Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 5:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Juun, 2015 19:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 01 Juun, 2015 18:46
Postitusi: 7
Soetatud sai Chrysler Sebring Limited, 2007 a, diisel 2.0, manuaal. Ostma ärgitas kena välimus, mida võimendab muidugi toonklaas ning must velg, mis autole nagu valatult istuvad. Nägin ja kohe tahtsin. Pluss oli normaalne hind. 2012 on toodud Itaaliast Eestisse. Itaalias oleku aja kohta andmed puuduvad - avariid, läbisõit jne. Eestis olnud sellest ajast saati üks omanik ning avariivaba. Läbisõiduks ca 169 000 km. Ei tea, kas vastab tõele, loodame. Enne ostu käisin ka ülevaatuspunktist läbi, et süda rahul oleks ja põrsast kotis ei ostaks. Seal öeldi, et seisukord OK. Mida aga kommenteerin ja sooviks ka teiste arvamust (ei ole remondinõu) järgmistel teemadel:

1. Mootor teeb suht valju häält. Käivitub justkui trakats ning ka sõidu ajal on üsnagi tugev müra sisse kosta. Võrdlen VW Passatiga (2002; 1,9 TDI, manuaal), millega viimased 5 a sõitnud olen ja Passat on ikkagi energilisem ning liigub kiiremini. Chrysler tundub veidi uimasem, ei ole sellist äkilisust, mis eelmisel autol. Samuti on ka Passati puhul tegemist diisliga, kuid müra on siiski väiksem. Kui ma õigesti kursis olen, siis Chrysleril pidavat olema VW mootor. Ehk oskab öelda on see pigem plussiks või miinuseks ja kas vastab üldse tõele ?
2. Ostes ei märganud valgel ajal, et armatuuri kellade valgustus ei tööta. Muud tuled (õlilambid, akutuled jne) põlevad. Nüüd vaja arvatavasti uut inventerit. Top Partsis maksab 150 euri. Seda ma osta ei kavatse, sest lugesin, et ka originaalid ütlevad sageli poole a pärast üles. Seega tellin ebayst ja lasen selle paigaldada. Hinnaks oli ca 2-3 euri + saatmiskulu. Kui see ka üles ütleb, siis pole rahast kahju ja tellin uue :) Kas on hea mõte või oskab keegi paremat nõu anda ?
3. ARKi kodulehelt auto andmete sisestamisel näitab, et keskmine kütusekulu on 5,1 l/100 km kohta (vb oli maanteel, ei mäleta). On see reaalne ? Hetkel olen maanteel min kuluks saanud 6,7 l. Passatil oli enam-vähem sama. Siiski kaldun arvama, et Chrysleri kütusekulu on suurem. Hakkan sõitma iga päev tööle ja tagasi u 80 km kokku. Loodetavasti pankrotti ei lähe. Passatiga sai vist u 2 paagiga kuus hakkama.
4. Foorumitest lugesin, et selle aasta Chrysleril on ülalpidamiskulud keskmisel tasemel, mitte liialt kõrged. See oli ka üks põhjus, miks selle auto kasuks otsustasin. Kas ka see vastab tõele ? Kui millalgi ikka šarniiride jm veerimu osade vahetuseks läheb, siis kas hing jääb ikka sisse või läheb kogu raha auto remondiks ?

Muidu olen rahul. Harjumist vajab vaid müratase ning uimasus võrreldes Passatiga. Välimuselt täpselt mulle, ei meeldi väiksed punnid, vaid massiivsemad autod :)

Pilt siin:
http://public.fotki.com/garnier/sebring ... 91515.html


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Juun, 2015 21:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 01 Juun, 2015 18:46
Postitusi: 7
Kellade valgustuse sai kaasa siiski tööle. Võttis armatuuri lahti, liigutas juhtmeid ja voila :D. Ka raadio sahin kadus ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juun, 2015 2:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 01 Mär, 2012 7:33
Postitusi: 32
Auto näeb hea välja :) :hi:

Mis puutub sellesse, et kas see on VW diisel siis nii ta on (103kw peaks olema kui ma nüüd ei eksi).
Halba ei ole antud mootoris midagi. Jube oleks see kui seal aiste vahel oleks mikimaa enda toodang diislina (kehtib ainult "poolikutele" mootoritele).

Üldiselt on see, et enamus VW on vaiksemad kui uuemad Chryslerid (salongi kostuv müra siis ja VW on üldse kuidagi vaiksem ja sujuvam). Pean silmas siis diislit.

Mis tõmbesse puutub siis ikkagi mootori diagnostika ja sidur samamoodi üle vaadata. :roll: minuteada on teine käigukast ju ka. Sinna jääb ka seda nn. tõmmet kinni.

Aga edu masinaga :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juun, 2015 15:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Volkkari 103 kW diislil vaheta õli pigem natuke varem, kui hiljem. Kindlasti kasuta kvaliteetset täissünt õli, mis on tehase poolt ette nähtud.
Muus osas on mootor suht korralik asi. Müra tuleb sellest, et volkkaril endal on mürasummutus parem, mitte sellest, et kone kõvemini käib. Muidu see 2-liitrine CR mootor ongi paraja traktori häälega ise.
Rivo @ volkkari diislitega sinapeal.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia