Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Juun, 2017 10:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
äkki teeksid pildi lõpplahendusest maki paigaldusest

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Juun, 2017 15:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
See on paneeli viimistluseta seniajani, auk lihtsalt sisse lõigatud ja muud ei miskit. Pole olnud aega et klaasplastiga mängida. Aga välja näeb siis täna selline:
Pilt

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2017 21:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Täna sai siis ka viimased ÜV ettekirjutused kõrvaldatud. Ette kirjutati siis väljalaske lekkimised, õlileke(vända kasti poolne simmer), auklik vasem küljekarp, vasak käsipidur ja heitgaasid mida ei hakatud aukliku torustiku tõttu isegi mõõtma. Pesin ka mootori ära kiiruga et 2 päevaga näha kas viga polnud lisaks simmerile ka O-rõngas :think: Samas isegi peale sellist väikest mootori tööd oli varem juba täpid maas aga eks ma ju pesin koda ka ikka :roll:

Vabandan et pisut valetasin, ette kirjutati ka parempoolne numbrituli mille pirni naine enne ülevaatust peale uue pirni ostu sisse torkab. Esmaspäeval peaks siis ÜV läbitud saama ja masin taas liiklusesse sukelduma.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Juun, 2017 8:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
SvenR kirjutas:
Lisaks oli märgitud vasak eesmine õõtsa puks, õõts sai vahetatud millalgi talve lõpus ning arvasin et defektne osa aga avastasin miskit palju hullemat:
Pilt

Kui viisin survelaagri vahetusse masina siis oli kõik vaikne aga kätte saades oli mingi kolks sees, teadsin et parem sarniir oli see mis sama tootja oma on vajanud 2x juba peale 2 kuud vahetust ning ei pööranud tähelepanu. Eile aga avastasin et probleem pole mitte puksis vaid selles et tüüp oli mingil imelikul põhjusel puksi poldi vabastanud ja polnud kinni pingutanud ning hülss oli pesas lahti. See siis liikus seal vastavalt ratta asendile ning kulutas süvendi kinnituspukki. Sai ajutine lahendus tehtud terasseibiga paksendamise teel aga peab hakkama otsima kedagi kes süvendi täis keevitaks et siis auk üle puurida ja pind tasa lihvida. Oskab keegi öelda kas see kandevkonstrui on tuuralumiiniumist või on mingi muu segu? Siis teaks mis keevitusege tegelejat otsima hakata..

Sama teema lahendamiseks sai ostetud "veel ilma süvenditeta kasutatud tala ".


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Juun, 2017 19:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Täna sai siis mindud lõpuks kordusülevaatusele. Ettekirjutused ilusti täidetud: kässarit peale, paar pirni, küljekarp, õõtsapuksi mure, väljalasketorustik ja vända simmer. Piduritest edukalt möödas, lekked rahuldavaks peetud, torustik sobiv, õõtsa puks ei logise, tuled korras ja kere augud kadunud. Kõik tõotas juba head.

Pani onuke siis juhtmed kapote alla ja vajutas pedaali et näha kas ka pöörded arvutisse jõuavad ja kapote alt kostus kolin. Ei moto on ühes tükis ja ka käib ringi aga lepingu lõpetas kiilrihm mis sai peale ostu koduteel juhtunud veepumba õnnetuse käigus uus pandud remondimehe poolt. Läbisõitu olnud selle ajaga vast 60+k km ja tegelikuses ei osanud veel seda oodata eeldades et sai peale korralik rihm aga võta näpust. Kuna rihm on punutud priraali siis hakkas mootorist kaugemast otsast poolduma ja muudkui sissepoole. Viskasin pilgu peale rihmale ja murdumis ristikesi tuvastasin iga soone vahes. Saime siis onukese abiga auto uksest välja ja lõikasin lahtise noaga ära. Masin teipoole maja ja paberite järgi.

Siis uuesti masinasse ja kuni 1000 rpm vaikselt liikuma, jõudsin siis 100m ristmikuni ja niikui hakkasin välja sõitma siis oli taas tuttav klobin kapote all. Masin tasakesi kohe kõrvale parklasse ja jalad selga ning varuosapoodi. KaguAutos õnneks rihm riiulis ja 19 raha minu poolt letti. Pood oli u.850m jalutamist. Kusjuures kui müüja kauba letti pani siis avastasin et rahakott autos. Olin juba poolel teel tagasi kui avastasin et ikkagi püksa taskus om, et kui ühes on telefon siis teises ei saa punnitada ju õhk :krt:

Rihm käes ja sammud auto poole. Kuna tööriistad olid ilusti kohvriga autos siis oli rihm uus ka 20 minutiga paigas ning õnneks sain ka kõrval asuvas VõruAuto tüükojas käbarad puhtaks küürida. Egas miskit, autosse ja tankima ning kotto tagasi. Homme olen siis uuel katsel kell 8 uksetaga ja ehk siis saab ikkagi asjad joonde.

Samas on hakanud muret tegema siiski kast kuna laager oli örna lõtkuga ja miski heli on kas nüüd hakanud tekkima või olen hakanud teistmoodi kuulma asju. Laagri vahetuseks tuleb muidugi manuli järgi kasti sisu välja katkuda ja siis saab välja koputada laagri. Eks peab vaikselt hakkama siis osade nimekirja koostama et mida ostma peab et peale laagri vahetust ka kast toimivana kokku saaks.

Pilti ei viitsinud rihma nööridest tegema hakata, paika läks korralik Conti rihm.

Eks siis omme kriban kas ka CO paigas oli kuna keskmist pütti sai pisut tühjemaks raputatud parandamise käigus :think:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juul, 2017 7:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Niih. Sai siis eila hommikul taas ÜV punktis kaäidud ja pidurid korras(pidi uuesti tegema teatud tingimustel). Ning siis asi mida mina enim kartsin, CO. Aga ka sellega ei miskit hullu. Juhtmed akule, pulk torusse ja 1 vajutusega oligi asi tehtud ning tempel saadud. 500k+ sõitnud paadimootoriga ootasin rohkem probleeme aga ppean tõdema et eksisin oma eelarvamusega.

Eks nüüd peab siis keskenduma kasti teemasse ja ka üritama ikkagi kuidagi selle tagumise luugi välimise käepideme/luku perversse pika plastikust mutri kätte saada et keskluk korralikult toimima saada ja roostet kõrvaldama hakata.

Ehk toimetamist jagub kuid tegelikult peab veel aega leidma ka Saabi kallal pisut nokitseda ja Volvo ÃœV korda saama.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Aug, 2017 20:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Sai siis vahetatud tagumised klotsid kuna parempoolne sisemise klotsi kate läks pooleks ja kiilus naisel söites ratta kinni. Kolbi tagasi lükates lagunes see ära ja liikus ka kuiski raskelt, vasak aga liikus kui siidi. Eile töi söber siis uue rem komplekti ja sai asi korda tehtud. Sellega probleemid ei piirdu. Nimelt suutsin sörmega keerata liuguriga keerme ära kronsteinist. Nimelt siis selle kronsteini kuhu liugurid sisse keeratakse, selle eesmise pesa keere oli ümber liuguri. Önneks on möni küla edasi olemas 1 masin millelt jupi sain, kuna aga tagumine plekk selle kronda küljest ära ei käi ja saadud isendil on klotside kinnitusaugud vagad ja üldse on plekk rääbakas siis homme peab saadud kronsteinile keevitusega selle pleki ära fikseerima tööl.

Piduri kolb:
Pilt

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Aug, 2017 22:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Pilt

Kuna saadud kronsteinil oli see tagumine plekk rääbakas siis sai olemasoleva plekk külge punktitud. Liugurid sai kah sisse, keermed olid muidugi törva täis ja sai korralikult meelitada. Lisaks on ju köik toll möödus keermega ja vana taastamine löppes siis ideega peas kuna till keermepulki ei viitsi sebima hakata.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Aug, 2017 19:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Üleeile söpradega Kagu-Eesti ja Aluksne tripil avastasin et kastiga ikke asi väga hapu. Nimelt 3. käiguga mäest alla minnes kui hakkab mootoriga pidurdama siis viskab käigu välja. Sai siis sebitud pealinna lähistelt naise tuttavate abiga uus kast mis peaks minuni jöudma reedel. Eks siis pühapäeval peab kasti vahetama hakkama ja siis saab ka hooratta taga oleva O-rönga ka silikooniga ära tihendada ning ölilekkest lahti. Samas peab vaatama kuskilt uue karteri vanni kuna see korralikult mölkis ja kogu musta öli välja ei saa, vöi ehk annab kuidagi olemasoleva öigesse kujusse koputada.

Audio osas sai sebitud 2din android sisse ja nüüd on siis autol nii internett kui ka Waze abil navi. Raam on endiselt tegemata ning see ettevötmine saab olema pisut suuremat aega nöudev kuna peab tooma maki pisut väljapoole et saaks ekraani öige nurga alla panna et ilma pead pölvede vahele väänamata ka navi näeks :think:

Mingi veider kolks on ka esisillas aga pole mina veel suutnud seda kindlaks teha, köik sölmed on läbi käidud aga ei miskit. Ehk kostub kastist ja kaob uue kasti alla panekuga ära :tige:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Sept, 2017 19:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kolks körvaldatud, ÜV ei näinud vasakut šarniiri aga eemine nädal vahetasin ära aga vist peab ka parempoolse ära vahetama.

Käigukasti saaga sai täna siis 1 peatüki juurde. Uus kast on kodus ja ootab kuiva nädalavahetust ja aega. Märtenilt tulnud aga tundub et kast on saanud kapremondi kuna igaltpoolt irvitab silikooni välja. Muidugi välimus millisena ta sain ei kanna paraku kriitikat. Et saaks ilma kindata käe külge panna, kulus 1,5 tundi survepesuri ja mootoripesuainega mässamist ja 1L ainet vöi pisut enam. Selle masina mootor (millelt kast pärineb) pidas kordi vähem öli kui söel kuna esimese leotuse ja survepesuri seti järel polnud veel näha isegi kastil olevat kood mis on valuga sinna joonistatud. Sidurikoda meenutas 10 aastat töökojas asjade pesuks kasutusel olnud vanni, mida pole kunagi puhastatud. Eks vaatan ehk viskan puhtast kastist ka pildi.

Saagast siis nüüd ka. Nimelt kodus hoovi tagurdama hakates avastasin et tagurpidi peab hakkama selle kastiga autot kuni kasti vahetuseni lükkama. Jah olid örnad ilmingud kuna tagurdamist pidi alustama pisut sidurit libistades aga selline järsk pauk oli üllatus ikkagi kuna ilmingud ei vöimenenud kuidagi :think:

Kuna kast tuli vahepeal soetada siis lükkus ka edasi Nivomat amortide soetamine ja vaadates kuidas ikkagi peab maal elades olema kodus ka varuauto siis peab ikkagi pöörama nüüd tähelepanu ka Volvole.

Kevadeks on planeeritud küljekarpide soetamine, auke küll sees pole aga tungi kohad on hakanud pisut ära väsima ja seega peab tegema kere taas ettenähtud kohtadest töstetavaks.

1 asi veel. Olen mina hädas käsipiduriga. Nimelt tegin ta ÜV ajaks nii et pidas korralikult aga nüüd on hakanud aina vähem taas pidama. Kas olen ma regulaatorid valetpidi pannud vöi on trossidest saanud püksikummid :tige: Manualist ei leidnud selle kohta infot aga ehk on keegi kes oskab öelda et mis pidi need kummalgi pool olema peavad. Ehk ongi mul valesti need seal, kuigi mäletamistmööda said nad tagasi samamoodi nagu naad enne olid. Ostujärgselt olid pidurid kui kännutaga aga nüüd peab tökkiskinga käepärast hoidma :angry:

Selleks korras siis köik. Tänud tähelepanu eest!

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Sept, 2017 21:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
SvenR
Ennatlik on oodata, et 17-18 aasta jooksu ei ole remonditud masina ühtegi osa , näiteks käigukasti.
Eriti, kui saad kuskilt lammutusest.....
pmst peaks iga suurema agregaadi enne lammutusest ostmist isiklikult üle vaatama, või saatma mingi pädeva mehhaaniku seda tegema.
Õnneks isiklikult pole vajadust tekkinud.
Ainukese salongiventilaatori vahetuse põhjusel märtenilt ostetud isend ( 30 euri ) osutus remondituks ja suundus parematele jahimaadele 1 kuu peale vahetust.
Lõin käega ja ostsin alvadist uue.
Seega, ära usu, et see samune konkreetne foorum on kasutatud varuosade ostuks parem paik kui VOK.

Ei oska öelda, mida on käsipiduri remontimisel üldse võimalik valesti teha. Ei saa nagu aru mis tähendab "valetpidi".
Endal on kässar kah veidi lõtv, aga seostan seda ennem naise n-ö "unustasin kässari vabastada" teemaga....
tagaklotsid ju kässaril trummelpiduri omad... - tuleb lahti võtta ja vajadusel klotsid vahetada.

MIs on aga sinu postis "nivomat" amordid ??? olen konsulteerinud mitmete varuosade tarnijatega, aga mitte keegi ei paku selliseid isendeid.
Enamgi, soovitavad kindlasti selgeks teha, kas ikkagi on sellised vajalikud ??


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2017 7:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
No kastile saatsin järgi inimese kellel on temaga varasemaid kokkupuuteid.

Käsipiduril on sees need pingutid mis asuvad all klotside vahel, neid annab panna mölemat pidi ja nad vähemalt osadel on automaatse pingutusena toimivad. Nagu aru olen saanud siis peaks ehk ka sellel masinal see nii olema.

Nivomat on 2 kambrilised amordid mis on sellele masinale möeldud et tagumik ilusti kikkis püsiks nii tühjalt kui koormaga. Meil pakutakse al.60 raha eest tavalisi jurakaid mis minul juba esimesel talvel läbi hakkasid taguma kruusateedel. Puust ja punaselt: http://www.brakeandfrontend.com/nivomat ... rol-units/

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2017 19:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
ei tea, kes sult 60 raha küsis
bilstein 38 raha ja sachs 35 raha - https://aeromotors.ee/kataloog/chrysler ... 134;s10440 paremaid on vast raske leida.
muidu mõtled selliseid või ?
https://www.amazon.com/KYB-SR2001-Excel ... 3242350011


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2017 8:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Sorry ajasin Saabi omadega segamini. Mul all Sachs mingid veits kangemad ja olid hinnaga 45€ tk. Aga muidu käivad originaalis jah sellised alla nagu lingil, juhul muidugi kui on sul on self-leveling isend. Väidetavalt on ka sellised millele käivadki need peenikesed alla aga pole sellist veel ise oma silmaga näinud, ehk need siis mitte Grand kerega.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Okt, 2017 19:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Väheke siis toimetustest mis lähipäevil tehtud. Kasutaja "märten" käest ostetud kast osutus täielikuks pasaks. Kastil mölema hoova(kuhu trossid kinnituvad) tiftid surnud, viies käik vilistab kui löoke kevadises metsas paaritumisajal, esimese 3 käigu raske sisse minek ehk tüüpviga, lisaks kulus kasti puhtaks küürimiseks tublisti üle tunni nagu juba varem kirjutasin. Loodan et kestab kuni 4. käiguni senikaua kui korraliku kasti löunapoolt saan sebitud, peab piirduma vaid tööl käimisega aga ehk vötan vanast kastist 5. käigu hammaka ja laagri ja viskan selle kasti sisse ning lükkan uue kasti ostu pisut edasi.

Lisaks ei jöudnud eile Võrru tellitud šarniir ja selle vahetamine lükkub ka edasi ning peab lootma et auklude vahel oleval teeribal seda ennem ära ei löhu kui saan uue kätte ja aega too ära vahetada. Läbi on siis taaskord Moog toodan paremal pool.

Muud nagu polegi miskit, no muidugi esimesed rehvid peab talveks uued soetama ja ehk önnestub enne talve ka ikkagi nivomatidega pepu kah kikki ajada.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia