Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Aug, 2015 20:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Ikkagi ei olnud leket ja auto oli lihtsalt välja surnud nagu naisega pikemalt vesteldes välja tuli. Kuna signa teeb mingeid imelikke vigureid lukustades siis pakun et põhjuseks oli siiski ehk immo, samas oli ikkagi mingi diisli aroom mootoriruumis kui too päev sinna piilusin. Täna oli sõit 35+35km ja ei mingit probleem ning ka kütusekulu oli seierit piiludes nii nagu peab. Tea kas oli tõesti immo kala või mingi imelik jama aga ega seni kuni seda ei esine siis pole ka seda võimalik ju tuvastada. Jääb üle loota et probleem ennast tõsiselt näitama ei hakka mõnel Läti reisil kus suht tihti käime :think:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2015 20:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Nüüd on siis autoga asjad niikaugel et 29. saab vahetatud logisev rooliots, õli mootorist ning filter. Täna sai uued kojamehed. Sillastend saab tehtud 30. et esimesed rehvid välimistest servadet päris otsa ei saaks. Diagnostika jäi täna siiski Tartus tegemata kuna nende seade on siiski koostöölepingu üles öelnud, samas oli hoolduse vana nii lahke ja sai erinevaid kogemusi tema käest omandatud aegadest kui neid masinaid nende majas palju vooris. Nendest kogemustest kipub pinnale hulpima et meie masina probleemiks võib olla etteande pump. 6.-9. november siis masin põhjanaabrite teedel, selleks puhuks sai ka mitte toimivate tulede pirnid soetatud et ära vahetada. Masin on meie käes tänaseks päevaks läbinud 4150km, seni on olnud autot selle raha eest piisavalt.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Nov, 2015 21:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Pea kuu möödas ja on taas miskit jagada.

Masin tegi edukalt läbi Soome tripi pikkusega umbes 800km, toimis ilusti ja tundub et ka see õli tilkumine on peale õlivahetus järgi jäänud mingil imelisel kombel.

Negatiivse poole pealt siis kõver parem esimene piduriketas, see selgus siis peale rooliotsa vahetust. Lisaks kuna peale sillastendi polnud pikemat sõitu ja ise stendis ei käinud siis avastasin imeliku kumina/kloppimise kui olin enne Soome minekut talvekad alla krvinud. Täna läksin siis estakaadile et asja pisut uurida enne järgmist 600km reisi aga ei saanud löögile kuna oli lukk ette pandud, eks homme tööl siis uurin et kas rehvid või ketas teeb seda häält või on põhjuseks veovõlli välimine liigend. Masin läheb siis tädi juubelile "taksot sõitma" Mr Green

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Mär, 2016 20:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Selle aasta esimene sissekanne siis. Naine käis autoga kontrollis ja selgus et vaja vahetada vasak šarniir, esimese stabika varda kere külge käivad puksid(sinna on pandud koormarihma jupid kummipukside asemele!), veovõlli simmer lekib ning ka esimesed kettad on seni vahetamata kuna vahepeal pole nagu enam häirinud aga kontroll väitis et vajavad ikkagi vahetust. Lisaks selgus vahepeal et ka pumba kaas vajab vahetust aga ei soovi siit 500 raha eest küll seda osta ning tegelen analoogsete kanalite otsimisega.

Täna sai siis tagumised amordid vahetatud, alla läksid paraku Sachs tavalised mitte Nivomat isendid. Eks näis järgmisel vahetusel mis sinna alla läheb.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Mär, 2016 23:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Enne pealinna minekut saab auto siis ka uue šarniiri järgmine nädal külge ning homme peaks minuni jõudma ka VKM Motorsist NF Parts kettad ja klotsid esisillale :ok:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Mär, 2016 20:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Täna siis sai jupid ära vahetatud ja enam pole ei kolksu ees ega vibra roolis kui kiirus läheb üle 70 km/h. Aega kulus ilma tõstuki ja presspingita 2,5 tundi. Seega masin nüüd peaks siis olema valmis järjekordseks pealinna reisiks.

Autost siis pisut üldisemalt. Peale ostu on sõidetud tublisti üle 10k kilomeetri ja juba ka peale õlivahetust on läbisõitu üle 6k kilomeerti. Masin on igati täitnud kõik ootused mis ostu eel olid, mahukas ja ökonoomne :thumb:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Aug, 2016 8:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Mingi aeg tagasi sai siis pisut armatuuri lammutatud ja ühe 2 din maki paigaldamine katsetuseks teostatud. Sattus mulle lauale lihtsalt 1 2 din makk ja käbarad nakkasid sügelema. Originaal selle ava kattest peab tegema klaasplastist tõmmise ja korralikult kuju andma. Õhtul teen esmase lõpplahenduse välimusest kah pilte. Lisaks on tegelikult ka juhi poolne kinnitus senimaani veel lõpuni lahendamata ning ripub seal hetkel ajutise lahendusega.

Pilt
Pilt

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Nov, 2016 17:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Sai siis massin vähe edevamaks tehtud. Tagasihoidlikud Advan Racing RS replica veljed 16x7 ja Sumo Firenza 215/60 lamellid.
Pilt

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Dets, 2016 19:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Eile sai siis vasak esimene rummukomplekt ära vahetatud kuna päev varem täheldasin vaiksema maki kuulamise käigus ulgumist sealt. Lahti võttes aga selgus tõsiasi et rummu hoidis paigas vaid veeovõlli mutter :shock: Rummukomplekti käändmiku küljest lahti koputades irdus rummu osa ja see kinnituskronsa millega käändmiku külge kinnitub jäi endiselt oma kohale. Ehk võib siis õnne tänada et masin seni üle nipli polnud käinud :think:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Jaan, 2017 22:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Tundub et eelmine saarlasest omanik käis masinat paadimeistri juures hooldamas. Kõik kuhu mingit määret tavaliselt pannakse, sinna on topitud tõrva. Närvid olid eile õhtul ikka päris peetis kui üritasin parema õõtsa eesmisest puksist polti kätte saada. Nimelt oli ka sinna tõrva topitud ning polnud isegi vasarast tolku et kiirelt polt kätte saada. Hommikul oli pilt selline kui mõlemad õõtsad teises autos olid et sarniirid ära vahetada.
Pilt

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Veebr, 2017 20:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kuna Japanpartsi rummu komplekt oli kokku pandud nii et laagri saale ulatus kaugemale kui rummu ots, siis vist sai liiga tugevalt kinni keeratud veovõlli mutter mis omakorda tappis laagri. Täna sai siis soetatud uus laager, njuutonmeeter võti ja ka uus õõtshoob et kaodata vasakult eest kolks ja laagri ulgumine. Õõtsa vahetuse tingis tõsiasi et ei suutnud leida suruõhu rauasaagi ja jõuga välja eesmine puks ei tulnud. Uuel rummu komplektil on aga, nii nagu sellel mis eelmine kord asendatud sai, taas rummu ots ilusti sama kaugel kui laagri saale.

On kellegil veel juhtumisi kus saale välimine pind on rummu otsast väljapool?

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Apr, 2017 22:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kirjutan siis taas vahepeal toimunust. Laager oli siiski elus ja vahetamist vajas parem, sinna sai siis see esimesena soetatud isend ja vasemale läks viimasena soetatud. Lisaks vajas vahetust mõni hetk hiljem ka vasema esimese õõtsa eesmine puks aga kuna tööl suruõhu tiigersaagi pole ja muudmoodi keeldus mõistliku jõukasutuse ulatuses puks välja tulemast siis sai soetatud komplektne uus õõtshoob koos mõlema puksi ja sarniiriga.

Järgnevalt käis kast maha ja vahetatud sai lastud survelaager mis pisut läbi oli aga vaevanud probleemi ei lahendanud, vaja soetada üks pidune kast ja teha kaprem kuna tundub et lisaks sünkrodele on minekul peavõlli laager ning veel miskit mis kastis undab teatud hetkedel. Kardetavasti on ka survelaagri hark veits deformeerunud.

Järgnevalt sai vahetatud vasak sisemine rooliots mis kolksuma hakkas. Nädal hiljem on taas mingi kolks aga pole jõudnud veel kanalile et täpsemalt uurida ning sõites ei häiri ka muu kui parem sarniir mis tuleb siis uus taaskord soetada ning hoiduda Moog tootest kuna seal tolmukatte kumm kokku pressides muutub lehtriks mis lausa kutsub muda ja vett mitte ei hoia neid sealt eemale! Kui keegi oskab soovitada tootjat mõistliku hinnaga kellel ikka traadiga tolmukatte ülemine ots toestatud nagu peab olema siis oleks tänulik.

Täna siis avastasin et ka parem amordi tugilaager ei toimi nagu peab, vedru hakkas plõnn ja plõnn tegema keeramise ajal, käega katsudes oli pisut ebanormaalsust tavalisega võrreldes tunda ka vasakul vedrul ehk siis peab vist mõlemad tellima.

Ja see Saab mis viimasel pildil on, ootab ka tagasillatala ja ees 1 õõtsa vahetust kuna kadusid pidurid ja toimus kohtumine valliga. See siis see miks ma ise nüüd olen siis Voyal enamus puudusi avastanud, käin sellega ka igapäevaselt tööl.

Lisaks on endiselt vahetamata parem kässari tross aga selle vist matan maha kuna need kronsteinid, milledele see tross kinnitub, eeldatavasti murduvad ennem kui saan neist trosse hoidvad poldid kätte mis sinna kinni rossitanud on! Pigem leiutan mingi mooduse et miskit panna trosside ühinemise kiige ette ümber trossi et neutraliseerida venimisest tekkinud liigne pikkus.

Paneks selle pika jutu peale ka pildi aga kuna kodus on kevadtööd ja pole olnud mahti masinat pesta, siis mes ma sellest mudakänkrast siia ikke postitan.

Lisaks meenus ka küljekarp, mille peab enne mai lõpu ülevaatust laskma ära teha. Jah oskan ka ise keevitada aga pole tööl tõstukit ja ei viitsi plekki kuskil kummuli olles nikerdama hakata.

Parimat!
Sven

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Mai, 2017 8:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Eile sai siis käsile võetud küljekarp kuid käsipidurini ei jõudnudki kuna karp vajas ikka palju enamat kui pealmise pleki vahetust. Sai tehtud uus tõstekoht kõik 1mm plekist kuna üles tõstes hakkas karpi lohk tekkima ja lahti lõigates polnud enam väljapääsu. Esimene plekitöö ja töökojas Telwin Blueweld 272 keevitus millega plekki kole keeruline sellisel kujul keevitada. Pikka teksti ei kirjuta, paildid annavad kogu info edasi. Eks täna peab keevituse kohad väheke siledamaks lihvima ja kivikaitse peale laskma ning ehk saab ka käsipiduri korda kuna vasak käis eila ringi kui peale tõmbasin, pean ainult üles otsima kus kohast trosse pingutada sai(meelest läinud eelmisest korrast).
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mai, 2017 18:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Täna sai siis ka käsipidur töökorda seatud ja ka üks kurb asi veel avastatud. Nimelt peab ka ülejäänud osa karbist välja vahetama ning eesmist tungraua kohta tugvendama. Sealt pisuke lohuke jäi ka karpi sisse, samas haamriga koputades oli karp igati tugev :think:

Käsipidureid tehes avastasin et peab hakkama vaikselt mõtlema ka tagumiste piduriklotside vahetusele kuna neid oli üsna vähe alles.

Lisaks avastasin et tegelane kes survelaagri vahetas, oli jätnud eesmise õõtsa poldile mutri ikkagi korralikult kinni keeramata ja ratta alt võttes oli loksumine käega liigutades ilusti näha. Tulemuseks sügisel ostetud rehvi väljast jõuline kulumine.

Lisaks mainis naine ka tagumiku "ujumist", eila ja üleeila sõites panin mina selle algul lahtise kruusa arvele aga täna avastasin käsipidureid tehes et parema amordi alumine kinnituspolt oli arvanud parem olema lahkuda silla küljest ja jätta amort kasutult töllerdama sinna :shock: . Õnneks leidsni töökojast 10.9 tugevusega sobiva poldi ja paaritasin amordi ja tagasillatala taas töökasse abielusse :ok:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Juun, 2017 10:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Eile sai siis ÜV ettekirjutusi likvideeritud. Väljalase oli kehvakene ja sai asendatud mõned jupid toru. Kuna elan maal ja polnud enne väljalaske alt võtmist ülevaadet kahjustuste kohta siis pidin tegema ühe põlve ise:
Pilt

Lisaks oli märgitud vasak eesmine õõtsa puks, õõts sai vahetatud millalgi talve lõpus ning arvasin et defektne osa aga avastasin miskit palju hullemat:
Pilt

Kui viisin survelaagri vahetusse masina siis oli kõik vaikne aga kätte saades oli mingi kolks sees, teadsin et parem sarniir oli see mis sama tootja oma on vajanud 2x juba peale 2 kuud vahetust ning ei pööranud tähelepanu. Eile aga avastasin et probleem pole mitte puksis vaid selles et tüüp oli mingil imelikul põhjusel puksi poldi vabastanud ja polnud kinni pingutanud ning hülss oli pesas lahti. See siis liikus seal vastavalt ratta asendile ning kulutas süvendi kinnituspukki. Sai ajutine lahendus tehtud terasseibiga paksendamise teel aga peab hakkama otsima kedagi kes süvendi täis keevitaks et siis auk üle puurida ja pind tasa lihvida. Oskab keegi öelda kas see kandevkonstrui on tuuralumiiniumist või on mingi muu segu? Siis teaks mis keevitusege tegelejat otsima hakata.

Täna kui ilm lubab siis peab vahetama kasti poolse vända simmeri ka lõpuks ära kuna see leke ka ÜV vanale ei olnud mokkamööda. Lisaks vasak käsipidur vaja pisut peale keerata ning siis peaks olema taas ÜV kõlbulik.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia