Tänane kuupäev Esmaspäev 20 Aug, 2018 8:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Aug, 2015 21:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 17 Apr, 2013 21:06
Postitusi: 65
Mõtlesin ei tee oma voyast teemat, sest eelmine 95a. voyager oli nii igav masin (kolme aasta jooksul ei ühtegi suuremat probleemi), aga näe eksisin. Uue masina otsimisel ei omanud aasta nii suurt tähtsust kui üldine tehniline seisukord ja kindlasti Grand beeži nahksisuga. Olin vahepeal juba loobunud selleks aastaks bussi vahetamiseks. Suurem osa 96-00 masinatest oli kas diislid, roostes või ei mahtunud eelarvesse. Juhuslikult nägin siin foorumis ühte Pärnu Grandi ja sõitsin õhtul kohe vaatama. Kartsin kõige rohkem rooste pärast, õnneks oli ainus hull koht tagaluuk. Tegime proovisõidu, kauplesin hinnas, lõime käed ja sõitsime Tallinna poole tagasi.
JA SIIS ALGAS.....
Koju jõudes olles masina ära parkinud hakkas sorin pihta ja jahutusvedelik jooksis mööda maad. Hommikul valges vaatasin, paisupaak poole peal, mahlad sees mootori õli puhas. Sõitsin tööle ja tagasi kõik oli korras, siis tuli meelde, et vahetati radikas ehk jäi tagumisse ahju õhumull sisse, mis pikema sõidu peale liikuma hakkas. Üldiselt olen rahul ja pisipere eriti, selles masinas jooksmisruumi tunduvalt rohkem kui vanas lühikeses bussis. Tänaseks kõik.http://www.upload.ee/image/4775488/IMG_5505.JPG


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Aug, 2015 20:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 17 Apr, 2013 21:06
Postitusi: 65
Päev hiljem avastasin bussi alt punase õli täpi. Helistasin omanikule ja küsisin kas peaksin midagi veel teadma mis jäi mainimatta.
Vastati, et käsi südamel tema ei tea midagi, ehk lekivad käigukasti voolikud need olevad kanged olnud. Hiljem selgus, et lekkis nii voolikud kui ka roolipumba korpus. Voolikud said korralikud klambrid ja pumba parandas ajutiselt sugulane tinaga ära. Siis sai muretult 2000 km sõidetud ja masinaga olen jätkuvalt rahul, kuigi kipun pidevalt vanaga võrdlema Mr Green . See rõõm kestis seni kuniks foori taga avastasin, et juba roheline ja ruttu gaasi andes käis RAKS ... Siin minu jutt praeguseks lõppeb, kui saan teise lühema pooltelje ja saaks ise maja juures ära ka vahetada eks siis jutustan edasi ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Sept, 2015 15:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Sept, 2015 23:43
Postitusi: 5
Vahetad siiani telge ? Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Sept, 2015 20:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 17 Apr, 2013 21:06
Postitusi: 65
Üleeile sai masin kokku pandud ja kuupäevi vaadates läks koos juppide otsimise ja tellimisega kaks nädalat. Ise nokitsedes ei olegi teab mis aeg, aga kui teenindus oleks sama kaua teinud, siis küsiks ka , ikka veel vahetate või Mr Green . Eks linnas paneelmaja ees remontimisega ongi vähe jama, kui midagi puudu või ei sobi, lao kõik kokku ja hiljem uuesti lahti. Lisaks pidin vahetama sisemise roolivarda mis sai pukseerimise käigus viga. Ratas jooksis üle köie ja keeras kaks tiiru ümber telje, mille tulemusena läks roolivarras kõveraks. Peamine on see, et kast toimetab ilusasti ja peakski filtri ja õli valmis ostma, mine tea millal õli vahetati. Kas peaks ostma ATF 3 või ATF 4. Paneksin ka mõned pildid, aga ei sa veel asjale pihta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Sept, 2015 19:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1069
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
ATF+4

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Sept, 2015 20:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 17 Apr, 2013 21:06
Postitusi: 65
Pühapäeval oli paar tundi vaba aega, ilm ka ilus, läksin ja kookisin seisupidur maha. Kui enne võtnud ei ole, siis ei saa alguses muhvigi aru kust otsast lammutama hakkata. Teist korda läheks tunduvalt kiiremini ja tagasipanek veel kiiremini. Viga oli selles, et pedaali lukustuse hoova vedru oli millegipärast lõdva ja ei hoidnud pedaali kinni. Tegin tahapoole uue ava vedru fikseerimiseks ja praegu asi toimib väga ilust. Hakkab vaikselt ülevaatuse ajaks looma :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Okt, 2015 16:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 17 Apr, 2013 21:06
Postitusi: 65
Nüüd siis ajad niikaugel, et sai ülevaatus tehtud. Selleks oli vaja vahetada vasak esimene roolivarras koos otsaga ja tagumise puks. Tänu seisupiduri mittekasutamisele pidin loomulikult tagumised pidurid lahti võtma ja tööle panema. Nii, et sõidame ja naudime.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia