Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Dets, 2015 3:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Hetkel siis veel käima ei ole saanud. Eilse seisuga said mahlad jne sisse, aga voolu polnud. Täna leiti lahtine massijuhe üles, aga nüüd ei lähe käima, kuigi starter käib ringi. Mingi elektriline jama ilmselt, aga no kes teab kuni diagnoosinud pole :/


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Reede 04 Dets, 2015 23:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Muuseas ei pidavat raadio enam välja lülitama kui süüde väljas. Muud elektrilised asjad pidavat töötama, väga kahtlane. Kui hästi läheb, saan homme õhtul ise ka üle vaadata, aga väga ei loodaks selle peale, kiire nädalavahetus jälle :/ Järgmine vist alles saan korralikult aega :(

Kellelgi teisel pole kunagi sarnaseid jamasid olnud? Mõtlen siis seda raadiot põhiliselt, muud asja väga neti kaudu diagnoosima ei hakkaks :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Dets, 2015 20:52 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Voimalik,et võti keeratud liiga lõppu,siis jääbki raadio tööle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Ilmselt nii oligi, kui offi keerasin, jäi raadio vait. Käisin ka ise kohal, tegin võtmetantsu, viskas alguses aku koodi (no see standard ju) ja P1685, also known as "issand mis sa varastad siin", kuid see viimane kadus ära pärast aku lahti võtmist ja enam tagasi ei tulnud.

Tegime kindlaks et puudub säde. Poolidesse voolu ei jõua. Millest, seda veel ei tea. Hetkel mu viimane mõte on, et ehk väntvõlli andur ei anna signaali, sest uus hooratas ju 1mm õhem (aga kuna me seda uut nõudsime tagasi enne kui aru saime miks ta hästi sisse ei taha mahtuda, siis võimalik et saaks ka vana tagasi panna).

Eks tuleb veel vaeva näha ja pead valutada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Dets, 2015 23:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Üle pika aja sai jälle aega autot vaadata.

Kuna süütepoolidesse jõudis voolu umbes 2 sekki kui süüdet keerata ja siis kadus ära, tekkis kahtlus, et ASD (automatic shutdown) relee lülitub välja (see siis märk et immobilisaator või ka mõni muu asi hakanud lollitama ja ei luba mootoril töötada). Sai proovitud relee ära võtta ja otse vool vastavatest klemmidest üle lasta. Poolidesse jõudis sellepeale vool küll, kuid sädet ikka polnud. Polnud ka siis, kui nukaandur lahti ühendada (juttude järgi, kui nukaandur ja vändaandur omavahel nõus pole, siis on auto võimeline madalatel pööretel töötama ainult vändaanduri pealt, kuid selleks tuleb nukaandur lahti võtta). Polnud sädet ka teise nukaanduriga.

Ega ma ka muidugi kõike ei tea, aga jäänud mulje et sellised võimalused on:

1)Vändaandur läbi (lihtne parandada - ära vahetada)
2)Vändaanduri juhtmed saavad valest kohast massi vms (andur annab signaali, kuid ajuni ei jõua)
3)Mingi probleem immobilisaatoriga - Appi, ma suren ära, miks see minuga juhtuma pidi?
4)Mingi probleem ajuga - kah problemaatiline variant - suvaliselt autolt aju pealt maha rebida, siis pidi immoblisaator jälle vinguma hakkama.

Kui just ei avasta homme et asi ongi vändaanduris, siis vanaisa rääkis et tal üks tuttav kes töötab ühes Eesti Boschi töökojas ja kellel pidi esmaspäeval olema aega, et siis saab vaadata mis toimub autoga.

Kui see ka ei aita siis vist Silberisse minek... Lähim muidugi 60 km kaugusel umbes.

Aga noh, eks näis kuidas läheb. Pilte pole vahepeal pannud, sest midagi huvitavat hetkel ei toimu. Kui liikuma hakkama peaks, siis teen ehk ka mõne pildi autost terviklikuna :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Dets, 2015 12:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 137
Asukoht: tartu
Mis diagnostika seade veaks annab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Dets, 2015 13:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Mär, 2014 17:44
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Lugesin seda teemat ja jäi häirima see pidev õlivahetus välba teema kuna kõik räägivad, et vaheta iga 10000km tagant ja pole probleemi....kuigi parandatud tehase andmed nõuavad õlivahetust iga 3000mi tagant mis on 4800km. 10000km tagant on sama vahetada nagu autol millel on õlivahetus 15000km tagant, aga ma vahetan ikkagi iga 30000km tagant ja siis kui auto laiali on auto süüdi :thumb: Mul on endal suurepärane kogemus ühe 3,5 300m-iga mille ma teadlikult ostsin mootori rikkega kuna kere ja veermik olid ülihead, eelmine omanik ostis auto tegi kõik hooldused ja siis sõitis 7 aastat ja 65000km ühe õliga tegemist oli 60+ vanuses naisterahvaga ja remondis käies keegi ei maininud, et õli peaks ka vahetama siis veel vähem oskas ta selle kohta küsida.

Auto käima minekuga võib sul olla ka täiesti absurdne teema mul 300m ei käivitu tartus fi selveri parklas ühel kindlal parkimiskohal täpselt pangaautomaatide ees. Lükkad auto natuke kaugemale ja kõik toimib... sama teema on olnud ka sõbral voyageriga, et kodus maja ees pidevalt ei käivitunud starter kerib ja kõik töötab treileriga remonti ja seal kõik korras ja lõpuks tuli välja, et maja küljes olev õhksoojus pump ajas immo lolliks. Ühesõnaga lükka auto kaugemale ja katseta see ei oleks esimene chrysler mis sellist nalja teeks välismaa foorumeid kammides on tihti sellist probleemi ette tulnud.


Natuke lugemist ka esimene suvaline teema mis silma jäi http://www.tomorrowstechnician.com/keep ... v6-engine/


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Dets, 2015 18:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Oli veel absurdsem - keegi oli unustanud ära et vända andur tahab juhet ka. Läks paugust käima siis nüüd, ainult tühikäik oli 3k. Ilmselt kuskil õhuleke vms. Tegelikult üks vaakumivoolik on ka lahti, kuhugi ei oska teda panna. Püsikiiruse süsteemist läheb vaakumvoolik ja vahepeal hargneb, üks ots on lahti, teine läheb sisselaske juurde.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Dets, 2015 21:29 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Natuke nadi,nii mootri maha tõstmise, oleks pidanud märkima sul töömehed.Nii mälu järgi ja loogika alati ei aita.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Dets, 2015 11:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Seda küll, aga töömehed nõukogude ajast (st harjunud niimoodi töötama nagu nad seda teinud on) ja palka ka ei küsi - ei saa nende meetoditega vaielda. Oleks see kõik juhtunud mingi paremal ajal, oleksin ise sellega tegelenud, aga keset semestrit olen ise Tartus, kus mul mingit tööpinda ei leidu. Jaanuaris alles hakkab vaba aeg tekkima, ja sedagi kaua ei jagu.

Uurisin kuigipalju ka netist, suurim kahtlusalune on hetkel EGRi toru, mis ei pidavat tahtma hästi kinni jääda kui kollektorit peale panna - annan selle teistele teada, äkki leiavad midagi, aga vb viin ka kuhugi töökotta. Praeguseks suurem töö vast tehtud, enam ei tohiks nii kirves olla ja tahaks auto enne jõulu kätte saada :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Dets, 2015 19:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Sai lekked siis peatatud täna, kuigi natuke haltuuraselt - auto tahaks nüüd uut sisselaske kollektori ülemist otsa vms. Hetkel kinni pandud armeeritud hermeetikuga, aga pragu oli jube.

Pöörded õnneks normis, aga auto häälitseb nagu käiks genekarihma seib kuhugi vastu vms. Tegelikult võib ka midagi muud olla. Huvitaval kombel kui natuke aega juba sõidetud oli, jäi vaiksemaks. Praegu pikemaid otsi sõitma ei hakka enne kui lapitud jupid vahetatud või nende töökindluses veendunud olen :D hetkel 80km sõitnud, tõin auto endale lähemale, et saaks ise rohkem vaadata ja vajadusel töökotta/esindusse viia.

Samuti oleks päris tore kui keegi tuleks ja näitaks kuhu tema 3.5-l läheb vaakumvoolik mis mul lahti on :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Dets, 2015 20:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Uuendus siis: täna juba mõtlesin et uuest aastat olen jalamees. Päeval käisin Türil (kodukandis, kus ka remont tehtud sai) ja sõitsime Viljandisse tagasi. Just enne linna jõudmist lasin korra gaasi lahti ja uuesti vajutades alguses pöörded natuke kõikusid, seejärel hakkasid lihtsalt vajuma.

Ühesõnaga, jäin tee äärde seisma, kutsusin tuttava/eelmise omaniku appi, et sikutaks natuke. Ta alguses ütles et tal sama jama olnud, et pump ei andnud enam kütust peale. Pumpasime siis võtmega ja sai korra uuesti sõita, mingi kildi vms. Süda vajus saapasäärde kui raudteele lähenedes jõud ära kadus, aga õnneks jõudsin napilt üle.

Muide, ma pole kunagi elus nii õnnelik olnud et kütusepump ei tööta - kartsin alguses kohe, et jälle mootor koos, kuigi kohe alguses lohutas juba, et mootorist imelikku häält ei tulnud :D

Auto koju tõmmatud, panin aku laadima, hiljem proovisin käima panna... Töötas jälle nagu kellavärk.

Nüüd ei teagi, kas oleks vaja uut pumpa või mitte. Ilmselt proovin tuleval aastal sõita natuke ringi ja vaadata mis auto teeb. Võibolla tahab paremat kütust saada vms.

Head vana aasta lõppu ja pohmakavaba uut kõigile! :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Jaan, 2016 12:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Aug, 2011 14:46
Postitusi: 65
Asukoht: Klaasipealinn
Kui peale laadimist töötas, kontrolli algatuseks laadimine üle. Paljud pritsungid ei taha ka töötada, kui voolu vähe.
Mingi parem kütus siin küll ei aita. Pole juba aastakümneid kuulnud, et keegi saaks sellist solki,, et auto ei tööta. A ei valetan, suvel sugulane sai suvel 8 aastat plast kankus seisnud bensu, see tõmbas küll filtrid umbe....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Jaan, 2016 19:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
See on küll huvitav teooria, aga alguses ei hakanud ta ka laadimise peale tööle - andsime teise auto pealt voolu, et käima panna kui starter oli aku tühjaks tõmmanud. Siis ei hakanud ikka tööle, aga kui oli jõudnud puhata/jahtuda ja natuke aega üksinda laadida, siis läks kohe käima. Justnagu oleks tal probleem olnud temperatuuriga. Samas, olen sõitnud pärast kahe päeva jooksul kokku umbes 40-50 km ja pole ühtegi probleemi olnud (pole ka laadima pannud akut - generaator laadis sõitmise ajal piisavalt). Ja väidetavalt on ta ka varem korra nii teinud et peale väikest passimist töötas ilusti edasi ilma ühegi probleemita. Seda siis ilmselt juba mitu kuud tagasi, kui mitte üle aasta.

Ega siin vast muu ei aita kui sõidan ja vaatan mis ta teeb. Ilmselt vahetan igaks juhuks filtri ka ära kui kunagi mõni pood lahti jälle on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Chrysler 300M 187 kW
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Jaan, 2016 12:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Tulemus ootamiseksperimendist: Peale esimest teelejäämist kütuse tõttu sõitis paar päeva lühikesi otsi ilusti, kui oli aeg minna Tartusse eksamit tegema suri ilusti Haages välja. Seisis natuke, pärast ei läinud ka laadimise peale tööle (starter käis ringi, kütet ei tulnud). Ülejärgmine päev sai haagis võetud ja vedasime auto Viljandisse garaaži. Aku muidugi tühi vahepeal jälle (äkki tuleks välja vahetada? Aga no see ei seletaks ikkagi sõidupealt välja suremist ja seda et laadides ka tööle ei läinud). Jätsin siis garaaži laadima ja muidugi läks auto järgmine päev poolest pöördest käima. See kõik oli muidugi siis kui oli -20 ja külmem.

Täiesti selline tunne, nagu sõidaks jonnaka diisliga, millel kütus pole kõige talvisem.

Igal juhul, auto taguots sai üles tõstetud ja veendusin et garaažipõrandal aeledes ma paaki maha võtta ei viitsi, ootan parem kuni kuskil kanali peale saan. Nii et auto uuesti tagaratastega maapeale tagasi ja sõitsin edasi.

Laupäeval panin lihtsalt huvi pärast kütusesüsteemi puhastusainet (enne lugesin konkreetse brändi ja toote kohta kogemusi) ja paagi ääreni täis. Pole veel märganud et mingit olulist kütusekulu paranemist oleks, aga samas väga hull ta niikuinii pole. Võimsuse lisa ma niikuinii ei märkaksi isegi kui oleks, uus mootor pole üle 4k pöörde jõudnud ja sedagi harva.

Aga üks tulemus oli küll - jõudsin Tartusse ja tagasi ilma et auto oleks kordagi välja surnud ilma, et ma võtit oleksin keeranud. Nüüd mõtlen kas julgen homme auto peale loota ja sellega eksamile sõita või peaks ikka bussiga minema.

Praeguse seisuga siis üldse ei imestaks kui kahel korral oleks mingi vee (vnoh, jää praegusel ajal. Ja eks paak oli tühjavõitu) või muu prahi pumpa tõmmanud ja siis seistes vajus see alla paaki tagasi? See nagu seletaks miks ta veel päris ära surnud pole :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 92 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia