Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 4:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 09 Jaan, 2015 17:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Jaan, 2015 16:35
Postitusi: 2
Tere! Sooviks abi. Nimelt soetasin voyageri 2.5 td 87kw, aga selgus, et küttenäidik nöögib, vahepeal üritab näidata kütte kogust ja siis vajub täiesti alla ja jääb enamusajaks sinna, tahaks teada kust viga otsida minimaalsete kulutustega. Mõni kes sellise isendiga sinapeal, võiks nõu anda või isegi aidata seda lahendada, võib ka tel nr jätta siis lihtsam suhelda. Ette tänades


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Jaan, 2015 20:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Noh sellest riistapuust võin pajatada nii mõndagi....
Mina kahtlustaks esimesena paagis asuvat andurit. Selleks tuleb paak alt ära katkuda ja paagi pealt andur maha võtta. Ennem tuleks sõita nii palju, et paagis oleks kütet kindlasti alla poole ja mida vähem, seda parem. Muidu täitmistoru ära võttes on kahju suur, kuna toru läheb paaki külje pealt. Paagist välja imeda sellel isendil ei saa. Kuigi teoreetiliselt filtrist kui voolik lahti võtta ja sealt kaudu aretada....noh ütleme et teoreetiliselt saab aga pole proovinud.
Siis oleks hea, kui saaksid seda kõike teha kanalil. Vähemalt on ruumi majandada.
Kaks vitsa lahti ja nii ta hakkabki harunema. Paagi kõrvalistuja poolset külge lased alla poole ja juhipoolset hoiab seesama täitmistoru. Kergelt sikutades tuleb ka see välja. Tagasivoolutoru ja pistik lahti ja paak ongi käes.
Siis võtad kruvika ja haamri ja koputad paagi pealt keskelt selle keeratava rõnga lahti. Vaata hästi, sellel on sellised stopperinagad mis rõngast kinni hoiavad. Mingi veerand pööret ja lahti ta ongi. Tagasipanek vastupidises järjekorras.
Kui juba paak maas, siis vala küttest tühjaks ja puhta kaltsuga käi paagipõhi ka üle. Nii väldid hilisemat puhastamist. Minul oli seal parasjagu saepuru, mis kõva külmaga kinni jäätus ja kütte võtturi sõela mõnusalt kinni jäätas :). See oli kunagi mingi metsamehe masin ja kurat teab mis moodi see tankimine oli.
Kui peaks asenduseks andurit vaja minema, siis anna teada, mul peaks vist paar tükki olema.
Kui oled Rakverest mitte väga kaugel, siis võin ka vahetusega aidata. Midagi ülejõu käivat seal siiski pole ja saab ka üksi vahetatud kuid hea kui veel üks paar abikäsi ligi on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia