Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Aug, 2015 17:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Tervitused siis siinsetele.

Olen mitu aastat vaaginud ja piilunud suure mahuka ostmise suunal ja eile siis saabuski see hetk kui ainuke suur mahtuniversaal ära soetatud sai. Ning juhtus see mida olin nende masinatega seoses alati kartnud, lagunes teel koju.

Kogu teemast siis lähemalt:
Sai otsitud mõistliku hinnapiiriga masinat ja silma jäi Saaremaal asuv masin(ise elan Luhamaa lähistel!) ning eile siis sai lõuna paiku alustatud retke "Autoost". Ajasime oma väiksema rootslasest "lennuki(Saab 93)" tigedaks ja suund Tehumardile. Praamile jõudsime nii et kui jõudsime sadamasse siis kiiresti pilet ja põhjagaasiga praamile et see rampi ennem üles ei tõstaks kuna järgmiseni oleks siis olnud pea tunnike.

Kohale jõudes sai siis autole pilk peale visatud: rahe kahjustatud katus ja mootorikate, mõrdega parem tagumine tuli, mõra klaasi nukas, vajab keemilist seest, katkine kõrvalistuja istmekatte nahk, 3xsigaretisüütaja, juhi el. iste, lisatuled ees all kaugtuledena, mootor toimib, tehniliselt ok kui välja jätta väike vibra gaasi maha lastes, muud ei meenugi mis vajaks mainimist. Autot selle raha eest piisavalt kuigi jah kompuutrist tunnen puudust ja maki peab muretsema ka mõne LE või LX seest.

Kell 19.48 start mandri poole tagasi autos talverehvid koos plekkvelgedega, 2 eraldist keskmise rea istet lisaks(sisse olid kinnitatud Dodge 2in1 keskmise rea iste) ja 500W 12v to 220v inverter. Tallinnasse jõudsime ilma probleemideta keskööks, cruise oli mõnus kasutada ja ei kujuta ette et seda masinat peaks pikal otsal ilma selleta juhtima kuna minu jaoks ikka väga ebamugav tundub see pedaalide asetus. Autosse tekkis lõpuks vilin mis tundus tulema siiski mootoriruumist ja kohale jõudes tegin kindlaks pimedas et laulab laager üleval salongipoolne, kuna aga vilin oli vaevu kuuldav siis ei pööranud kohe rohkem tähelepanu.

Hommikul lisaks lapsevanker ka autosse ja suund koju Võrumaale. Pisut peale Kose-Risti helistas abikaasa tagant autost ja mainis et mis ma sääl neist klaasidest nii küürin? Ma vastu et ei küürigi. Millele vastas naine et talle pritsib miskit klaasile. Kõik paistis korras olema ja ka "sadu" rohkem ei mainitud. Peale kilomeetriposti nr.68 ja käis läbi autost nõks, tundsin et miskit on valesti ja lahutasin siduri ning lasin tühikäigu pööretele ja siis andsin gaasi juurde pisut ja tundus kõik siiski korras olema ja otsustasin Kükita grillini välja jõudes pilgu asjale peale visata. 69 posti juures siis tundsin et miskit valesti ikkagi ja märkasin et ka temp hakkab kerkima. Keerasin siis kiirkorras lähedal olnud metsatee otsale ja suretasin mootori, astusin välja ning nägin vedelikurada jooksmas ning kuna ka rool oli kange siis esimeses ehmatuses kohe pidasin seda roolivõimu õliks kuna polnud kunagi sellise masina mootoriruumi piilunud. Mõni hetk ja oli selge et tosooli rida järgi ja viltune ratas kuulub eelmine aasta vahetatud veepumbale. Olen undava veepumba laagriga kunagi sõitnud 1300km enne kui vahetama jõudsin ja selline kiire lagunemine oli mulle suur üllatus kuna veel Kuivastusse jõudes oli vilin vaevu kuuldav ning tundus üldse tulevat tagumisest kõrvalistuja poolsest rattast(omanik mainis kah et sinna on mingi tasane vilin tekkinud aga tema kahtlustas C märgisega rehve ja kuna mina ka proovisõidul miskit väga häirivat ei tundnud/kuulnud siis ei hakanud ka tema juttu kahtluse alla seadma sest mehel garaažis 4 posti tõstuk ja muu korralik varustus)! Närvid katki sai algul otsustatud et lähme Paide ja otsime remondikoha ning puksiir, naine lastega läheb Võrru ultrahelisse(pere juurdekasv tulemas ja see oli ka konkreetse ostu suurim põhjus) ja mina jään ootama kuni auto korda tehakse ning siis sõidan koju järgi. Paide poole kimades(ultrahelisse oli küll 1:45 varuaega aga kõik oli ju nii ebaselge kui veel sai) mäletasin Tarbjal asuvat remondikohta, mis seal olnud juba niipalju kui mäletan seda teed sõitnud olevat, sinna sai ka sisse hüpatud ja peremehele mure ära räägitud. Hoovil oli puksiir, selle plate peale aga oleks vaid pool Grandi ära mahtunud. Peremees helistas teise kohta ja puksiir oli 15 minutiga kohal, selle aja jooksul uuris peremees aga välja rihma ja pumba hinna ning saadavuse. Jupid saabuvad homme kell 9 ja siis võetakse ka auto ette mis sai puksiiriga töökojast u.14km Tallina poolt ära toodud.

Nüüdseks siis ise kodus ja auto Mäo küljeall, järgi lähen reedel juhul kui kokku saadakse muidugi. Sellised "õnnelikud" kogemused siis mul pere esimese ameeriklasega, samas 250€ soetatud Volvo 850 125kw bensiinikas pole mind kordagi teepeal isegi ehmatanud.

Eks kui massin kodo jõua lõpuks, siis saab miskit pildimaterjali kah panna.

SvenR

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Viimati muutis SvenR, Esmaspäev 18 Dets, 2017 8:38, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Aug, 2015 23:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Edu sulle sellega, ise olen ka volvo ja chrysleri võrdluses tugevasti volvo poolt, paraku pole 6 liikmelisel perel volvoga miskit teha :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Aug, 2015 19:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Niih, esimene lisakulu siis kah teada. Veepumbavahetuse arve koos pumba, rihma, jahutusvedeliku ning tööga 115€.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Aug, 2015 20:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
SvenR kirjutas:
Niih, esimene lisakulu siis kah teada. Veepumbavahetuse arve koos pumba, rihma, jahutusvedeliku ning tööga 115€.

kui probleeme tekib, olen nõus oma kogemusi jagama. Endal on 2000 a. 2,5TDI LE lühike masin. Omand seda juba peaaegu 2 aastat.
Kas service manual sobis ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Aug, 2015 6:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Seal manualis tundub jh kõik vajalik tulevikuks olemas olema :thumb:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Aug, 2015 21:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Niih, 115€ eest pandi uus veepump koos rihma ja 7 liitri jahutusvedelikuga. Auto elusana kodus ja sai nüüd õhtul hommseks Hauka laadale minekuks pisut seest koristatud, esiklaas ja armatuur puhtaks nühitud.

Et ma sõna peaks siis pilt koduhoovilt:

Pilt

Plaanis on sebida astmelauad, kompuuter mis näitaks nii palju kui on võimalik diisli puhul, 2 din headunit, 7.1 custom kõlarilahendus, kere mõlkide kaotamine ja ülevärvimine, istmete renoveerimine, 16" suveveljed, 7x custom topsihoidjad jne. Plaanide nimekiri on pikk aga eks vaatab kui palju maja kõrvalt jääb aega ja vahendeid , vastavalt sellele edenevad ka plaanid. Ehk plaanide teostamisel saab olema palju klaasplast kuna nendega kogemusi ning tunnustusi näituste auhinnavõitude näol.

Aga eks kui miskit taas edeneb siis panen märgi maha siia. Homme ootab ees gabariitpirnide ja uduka ning lisatulede pirnide vahetus, lisatuledel tundus H1 olema, originaal udukatel kui ma ei eksi siis on H7 ja gabariidid pean homme välja uurima.

Parimat!
SvenR

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 7:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Nii, palavuse tõttu jäid pirnid üle käimata paraku. Sai aga Hauka laadalt tulles kont ära täidetud, läks pisut ainet juurde ja 20 raha selle eest et ei peaks sõitma lahtiste akendega ja ikkagi lämbuma autos. Avastatud sai et kütuse näidik peksab viimase 1/8 sektoris aiateibaid, ehk pole ammu juba nii madalaks sõidetud taset paagis. Nimelt hakkas tuli põlema kui oli veel üle 1/8 seier ja siis kukkus punase joone lähedale u.40 kilomeetriga, tea kas see ongi normaalne või mitte.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 8:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Uuemal (2002 CRD) sama lugu, kui jõuab punase äärele ja paned 10 liitrit peale, on peaaegu pool paaki, aga kui peale ei pane on kiiresti nii põhjas, et hirm tuleb nahka :( Suure hirmuga sõites sain maksimum koguseks paaki (ääreni tilgutades) 71,5L, tavaliselt tangin siis kui ääreni tilgutades ca 60 sisse läheb. Seier allpool veerandit kas hirmutamiseks vajub kiiresti või on paagi alumine ots kuidagi teise kujuga äkki... imelik jah.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 17:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
peale lambi süttimis olen sõitnud maksimaalselt 70 km olude sunnil.
Aga põhimõtteliselt loen kütusekulu lambi süttimise järgi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 21:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
No tankisin 5+25L ja sõitsin 70km ja näitab gramm alla 1/2 paagi :think: Muidu aga võin öelda et ei kujuta ette et käiksin sellega igapäevaselt Tallinnas sõelumas, istumisasend ja pedaalide paigutus on minu jaoks ebamugav isegi Caravani el. istme seadistusvõimalusega. Lisaks on indikaator tuleda asetamine armatuuri peale minu jaoks suurim probleem kuna linnaliikluses varjab vasak käsi tihti osa sellest rivist ära ja kui rool teise asendisse liigutada siis ei näe jahutusvedeliku tempi. Eks peab leidma mingi kuldse kesktee aga egas seda masinat ei saanud soetatudki linnas käimiseks vaid perega maanteede mõõtmiseks :ok:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Aug, 2015 22:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
aga miks sa peaksid koguaeg seda jahutus tempi vaatama?
mina sõidan enamasti püsikaga panen kiiruse paika võtan lugava asendi ja liuglen
Vahel piilun muid näidikuid

Aga võibolla jah peab dislaga koguaeg vaatam

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Aug, 2015 7:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Lihtsalt veits harjumatu mulle see diisli hääl, bensukaid ju pea ei kuulegi aga diisli traktor koguaeg kuulda kui just makiga kõrvu lukku ei mängita. Ja kuna otsapidi seotud ka autospordiga siis olen harjunud et kõik elutähtsad näidukid on koguaeg silmaall ning pideva järelvalve all. Alguse sai see kunagi Tallinn Tartu trassil kuumailmaga sõites kui torukoldele kiiruga paigaldamata jäänud kuumapeegli puudumise tõttu auto Mäos keema kippus minema nii minnes kui tulles. Autode puhul on mul tava et reageerin igale väiksemalegi muudatusele seierite liikumistes ja tulukeste vilgutamistelegi. Lisaks on see auto alles nii vähe käes olnud, u.1000km, ja seepärast ikka väike teadmatusest usaldamatus kuigi sellel ei pruugi olla mingit vajadust. Remondi vend ütles ka et ta pole nii heas korras mootoriga isendit juba ammu näinud, kui välja arvata ülemise tihendi õrna leket.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Aug, 2015 16:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Täna siis hakkas naine Võrru sõitma ja sai sõita 4km kruusateed ning 1km asfalti. Siis süttis armatuuris eelsüüteküünalde tuli ning naine ütles et siis ka õlirõhu oma ning siis keeras ta kähku süüte välja. Maas loiku polnud, panin käima ja ei miskit :tige: Sõitsin siis sama teed koju tagasi ja ei mingit probleemi. Kapote püsti ja tundsin kerget disla vonni, lähemal vaatlusel tundus 4. Pihusti juures olema diisline ja arvan et sellest oli ka tingitud tilk ja niiskus käigukasti all(algul pidasin kastest ja kondentsist tingitud nähtuseks). Puusalt pakun et pihusti tihendseib minestanud, samas pean uurima kas ehk pihustisse mineva toru lahti vibreerinud. Kuna diislitest võhik siis ei oma aimdustki kus on tihend ja kus lihtsalt koonus.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Aug, 2015 18:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
esimese pihusti juurest läheb kütuse tagasivoolu toru.
Minul oli hetk, kus see vanadusest lihtalt hakkas pritsima kergelt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Aug, 2015 8:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
No esimene on rihmade pool ja neljas käigukasti pool. Mul mure just selle neljandaga. Seda see kütusekulu kah selliseks imelikuks muutus et 1/8 paaki külavahel 80km-ga.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia