Tänane kuupäev Laupäev 18 Aug, 2018 23:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Chrysler Sebring 2002 2.7
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2015 20:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Juul, 2015 20:35
Postitusi: 12
Suvel tekkis mõte, et võiks uue auto soetada. Tahtsin midagi natuke põnevamat, vaatamas käisin kahte Alfat ning siis mõni päev hiljem Sebringut. Otsustamine oli raske, kuid siiski miski sundis mind ameerika autot valima. Vaevalt jõudsin nädal aega sõita, kui juba kahetsesin valikut. Termostaat jäi kinni ning läks keema. Termostaadi vahetasin esimesel võimalusel kohe ära. Peale vahetust panin auto käima ning kostus koletu klobin, aga seda vaid hetkeks. Siis natuke aega käis, pöörded läksid alla poole ning hakkas väike tiksumine, siis arvasin, et äkki on kett lõdva. Keerasin klapikaaned pealt maha, et uurida keti seisu ning mootori sisu. Mootor oli karamelli värvi ning ilus puhas seest. Aga kettil oli lõtk päris korralik. Siis jäi auto mõneks ajaks seisma, et otsustada auto saatuse üle. Natuke aega mõtlemist ning mehaanikuga konsulteerimist oli otsus tehtud, et korda teha. Otsustamisel andis kõva ülekaalu mugavus, suurus ning kena välimus. Remont läks maksma pisut üle 600 euro ning nüüdseks on auto juba mõnda aega teinud minuga kenasti koostööd.

Veel teha:
Paisupaak katki, vaja vahetada (Tehtud),
Esimesed udutuled puudu (Olemas),
tulede pesurid puudu,
topsihoidja valgustus puudu,
käetoe kaane lukusti katki,
antenn kinni kiilunud (Korda tehtud),
tagumine parem uks korda,
toonklaas.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Viimati muutis SilverT, Kolmapäev 06 Apr, 2016 18:59, muudetud 3 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2015 22:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 21 Nov, 2013 14:47
Postitusi: 108
Asukoht: Tallinn
Tere tulemast klubisse :D
No ma arvan et see auto on muidugi etem kui migi alfa ja mugavam ka kindlasti.
Kui sebringut korrapäraselt hooldada siis teenib sind hästi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2015 22:15 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 699
Kui saladus pole mida see 600 eurot remonti sisaldas


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2015 17:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Juul, 2015 20:35
Postitusi: 12
m300m kirjutas:
Kui saladus pole mida see 600 eurot remonti sisaldas


keti komplekt (pinguti, tallad, ketid, hammasrattad), veepump, õlipump, otsakaane tihend ning töö.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2015 19:19 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 699
Laks siis b osa kett,loodame,et siis peab

Kuidas kast toimetab? Suujuvalt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2015 19:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Juul, 2015 20:35
Postitusi: 12
ei oska nüüd öelda kas kett oli b-osa või mitte, tellisin komplekti otse usast, Ebay vahendusel. Küsisin ka American Beautyist hinnapakkumist, seal öeldi koos tööga ligi tuhande eurone kergendus rahakotile.

Kasti kohta siiani nurinaid pole, sujuvalt kiirendades ei pane tähelegi käigu vahetust, laba põhja pannes võib peenikest jõnksu tunda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2015 20:24 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 699
Aa kui usast siis voib okei ketikomplekt olla

Endal ka sama kadalipp läbitud sebringul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2015 0:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 653
Hoia siis k.kasti ka ja tee õlivahetus :)

Kahetseda pole midagi, kui kasutatud autot ostad, poest uue auto ostu saab kahetseda.


Õnnitlused auto puhul :pidu2:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Dets, 2015 21:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Juul, 2015 20:35
Postitusi: 12
Kui kiiresti peaks Sebring soojaks minema ? Täna hommikul oli -7 ning autot soojendasin umbes 15, enne kui klaasid puhtaks sain. Mootori temp oli juba normis, kuid tuli vaid leiget õhku. Sain umbes 100 meetrit sõita ning siis hakkas tulema õiget sooja õhku. Kas see on Sebringu eripära või on midagi valesti autol ?
Veepump, termostaat, jahutusvedelik on suvel alles vahetatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Dets, 2015 22:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 653
Õhtutamine on sul tegemata jäänud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 11:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4705
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui jahutussüsteem on korras siis läheb kiiresti, kuid piisab ühest väiksest õhumullist on aeg pikk.
Eriti hästi saad õhutamise vajakka jäämisest aru, kui peale 3min mootori tööd tõstad pöördeid 2,5rpm-ni siis tunned kuidas sooja õhku hakkab tulema.
Mul on ka hetkel jama selle jahutusvedeliku püsimisega jahutussärgis... seega aeg sama pikk..

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Apr, 2016 19:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Juul, 2015 20:35
Postitusi: 12
Pole siia ammu kirjutanud ning mõtlesin, et täna vabaaega, kirjutaks natukese muutustest. Aasta alguses sain autole kasutatud udukad. Määrisin neile mõnda erinevat vesiliivapaberit peale ning lõpuks commandatiga üle ja tulemus sai võrreldes algusega päris hea. Udukad muutsid auto väljanägemist rohkem, kui arvata oleks osanud. Nüüd selline komplektsem kohe. Siis kusagil veebruari lõpus ühel ilusal hommikul oli kole üllatus tehtud. Mõlemad küljepeeglid rippusid juhtmete küljes. Juhipoolse klaas ja kinnitus jäi õnneks terveks, aga soojendus ei tööta, kundepoolsel klaas on ämblik ning kinni hoiab seda mitu tiiru isoleeri, aga soojendus jäi tööle :S. Siiani pole jõudnud veel peeglitega tegeleda, kuid plaani on võetud.
Hiljuti näppisin veel antenni liikuma, nüüd veel pisike elektri kala sees. Antenni lauapeal proovides töötas kõik ilusti, auto külge pannes keris antenni kohe täiesti välja. Sisse lastes liikus ainult jupikese vaid. Ja siis jäigi ainult natukene liikuma. Natuke üles, natuke alla. Tundub et poolused valed, sest lauapeal valesti voolu andes tegi samamoodi.
Sain ka suviseks perioodiks teised valuveljed. Peale suuremat auto pesu teen rohkem pilte, seniks panen ainult ühe.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia