Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler 300M 187 kW
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=14913
Leht 5 koguhulgast 7

Autor:  zilliver [ Teisipäev 12 Jaan, 2016 19:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Ma kahtlustaks surevat pumpa.

Autor:  carlr [ Kolmapäev 13 Jaan, 2016 17:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Üldse ei välista seda. Kui sooja kanali leian siis läheb vahetusse. Hetkel pole kuskil vahetada. AB tahtis tegelikult veel pilti ka saada pumbast, neil on üks pakkuda aga see pole originaal ja nad pole 100% kindel kas sobib (surve pidi õige olema). Ei ole lihtne pilti teha kui lahti ei saa võtta.

Hetkel peaks vist paagi lühiotstega tühjemaks sõitma, pool paaki kütust on sees, mis ma sellega ikka teen. Kui juba pump maha, teen ju paagi ka tühjaks ja puhtaks.

Autor:  m300m [ Esmaspäev 18 Jaan, 2016 10:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Pea püsti

Autor:  carlr [ Esmaspäev 18 Jaan, 2016 18:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

No ma üritangi hoida, muidu vajub nägu sita sisse ju :D hetkel ei saa oma autot teha, otsin Tartus koolikõrvale tööd. Nii kaua jäävad kütusepump ja ilmselt mootoripadjad vahetamata ja auto palju enam ei liigu.

Praegu veel maha müüma ei hakka, ei tahaks mingit kiirmüügihinda saada poolkõva auto eest.

Autor:  m300m [ Esmaspäev 18 Jaan, 2016 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Pole mõtet müüa,kui kere on hea ja korralik ja mootor ,kast ka hea.ülejäänu nohu.Kannata natuke ära.

Miks mootoripatju tahad vahetada?


Selle müügiga on ka nii,et müüsin ka enda autot vahepeal siis asi soiku jälle.Ja samas kui autosse istun siis mõtlen,et on ikka hea auto küll.

Võid mu auto teema läbi lapta mis on 300m kohta üsna palju inffi

Autor:  carlr [ Teisipäev 19 Jaan, 2016 17:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Teeb vahepeal mul jõnkse kui käiku vahetab. Proovitud ka käigukast D-s + pidur + õrnalt gaasi. Liikus ikka tiba rohkem kui tahaks. Viitab patjadele kuidagi.

Muidu nii palju et suurematest vigadest on veel ainult see kütusepumba jama ja kere ühest ainsast kohast ussitab. Pole nähtav ja pole ka häiriv, seega kevadel vast tegeleb.

Muidu on peale mootori vahetust elu ilus, enam ei pea õli juurde valama, hääli on ka ainult vastavalt jala raskusele või helitugevusele, puudub igasugune tiksumine mida paljud autoomanikud kurdavad. Alguses oli küll mingit naljakat hell, kuidas seegi kadus ise. Esisillas on ka mingi väike kolks, aga seda ei pane tähelegi, ei tundu ka väga hull.

Nii, nüüd olen vist piisavalt ennast veennud, et seda autot pole mõtet müüa. Küll rahakott jälle pakseneb ja siis oma auto parandamine kõige lihtsam asi.

Autor:  carlr [ Kolmapäev 20 Jaan, 2016 23:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Muidu m300m, sinu teemat lugedes tuli kõik kuidagi jube tuttav ette. Siis tuli meelde, et olen juba kaks korda varem lugenud seda läbi :D

Autor:  m300m [ Neljapäev 21 Jaan, 2016 0:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

See võib ka kastipadja süü,kui mootoripadija.Kui sõites ei rammi sisse ja on sujuv käiguvahetus siis pigem mootoripadi vb.

Autor:  carlr [ Esmaspäev 08 Veebr, 2016 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Lasin padjad üle vaadata (kanal oli nõuka autodele mõeldud garaažis, nii et ise auto alla minna ei saanud kuna uks ei läinud lahti), öeldi et kõik paistsid korras ja kinni. Selle eest leiti, et väljalaske klambrid olid natuke nutused (kohe keevitati ära) ja stabika otsast oli mutter lahti... Sealt siis kolin "siledatel" teedel (nüüd juba nädalakese muretult sõitnud selles suhtes).

Nii et arvatavasti see nädal kastiga diagnostikasse. Säreveres pidi üks mees seda võrdlemisi soodsalt aga samas hästi tegema (tore asjaolu muidugi see, et ise lähen homme Tartusse). Huvi siiski teada miks ta käike alati sujuvalt vahetada ei taha (vahepeal ikka vahetab). Ühtegi veakoodi pole peale aku (sai vahepeal tühjaks kui tuled põlema jätsin ja ainult lühikesi sõite olin teinud) ja pole ka mingit avariirežiimi olnud kordagi, alati on kõik käigud olemas.

Tühikäigu vibra kohta olen lihtsalt mõelnud, et vb asi küünaldes - olid teised tiba imeliku vahega nii uuel kui vanal mootoril ja kes teabki tegelikult kui vanad nad on. Ma lihtsalt ei viitsinud neid vahetada, kuna mootor ja rehvid tegid rahakotiga üsna hea töö. Eks varsti vahetan ära ja siis näeb kas midagi juhtub. Jänkimaa foorumites räägitakse vahepeal et igasugused jamad tekivad 300Mil kui originaalküünlaid ei kasuta. Minul peaks vist küll mingid muud peal olema.

Autor:  zilliver [ Esmaspäev 08 Veebr, 2016 12:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Terve Chrysler Corp/Fiat vms toodang on küünaldele väga tundlik.
Samas ka arusaadav, engineerid kindla sädeme peale ülesehitanud.

Autor:  sheriff [ Esmaspäev 08 Veebr, 2016 12:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Enda 300m´il millel oli 2.7´ne mootor, kasutasin NGK toodangus olevaid küünlaid. Kütusekulu läks oluliselt väiksemaks peale vahetust ja ka mootor töötas sujuvamalt.
Kataloogist vaatan, et NGK valikust läheks sulle ZFR5LP-13G küünlad.

:hi:

Autor:  carlr [ Esmaspäev 15 Veebr, 2016 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Panin siis täna uue pumba külge. Auto palju sujuvam ja kütusekulu isegi väiksem. Ja ei surnud enam välja.

Autor:  carlr [ Neljapäev 03 Mär, 2016 16:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Auto rõõmudest veel nii palju, et sai juurde kallatud liiter mingisugust ATF+4 mis kuskilt ostsin - olin parasjagu vähe väiksemas linnas, kus ei ole käepärast võtta sõbralikku esindust ja Mopar õli, aga vähemalt ei pannud sinna dexroni.

Igal juhul läksid käiguvahetused tiba sujuvamaks, aga vaatasin, et tahab ikka veel õli juurde - ei tea kust nii palju vahepeal kadunud oli, aga polnud ka ammu vaadanud... Seega lähiajal plaanis õlivahetus teha - dünaamilist ei viitsi teha lasta, pigem vahetan filtri ja tihendi ära, lasen välja joosta, ja kallan natuke rohkem juurde kui välja jookseb. Eks muidugi võiks ka dünaamilise lasta teha, aga selle jaoks puuduvad kodus võimalused ja eelistan asjad ikka ise ära teha. Siis kui midagi p***e läheb, saab ainult ennast süüdistada Mr Green

Muidu kust keegi oma ATF+4 võtab? AB? Top Parts? Silber? Või siis mitte-Mopari versioone kuskilt autopoest?


Kui ühel heal päeval enam vesi ei jäätu õues, siis pesen auto korralikult puhtaks ja äkki saab siis mõne pildi ka siia panna. Praegu seis juba masendav, kuna vahepeal pritsivad igasugused vastu tulevad rekkad korralikult terve auto üle - mitte just kõige puhtama veega. Sellises seisus pole auto välimus just kiiduväärt Mr Green

Autor:  zilliver [ Neljapäev 03 Mär, 2016 17:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Vahet pole mis tootja ATF+4 sa sinna paned, peaadi et poleks mingi muu.

Ise olen viimasel ajal Määrdekeskusest kohapealt ostnud.: onu on kassa taga teinud mulle 10 euri/liiter hinda Pennzoil tootjale.
Kunagi sain ka US Partsust hea hinnaga kui kõik võimalikud vedelikud korraga ostsin.

Autor:  Kapsu [ Reede 18 Mär, 2016 17:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler 300M 187 kW

Loodetavasti kastõli taset kontrollisid töötava mootoriga?

Leht 5 koguhulgast 7 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/