Pilte kahjuks eile ei teinud, elan nüüd siis telefonita (micro USB pesa läbi).
Aga muidu üldiselt tõstsime mootori siis uuesti peale. Ja no väga vaevaliselt käis ringi, isegi uue hoorattaga. Targemad mehed jõudsid järeldusele, et turbiin tuleb vähe suurema jõuga (lugeda: haamri ja puuklotsiga) käigukasti esiotsas olevasse tihendisse suruda. Lõpuks saime mootori kolmandat korda peale (kuuldavasti kolmanda korraga õigesti peale saamine pidi isegi päris hea tulemus olema).
Muidugi pidin ise kahjuks juba selleks ajaks ära minema, aga minu juuresolekul saime veel starteri ja väljalaske torud paika. Mis edasi teha jõuti, seda täpselt ei tea. Kui vaese tudengi rahakott veel pärast seda julma novembrikuud midagi sisaldab veel, lähen ehk sel nädalavahetusel jälle sinna kanti. Loodetavasti nädalavahetusega saaks tööle kah (nüüd siis veel vaja peale panna suurem osa sisselaskest (kollektor, õhufiltri ümber olev karp jne) ja igasugust pisemat nikerdamist veel (juhtmestik, torud, voolikud). Aa ja stange, kapott ja paar plekitükikest kah (tuuleklaasi ja kapoti vahel on üks, teine on tulede ja radiaatori peal).
Vahepeal muidugi suutsime ka konditsioneeri radika kuhugi ära lüüa. Ühesõnaga, kevade poole vaatab, kas panna sinna uus (ilmselt kindlam variant) või kasutatud. Praegu erilist puudust ei tunne jahutusest