Tegelikult peaks mainima, et ma juba valetasin. Hetkel on masinal võimsust pigem 0 kW.
Ostsin siis kuu aega tagasi Chrysler 300M 3.5 mootoriga, tehasest veeres ta välja aastal 1999, Eestisse toodud oli vist 2006 vms, läbisõit tagasihoidlik 225k. Eelmine omanik vahetas eelmine aasta saaled, veepumba, hammasrihma jne. Üldiselt oli masin heas korras.
Probleemid hakkasid kui 2 nädalat tagasi sai avastatud õlileke. Ja mitte väike, mootorist oli märkamatult kadunud juba liiter, kuigi kontrollisin ōli tihti. Lekkis siis üks õliradiaatori voolik. Panime selle kinni, seepeale hakkas jõudsamalt lekkima õlirõhulüliti juurest torust, mille parandamiseks puudus antud hetkel võimalus. Tegime radiaatorisse minevad torud pimedaks. Valasime õli juurde (oli teda natuke vähe). Läks vist tiba palju kah.
Noh, see parandus oli eelmine laupäev (plaanis oli meil homme radiaator tagasi ühendada).
Esmaspäeval oli juba 120km sedasi sõidetud, kui tegin allamäge möödasõitu ja tuli mingi ebameeldiv kolin. Jäin seisma, ilus õliloik tekkis auto all. Õlifiltri tihend oli puruks.
Puksiiriga saime siis täna auto koju, hakkasime lahti võtma. Kahjuks sisselaskekollektorist kaugemale ei jõudnud, aeg sai otsa ja rihmaseibi küljest ei saanud (seda mille peal genekarihm jne). See jäi ette kaante ja nukkade mahavõtmisel (hammasrihma kate oli selle taga kinni).
Kahjuks ei saanud eriti häid pilte ja kirjutan praegu telefoniga nii et mugavam hetkel lihtsalt album panna:
http://imgur.com/a/J7YvaNäha seal siis mootor komplektsena, mootor ilma sisselaskekollektorita ning auto puhtamana (nädal tagasi vist) ning auto täna (velg õline, rätik augu katteks.)
Nagu pildilt näha, kollektori alt oli õline, see tundus tulevat juhipoolsetest silindritest. Ei tundu hea märgina
Homme pidid teised edasi tegema (karteripõhi maha jne), veel ei tea kas lähen ise ka sinna. Nõudsin et tehtaks pilte. Homme ehk saab teada mida vaja on. Ootan pingsalt