eivoe kirjutas:
Vot nendega ei ole sõitnud, ei oska võrrelda. Ainuke autom. võrdlus on diisel bemmiga.
Liigub Tallinnas, Haabersti kandis põhiliselt.
Eile sai käidud ka kontrollis, kartsin hullemat aga, mis avastati:
*Tag. pidurikettad ja klotsid vajavad vahetust
*Eest, vasak stabikavarda kont
*Käsipidur tuleb üle vaadata
*Roolivõimu rihm on vähe kulunud kuid pragusi vms ei esine
*Sarniirid võiks määrida
*karteritihend on natuke niiskem kui see olla võiks
Loomulikult ka õlid ja filtrid vahetan igaks kümneks juhuks ära. Enda poolt lisan listi siis esimesed pidurikettad ja klotsid, genekarihm, parem stabika kont.
Ütlen ausalt, et üllatavalt vähe asju. Käisin Audiga sama asja tegemas, siis tuli mitu märkmiku lehte asju, mis vaja vahetada. Olen positiivselt üllatunud
Näen, et Rahumäe hoovis auto...
Kunagi sai seda hoovi kulutatud ikka uhkesti, kui sinna üks asutus ehitati, eriti seda remonditöökoda, hilisemalt ka raadiomehi, aga see selleks
Stratusel oli see kastiprobleem kuni 96a lõpuni vist... 97a tuli juba see Autostick variant ja probleemid kadusid, ja muide autostickiga linnas sõites saab terve liitri bensukulu alla
. Proovitud on ka seda varianti, et see kastiaju on tõstetud kuidagi teise kohta ja siis väidetavalt on ka nagu jagu saadud, sest jahutus talle olla siis parem. Kui pikemalt plaanid auto endale jätta, soovitan ära vahetada ees pidurikolvid, sest need on tekstoliidist ja kuumal suvel armastavad ennast kinni kiiluda ja siis pahandust palju kui kettad kõveraks ajab. Metallist kolvid maksavad uspartsis suht kopikaid ja töömees sealne teeb kiirelt vahetuse ära. Järgmiseks võib ära vahetada klapikambrikaante tihendid ja siis need mis seal küünalde juures on, see on selline komplekt kohe ja lasin naise autol selle ära vahetada. Kaane ääred olid natuke niisked, sellest ka põhjus. Pärast näidati neid vanu...olid kivikõvad kõik. Käsipidur on neil nõrk...meie omal ka häda pidevalt ÜV punktis... kuidagi kogu aeg väsib see tross. Mootoririhm (serpentine belt) on üks ja jookseb üle mitmest kohast ja mitmest asjast, selle iga on mingi 100 xxx tuh. km. Sharniirid olid meie omal veel tehasest ja neetidega. Nüüd on seal B osa ja poltidega õõtsas kinni, nii kaob koos õõtsaga vahetuse vajadus kui puksid ise veel terved. Karterivann on väga allavanduv roostele, see jääb kohe ÜV silma ja õiendavad. Lihsam traatharjaga kiht maha ja spreiga niikauaks üle, saab värskemaks, muidu uus maksab jeebais 100euri. Ja et silmale oleks ilusam vaadata tagatulesid, laiema gabariidiga kui ainult need keskmised seal on, siis võta lahti ja äärtes on pesad olemas, sinna pane 5w pirn ja ühenda põhigabariidiga ära, nii hakkab terve ülemine punane osa põlema äärest ääreni
Juttu tuli palju, aga ehk viitsid need asjad ka kasulikuks pöörata
_________________
2.5 Stratus... paras igapäevaseks kulgemiseks