Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 7:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Jeep GJ WJ 2.7 CRD 2002
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Mai, 2015 13:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 26 Mär, 2015 11:17
Postitusi: 17
Tervist!

Mõtlesin pajatada oma uuest mänguasjast. Siis hea ühes teemas nõu küsida ning samas ka ennast kursis hoida mis sõidukiga tehtud :hi:
Kuna metsas müttamine hakanud meeldima, ning igapäeva sõidukiga sinna ei roni tuli otsida midagi alternatiivset. Kuna vahest tahaks ka pikemaid sõite teha, siis päris mudakolli ei saanud vaadata.
Jeep WJ eeliseks on tema quadra-drive süsteem, ei ole päris lukud kuid mingil moel peaks kaasa aitama. Liivase kallaku peal sai testitud ning võtab kõik rattad kenalt all ringi.

Sõidukist lähemalt..Tegu siis Jeep WJ'ga, millel vahel 2.7 CRD. Limited, Quadra-Drive.

Paigaldatud ette custom põrkeraud, vints, tõste 4", spets tellimusel esikardaan.

Pilt
Pilt

Peale esimest metsas käiku läks aga halvasti - andis saba käigukast.
Jäin ühes mülkas kinni, vesi oli ukse ääreni (napilt sai ukse lahti teha veel, salong jäi kuivaks). Vintsisime välja, kuid ei tea kas sellest, et andsin liiga palju gaasi (aitasin vintsile kaasa, rattad käisid all ringi), sai miski andur viga või kast vett. Igatahes põlema läks check engine ning käigukast läks avariisse (võtme trikk näitas koodi P0702).
Saime auto välja ning põlema läks ka ABS. Sõita samas sai veel normaalselt.
Viimases mülkas jäin aga jällegi kinni ning kapoti alt hakkas tulema põlenud õli lõhna. Torust kuhu käib käigukasti õli taseme kontrollimiseks õlivarras tuli õli välja :shock:
Käigukast täielikus avariis...sõitma hakkamiseks vaja anda 4000pööret, ning ega eriti sõita ei saanudki. Kuidagi lonkasin Tallinnani 50km/h.
Viisin auto töökotta kus avastati, et see õlivarda toru oli katki/läbiroostetanud. Sealt võiski siis vesi kasti sattuda, vahetati käigukasti õli ning filter, vanas õlis vett ei avastatud mis on positiivne :)
Tulin töökotta autole järgi ning sain sõita 100m, kiirendades üle 60km/h viskas justkui neutraali peale ning pöörded ronisid põhja. Jällegi läks põlema check engine - ümberpöörd ning töökotta tagasi. Nende arvamus oli, et ehk on probleem solenoidis. Esmaspäeval pidid arvuti jälle järgi ühendama ning uurima.

Eks püüangi nüüd siia teemasse välja tuua mis tehtud ning kuidas. Plaanis paigaldada tiivalaiendid (Bushwacker) ning snorkel. Põhjakaitsmed.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia