Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 18:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 124 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juun, 2015 18:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 01 Mär, 2012 7:33
Postitusi: 32
zilliver kirjutas:
Tore, et keegi ka siin foorumis Jeebi kohta loeb :)

Kütust läheb nii ümmargused 17 sajale. Saab ka hullemalt :evil:

Homme veel üritan kuskilt 2 liitrit ATF+4 sebida, et see käigukasti tagasi valada, mis sealt vahekasti välja võttes lahkus ja siis võiks ÜV suunduda :)

Kuna autol enam katti pole aga samas ka passis pole seda vajadust kirjas, siis loodetavasti pole see probleemiks. Keegi oskab äkki täpsustada?


Mõned pildid ka:

Pilt
Pilt


Ei anna pead aga kui passis ei ole siis väga keegi ei nori ka ülevaatusel.
Endal vähemalt seda probleemi ei ole olnud. Kuigi ka mõnel autol algselt kat all olnud, sai eemaldatud, passis kirjas ei olnud - probleeme ei tekkinud. Eks oleneb tead ülevaatajast ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Juun, 2015 20:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tänud, siis tasub üritada. Ei pea nihverdama hakkama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Juun, 2015 0:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
ÜV siis läbitud :)

Selgus, et kuigi autol peaks kat olema aga seda pole, siis oli CO näitaja ikka paigas, kuna skaala nii suure vea alaga :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Juun, 2015 9:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 01 Mär, 2012 7:33
Postitusi: 32
zilliver kirjutas:
ÜV siis läbitud :)

Selgus, et kuigi autol peaks kat olema aga seda pole, siis oli CO näitaja ikka paigas, kuna skaala nii suure vea alaga :D



:thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Juun, 2015 23:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Mure siis 5.2 mootori A/C pumbaga. Nimelt läksin konti täitma ning enne rõhu jms aine lisamist sai pump korra pistikut sillates tööle pandud ning asi ketras ilusti, peale seda aga kui rõhk ja aine sees olid, siis pumba sidur küll natuke liigub aga siis nagu kiiluks kinni ja rihm hakkab mõnusalt libisema ning suitsema.

Et kas koos rõhuga on takistus nii suur, et mingi laager kiilub kinni? Või mis seal viga?

Tühjana mingit imelikku häält ei teinud vms.

Mida proovida veel?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Juun, 2015 17:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Veits siis kondi pumpa uuritud:

Keerasin siduri poldist narrega ringi peale ja asi liikus ilusti. Panin siis relee tagasi ja auto tööle.

Tiksus vaikselt ja hakkas ilusti meeldivat külma puhuma salongi, kuigi külmainet on poolevähem süsteemis kui peaks.

Peale paari minutit aga kiilus laksti kokku ja hakaks jälle rihma suitsetama. Väikese narrega enam liigutada ei jõudnud.

Eks puhkuse ajal kisun maha ja viin Õnne tänavale ülevaatamisele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Juun, 2015 1:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Laupäeva õhtul koju sõites lõi mõnusa tosoolika salongi. Pidasin siis tee ääres kinni ja terve mootor oli pealt natuke tosooline. Kuna tase oli veel ok, siis liikusin kodu poole.

Selgus siis, et veepump andis otsad ja nii saigi seda vahetama asutud.

Hiljuti vahetatud tosool nägi välja sama rõve kui kevadel vahetades:
Pilt

Pesin nüüd voolikuga radika läbi ja samuti andsin survet ka mootorile peale veepumba vahetust.

Plaanis on testileeritud vett veel sisse panna peale pumba vahetust, umbes paarisajaks kilomeetriks. Et enne tosooli piisavalt puhas oleks.

Veepump eemaldatud:
Pilt

Hetke seis, koos kondi pumba vahetusega, mille asendus saabub neljapäeval:
Pilt

Vahetusse läheb siis veel veepump. alumine radika volla, rihm ning rihma pinguti. Samuti katsun saada kondi pumbale uued tihendid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Juun, 2015 17:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Veepump siis vahetatud, samuti ka voolikud, rihm ja selle pinguti jne.

Külge sai pandud ka teine kondi pump. Eks näeb kas sellega saab toa jahedaks :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2015 12:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Silberist sai siis uued pumba tihendid torudele ning hetkel survet hoidis ja 900g ainet sisse pandud. Puhub mõnusalt külma :)

Sõber lammutas ka huvi mõttes vana kondi pumba juppideks. Kui alguses arvasime, et sees on vaid 1 kolb, siis saime päris hea üllatuse:
Pilt

Pump oli õlist täiesti kuiv, täna sellele oligi 1 kolb ennast ilusti seina kõlge sisse sulatanud ja põhjustas kinni kiilumist:
Pilt

Tagant vaade ka:
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Juul, 2015 18:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vahepeal ka lagi eemaldatud ning riie uuesti selle külge liimitud, nõme töö minu jaoks, parem lammutan poltidega :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Aug, 2015 5:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tükk aega polegi käppinud väga midagi :D

eBayst ootan keskluku süsteemi koos puldiga, saab siis selle originaal signa asemele toppida.

Samuti tahab drag link ots vahetust, kuna kumm on katki ja ajab määret välja ning ega see munakas kaua nii kesta. Õnneks ei pea sillastendi ronima jälle :)

Järgmine laup metsa ka :evil: Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Aug, 2015 14:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Drag link ots sai siis eile vahetatud, jubedalt pidi sharniiri kahvli ja vasaraga peksma.
Rool kohe mõnusalt tummisem.

Shifteri pirnid said vahetatud samuti, leitud ka esirehvist nael, mis sai fixi.

Nüüd peaks kliima nuppude pirnid ette võtma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Aug, 2015 21:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Shifteris siis tavalised w5w pirnid, mõlema kangi juurde 1 tk.

Kliima blokis käisid natuke spetsimad pirnid sees:
PiltPilt

Täna sai külge siis ebayst tulnud keskluku juhtimine, mis asendab nüüd originaal puldi süsteemi.
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Sept, 2015 1:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sai stangedele uut värvi näidatud kuna vana värv pudenes vaikselt maha:

Pilt

Sai tehtud ka uus stange kinnitus poldist:
Pilt

Peale esimest kihti:
Pilt

Lõpuks:
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Sept, 2015 0:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sai siis tõmbeaasad ette aretatud.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 124 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia