Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 30 Jaan, 2015 19:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 20 Jaan, 2015 22:41
Postitusi: 8
Tere!

Lisan siia enda auto ka, rohkem nõu küsimiseks/remondipäevikuks. :)

Tegemist siis 1995 aasta Stratusega millel 2,5 liitrine V6 mootor ja käike vahetab ise. Auto sai esialgu müügiks ostetud kuid peale ühe päevast sõitmist suutsin n.ö leida selle "õige" :). Väga mugav on sõita ja rool on ka uskumatult kerge ja kui kast normaalselt töötab sisi vana auto kohta vahetab käike ka väga sujuvalt. Samuti teeb mootor mõnusat häält kui vähe kiiremini kohalt võtta:)

Auto ise on rohelist värvi, toonklaas ja hele nahksisu. Juhiiste on suht räbal aga see ei huvita mind väga. 4x elektriaknad, autom. kast ja tuledekõrguse regulaator ja no muu asjakohane lisavarustus.

Mõned päevad sõita sai, hakkas käigukast imelikult käituma. Uuurides siin foorumis ja küsides targematelt nõu, tuleb välja, et käigukasti aju pidi tüüpviga sellisel mudelil olema. Nimelt vahepeal viskab sõites käigualla ja jääb seda käiku hoidma, ei vaheta rohkem ei üles ega alla. Lülitades süüte välja ja uuesti käivitades probleem kaob. Olen seda täheldanud sooja mootoriga ainult.


Samuti esineb iluvigu ja mõnes kohas roostet kuid need väikesed asjad.
Järgmiseks kolmap. on juba aeg kinni pandud, et vaadata üle sillad (mis hetkel ei kolise), muud lekked ja tuvastada üldse, mis viga on autol.
Kuna see mu esimene "ameeriklane", ei tea ma sellest suurt midagi, eelnevalt rohkem sakslaste peal olnud.

Aga vahelduseks igavale jutule ka mõned pildid :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Veebr, 2015 18:27 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
:thumb: Viisakas tundub küll pildilt.
Minu meelest tundub mulle üldse selle auto käigukast kuidagi eriti uimane.Muidugi .kui ärkab siis elab hästi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Veebr, 2015 8:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 20 Jaan, 2015 22:41
Postitusi: 8
Ei tea, ei ütleks, et uimane. Diisel bemmi oma on uimane :)

Aga eks iluvigu leidub. Natuke roostet ja kriime ja kraame kindlasti :)


Aga tänud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Veebr, 2015 9:27 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Ma lihtsalt võrdlesin 300mi ja sebringuga.
Tds bemmi kast tõesti uimane.
Kus kandis liigume ka?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Veebr, 2015 15:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 20 Jaan, 2015 22:41
Postitusi: 8
Vot nendega ei ole sõitnud, ei oska võrrelda. Ainuke autom. võrdlus on diisel bemmiga.

Liigub Tallinnas, Haabersti kandis põhiliselt.

Eile sai käidud ka kontrollis, kartsin hullemat aga, mis avastati:

*Tag. pidurikettad ja klotsid vajavad vahetust
*Eest, vasak stabikavarda kont
*Käsipidur tuleb üle vaadata
*Roolivõimu rihm on vähe kulunud kuid pragusi vms ei esine
*Sarniirid võiks määrida
*karteritihend on natuke niiskem kui see olla võiks

Loomulikult ka õlid ja filtrid vahetan igaks kümneks juhuks ära. Enda poolt lisan listi siis esimesed pidurikettad ja klotsid, genekarihm, parem stabika kont.

Ütlen ausalt, et üllatavalt vähe asju. Käisin Audiga sama asja tegemas, siis tuli mitu märkmiku lehte asju, mis vaja vahetada. Olen positiivselt üllatunud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Okt, 2015 20:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 21 Okt, 2007 9:33
Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
eivoe kirjutas:
Vot nendega ei ole sõitnud, ei oska võrrelda. Ainuke autom. võrdlus on diisel bemmiga.

Liigub Tallinnas, Haabersti kandis põhiliselt.

Eile sai käidud ka kontrollis, kartsin hullemat aga, mis avastati:

*Tag. pidurikettad ja klotsid vajavad vahetust
*Eest, vasak stabikavarda kont
*Käsipidur tuleb üle vaadata
*Roolivõimu rihm on vähe kulunud kuid pragusi vms ei esine
*Sarniirid võiks määrida
*karteritihend on natuke niiskem kui see olla võiks

Loomulikult ka õlid ja filtrid vahetan igaks kümneks juhuks ära. Enda poolt lisan listi siis esimesed pidurikettad ja klotsid, genekarihm, parem stabika kont.

Ütlen ausalt, et üllatavalt vähe asju. Käisin Audiga sama asja tegemas, siis tuli mitu märkmiku lehte asju, mis vaja vahetada. Olen positiivselt üllatunud :)


Näen, et Rahumäe hoovis auto... :P Kunagi sai seda hoovi kulutatud ikka uhkesti, kui sinna üks asutus ehitati, eriti seda remonditöökoda, hilisemalt ka raadiomehi, aga see selleks :)
Stratusel oli see kastiprobleem kuni 96a lõpuni vist... 97a tuli juba see Autostick variant ja probleemid kadusid, ja muide autostickiga linnas sõites saab terve liitri bensukulu alla :). Proovitud on ka seda varianti, et see kastiaju on tõstetud kuidagi teise kohta ja siis väidetavalt on ka nagu jagu saadud, sest jahutus talle olla siis parem. Kui pikemalt plaanid auto endale jätta, soovitan ära vahetada ees pidurikolvid, sest need on tekstoliidist ja kuumal suvel armastavad ennast kinni kiiluda ja siis pahandust palju kui kettad kõveraks ajab. Metallist kolvid maksavad uspartsis suht kopikaid ja töömees sealne teeb kiirelt vahetuse ära. Järgmiseks võib ära vahetada klapikambrikaante tihendid ja siis need mis seal küünalde juures on, see on selline komplekt kohe ja lasin naise autol selle ära vahetada. Kaane ääred olid natuke niisked, sellest ka põhjus. Pärast näidati neid vanu...olid kivikõvad kõik. Käsipidur on neil nõrk...meie omal ka häda pidevalt ÜV punktis... kuidagi kogu aeg väsib see tross. Mootoririhm (serpentine belt) on üks ja jookseb üle mitmest kohast ja mitmest asjast, selle iga on mingi 100 xxx tuh. km. Sharniirid olid meie omal veel tehasest ja neetidega. Nüüd on seal B osa ja poltidega õõtsas kinni, nii kaob koos õõtsaga vahetuse vajadus kui puksid ise veel terved. Karterivann on väga allavanduv roostele, see jääb kohe ÜV silma ja õiendavad. Lihsam traatharjaga kiht maha ja spreiga niikauaks üle, saab värskemaks, muidu uus maksab jeebais 100euri. Ja et silmale oleks ilusam vaadata tagatulesid, laiema gabariidiga kui ainult need keskmised seal on, siis võta lahti ja äärtes on pesad olemas, sinna pane 5w pirn ja ühenda põhigabariidiga ära, nii hakkab terve ülemine punane osa põlema äärest ääreni :)

Juttu tuli palju, aga ehk viitsid need asjad ka kasulikuks pöörata :P

_________________
2.5 Stratus... paras igapäevaseks kulgemiseks :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia