiaatorisse viiv lõdvik, aga polnud parasjagu käepärast ja laupäeva õhtul olid vastavad poed kinni, seega see läheb vahetusse lähitulevikus.

Muidugi, ega kõik ei läinud ka nii sujuvalt kui jutu järgi kõlada võib. Lõdvikud vahetatud, sai ka esiots kokku laotud. Enne viimase plastiku tagasi panekut proovisin kas kapott kinni ka läheb. Kinni läks, aga lahti enam ei tulnud, tross oli paigast ära nihkunud. Sai siis läbi iluvõre kuidagimoodi mutrid lahti sellelt:
Pilt
siis tuli kapott veidi üles ja oli kergem lukust lahti saada.
Huvitav kogemus, ei soovitaks kellelegi :D


Huvitav kas nüüd saab äkki kuu või kaks ilma tilkumise ja kolksumiseta kah sõita :D

Autor:  carlr [ Teisipäev 03 Mai, 2016 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Tehnilise poole pealt pole õnneks vahepeal midagi juhtunud, ei kolksu ega tilgu.

See-eest on vahepeal juhtunud väike õnnetus. Sõitsin siis rahulikult õuealas võrdlemisi väikse kiirusega ja nägin kuidas mäest alla, pimeda kurvi tagant (kitsas tee, 90 kraadi ja puud ja asjad ees) kihutas jalgrattur. Muidugi lõikas veel ka kurvis ja oli seetõttu valel pool teed kah. Tulemused: Väiksed kriimud vasakul esitulel, triip kapotil asuval carbon kilel (vähemalt ei läbi see kilet) ja päris korralik puuduv värvitükk esistangel, vasaku tule lähedusest. Samuti sitt enesetunne kogu ülejäänud päeva (juhtus siis pühapäeval). Jalgratturitel muidugi teatavasti liikluskindlustust pole ja konkreetne jalgrattur oli niigi mures ratta remondi kulutuste pärast (tegu oli välimuse järgi kindlasti pensionäriga), ehk siis teen asja ise korda kunagi suvel. Plastik õnneks roostetama ju ei lähe kui värv mõnda aega maas ja see ongi hea võimalus lasta kogu detail ilusaks värvida (või siledama vastu välja vahetada).

Pilte ei saa praeguse seisuga kahjuks panna - telefon ütles töölepingu üles.

PS: Jah, enne kui keegi küsib, jalgrattur sõitis autole otsa, mitte auto jalgratturile. Kui tihti sellist nalja ikka juhtub...

Autor:  carlr [ Teisipäev 19 Juul, 2016 15:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Nii, eile sai siis ülevaatusel käidi. Öeldi siis, et "nii madalate heitgaasidega autot pole siin ammu nähtud" ja väidetavalt ei pidanud ka enamus nii vanasid autosid enam nii heas korras olema Mr Green Mr Green Mr Green

Enne ÜV-d sai ka vahetatud üks poolassi kumm. Nüüd jälle julgem tunne sõita autoga, teha oleks veel konditsioneer (jätan ilmselt järgmiseks kevadeks, praegu ei näe asjal nii suurt mõtet, pea iga päev olen vihma saanud) ja üks tagumine turvavöö, muidu tehniliselt väga heas korras :P

Autor:  m300m [ Teisipäev 19 Juul, 2016 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

carlr kirjutas:
Nii, eile sai siis ülevaatusel käidi. Öeldi siis, et "nii madalate heitgaasidega autot pole siin ammu nähtud" ja väidetavalt ei pidanud ka enamus nii vanasid autosid enam nii heas korras olema Mr Green Mr Green Mr Green

Enne ÜV-d sai ka vahetatud üks poolassi kumm. Nüüd jälle julgem tunne sõita autoga, teha oleks veel konditsioneer (jätan ilmselt järgmiseks kevadeks, praegu ei näe asjal nii suurt mõtet, pea iga päev olen vihma saanud) ja üks tagumine turvavöö, muidu tehniliselt väga heas korras :P


Seda madala co2 juttu olengi ise kuulnud,

300mid päris rohelised autod:D

Autor:  carlr [ Neljapäev 21 Juul, 2016 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Päris Priusega just võrrelda vast ei saa, aga muidu jah, üsna roheline ja öko, vähemalt selle kubatuuri ja auto massi kohta :D Igal juhul võtab vähem kütet kui mu Audi 80 2.3 ja väljalaskest tuleb pea puhast hapnikku :D

Autor:  carlr [ Kolmapäev 21 Sept, 2016 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Tänaseks siis kätte jõudnud selline seis, et juhipoolne käändtelg tahab vahetust. Auto sõi järsku 2 kuud vana rehvi sisekülje täiesti ära. Kui hästi läheb siis õhtul saab kõik laiali võetud ja kahju täpsem ulatus teada.

Autor:  Croff [ Neljapäev 22 Sept, 2016 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Oled kuhugile pihta ta kõveraks sõitnud või millest selline asi järsku? Kindel et vedrustuses midagi väsinud ei ole?

Autor:  carlr [ Reede 23 Sept, 2016 13:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Esialgne diagnoos oli siiski vale, käändtelg on ikka sirge. Läbi oli hoopis amordi kinnitus amordi enda küljes (ära mädanenud teine, kusjuures amort oli täitsa elus ja terve veel). Otsin siis vaikselt uut amorti sinna, aga ei oska hästi valida, pakutakse igasuguseid Monroesid ja Magnumeid, samas Monroest just head kuulnud pole konkreetse mudeli puhul vähemalt.

Autor:  Croff [ Reede 23 Sept, 2016 15:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

KYB omadega ollakse ka teispool lompi rahul. Ma ei oska kommenteerida neid mis meie varuosa poodides saada on. Kui amordi tugilaagrid ka pead ära vahetama siis need telli originaalid, sest vasak ja parem on erinevad. B-osad on ühesugused ja üks pool ei sobi. Minu meelest siit foorumist keegi 300M omanik kunagi vahetas esiamordid ära aga millised ta panni ei mäleta. Kasuta otsingut äkki leiad, ta kirjutas mingi kommentaari ka nede kohta pärast, saad äkki teada millist brändi osta.

Autor:  eq9999 [ Laupäev 24 Sept, 2016 8:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Tere,mina panin alla monroed(~60€tk).Kui ostsin auto olid all magnumid.Hakkasin amordi tugilaagrit vahetama,siis kukkus amort põhja,täitsa tühi.Väidevalt olid magnumid all olnud aasta.Ega jah b amorti ongi sellele mudelile suht väike valik,näiteks sachs ei toodagi amorte sellele

Autor:  eq9999 [ Laupäev 24 Sept, 2016 8:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Tere,mina panin alla Monroed(~60€tk).Kui ostsin auto olid all magnumid.Hakkasin amordi tugilaagrit vahetama,siis kukkus amort põhja,täitsa tühi.Väidevalt olid magnumid all olnud aasta.Ega jah b amorti ongi sellele mudelile suht väike valik,näiteks sachs ei toodagi amorte sellele.Muidu Monroega jäin rahule

Autor:  m300m [ Laupäev 24 Sept, 2016 12:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Mina olen see härra kes 300mil vahetanud amorte vähemalt 4korda ja kõik garantii korras.
Ja lõpuks originaalid mopari omad(250eur tk) ja läks paremaks.
Kindlasti tuleb ka tubilaagrid vahetada ja mitte b osa vaid a osa (sammuti mopari),muidu autot stabiiliseks ja vaikseks ei saa.

300m tegelkult ei ssalli ühtegi B-osa eriti.
Ega kah 300m polegi kõigi jaoks,et seda a-osadega remontida.

Leht 6 koguhulgast 7 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/