Täna sai siis mindud lõpuks kordusülevaatusele. Ettekirjutused ilusti täidetud: kässarit peale, paar pirni, küljekarp, õõtsapuksi mure, väljalasketorustik ja vända simmer. Piduritest edukalt möödas, lekked rahuldavaks peetud, torustik sobiv, õõtsa puks ei logise, tuled korras ja kere augud kadunud. Kõik tõotas juba head.
Pani onuke siis juhtmed kapote alla ja vajutas pedaali et näha kas ka pöörded arvutisse jõuavad ja kapote alt kostus kolin. Ei moto on ühes tükis ja ka käib ringi aga lepingu lõpetas kiilrihm mis sai peale ostu koduteel juhtunud veepumba õnnetuse käigus uus pandud remondimehe poolt. Läbisõitu olnud selle ajaga vast 60+k km ja tegelikuses ei osanud veel seda oodata eeldades et sai peale korralik rihm aga võta näpust. Kuna rihm on punutud priraali siis hakkas mootorist kaugemast otsast poolduma ja muudkui sissepoole. Viskasin pilgu peale rihmale ja murdumis ristikesi tuvastasin iga soone vahes. Saime siis onukese abiga auto uksest välja ja lõikasin lahtise noaga ära. Masin teipoole maja ja paberite järgi.
Siis uuesti masinasse ja kuni 1000 rpm vaikselt liikuma, jõudsin siis 100m ristmikuni ja niikui hakkasin välja sõitma siis oli taas tuttav klobin kapote all. Masin tasakesi kohe kõrvale parklasse ja jalad selga ning varuosapoodi. KaguAutos õnneks rihm riiulis ja 19 raha minu poolt letti. Pood oli u.850m jalutamist. Kusjuures kui müüja kauba letti pani siis avastasin et rahakott autos. Olin juba poolel teel tagasi kui avastasin et ikkagi püksa taskus om, et kui ühes on telefon siis teises ei saa punnitada ju õhk
Rihm käes ja sammud auto poole. Kuna tööriistad olid ilusti kohvriga autos siis oli rihm uus ka 20 minutiga paigas ning õnneks sain ka kõrval asuvas VõruAuto tüükojas käbarad puhtaks küürida. Egas miskit, autosse ja tankima ning kotto tagasi. Homme olen siis uuel katsel kell 8 uksetaga ja ehk siis saab ikkagi asjad joonde.
Samas on hakanud muret tegema siiski kast kuna laager oli örna lõtkuga ja miski heli on kas nüüd hakanud tekkima või olen hakanud teistmoodi kuulma asju. Laagri vahetuseks tuleb muidugi manuli järgi kasti sisu välja katkuda ja siis saab välja koputada laagri. Eks peab vaikselt hakkama siis osade nimekirja koostama et mida ostma peab et peale laagri vahetust ka kast toimivana kokku saaks.
Pilti ei viitsinud rihma nööridest tegema hakata, paika läks korralik Conti rihm.
Eks siis omme kriban kas ka CO paigas oli kuna keskmist pütti sai pisut tühjemaks raputatud parandamise käigus