Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=13861
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  ats85 [ Teisipäev 25 Nov, 2014 13:00 ]
Teema pealkiri:  Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Sai siis järgmine voyager ligi võetud. masinas siis 2000a masin ikka 2,5TD mootoriga ja LE varustusega. Masin on alles hiljuti tulnud mootori remondist. käigukast vahetati ja ees pidurikettad ning klotsid vahetati. tegemist on autoga päris palju. esimene asi mis tegin on taga kojamehe mootori vahetasin ja sai tagaluuk kokku lapitud. tagumised istmed on teisest masinat pandud. esimesed vahetan nädalavahetusel ära. üldse ei meeldi sell masina istme muster. genekas vajab vahetust. laager viliseb nagu rihm libiseks. algul külmast peast laager raksub ja naksub ja siis kui soojemaks läheb kukub vilisema. pihusti tagasivoolu voolikud vaja vahetada. uus juba olemas. ees sillas koliseb miskit. eks tuleb üle vaadata mis. rool vajab vahetust. see on räbal ja kui koju sõitsin väsis püsika set nupp ära. infinity stereost on jäänud järgi vaid kirjad. tahaks kõlarid kõik infinity omad ikka sisse saada. vanast masinast ei ole rohkem kõlareid võtta kui 3tk. käsipiduri kang tahab vahetust. kang ei lukusta ülesse ära.
mis veel häirib on see et sellel masinal on 100km/h (spidoka järgi. navi näitab 95km/h) on pöörded 2500 peal kui vanal oli selle kiirusega 2100. kast on tulnud kas 96 või 97a masina alt.
Siis ümber on tehtud geneka rihma osakond. on pantud ketiga mootori varjandi lahendus. kas ma mäletan õieti et hammasratastega varjandil käis roolivõimupump ja kondi pump teistpidi ringi? ehk keegi parandab kui mäletan valesti. igatahes ei ole pantud kondi ja roolivõimupumba vahele seda kummimuhvi.
panen siis mõned pildid ka.

Pilt
Pilt

nii räbal on rool.
Pilt

selline on sisu.
Pilt

selline tuleb sisse. kui kellegil on viisakat juhiistet pakkuda andku märku. mul seljatugi viltu.
Pilt

Autor:  Voyager1999 [ Esmaspäev 26 Jaan, 2015 17:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Mul igasuguseid juppe soodsalt pakkuda.
Asun Tartu lähedal.

Käigukaste on tõesti erineva ülekandega ja kohe on märgatav kütusekulu suurenemine, minu hinnangul 7,5 asemel üle 8,5 keskmisena (suvel mõõdetud).
Kusjuures paigaldasin suuremad rehvid (235/75R15) ja sellest kütusekulu ei muutunud, aga esimese ja teisega peab rohkem hoogu võtma. Linnas 3ndaga 1800 p/min ja 50km/h.
Maanteel 1900 p/min ja 95 km/h GPS-i järgi.

Marco
5244998

Autor:  ats85 [ Teisipäev 17 Veebr, 2015 11:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

tartu jääb kaugeks.
Pean laskma 97a voyageri kasti ära remontida ja siis kastid ringi vahetama. jube vastik on sõita 2500 pööret ja siis jääb ka kiirus alla 100km/h

Autor:  ats85 [ Teisipäev 10 Mär, 2015 7:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Vaikselt saab isu otsa. Sain 2 nädalat tagasi masina lõpuks liikuma. Genekas käis remondis. Kõik rullikud sai vahetatud originaal rullide vastu millel oli laagrid vahetatvad. Roolivõimu pump läks vahetusse.kondiradikas ja cooleri radikas. Stage sai ette kinnitatud. Enne seisis asusõna peal ees. Ja palju torudeste kinnitusi jne sai lisatud mis oli puudu. Nüüd väsis starter ära. Esisild tuleb kogu täiega vahetada. Taga vedrud surnud. Põhjalöögi kummid ära peksnud.
Tundub et eestist ei ole mõtet autot osta. Küsitakse kõrget hinda läbi hooratud masinate eest. Kui keegi pakuks kahe masina eest norm hinna siis müüks maha need.

Autor:  ats85 [ Kolmapäev 18 Mär, 2015 9:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Starter sai vahetatud ja sai tuldud Hiiumaale ja siit ära saamine raske. Yks plokikaas otsas ja ajab tosooli kaane vahelt välja.

Autor:  ats85 [ Reede 20 Mär, 2015 12:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Kas diislil mootor koos käigukastiga mahub ülesse poole välja või tuleb koos sillaga alla lasta? pole veel nii laiali lammutanud et näha seda.

Autor:  ats85 [ Esmaspäev 06 Apr, 2015 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Sai siis täna mootori vahetus käsile võetud. mootoril läks peoga tihendeid enne vahetusse ja üks vända simmekas. teine mootor sai ka juba kapotialla aga ei jõudnud nii kaugele et käivitada oleks saanud. Kui mootor maas oli sai ka vastalr roolilatt ja stabika puksid vahetatud. Plaan on selline et mootori vahetus ja esisild täitsa korda. siis saab ehk natuke sõita ka autoga :)

Pilt
Pilt
Pilt

stabika puksid nägid küll ilusad välja :D
Pilt

Autor:  ats85 [ Teisipäev 07 Apr, 2015 18:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Auto siis taas liikvel. mootor käib nii vaikselt et salongi pole enam midagi kuulda. :winklol:
Esisillas jäi kaks asja ainult vanad külge. sillatala ja stabika varras. amordid ja vedrud olid veel ok aga tugilaagrid läbi. lihtsam oli teise alt kogu täiega ringi tõsta.

väike kola hunnik jäi töökotta maha peale remonti :D
Pilt

Autor:  Oberst [ Teisipäev 07 Apr, 2015 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

ats85 kirjutas:
Auto siis taas liikvel. mootor käib nii vaikselt et salongi pole enam midagi kuulda. :winklol:
Esisillas jäi kaks asja ainult vanad külge. ja stabika varras.


Kui stabika varras kulunud siis hakkab ta varsti jälle kolisema sealt puksidest :(

Autor:  ats85 [ Teisipäev 07 Apr, 2015 21:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

õnneks stabikal polnud viga. :)

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 08 Apr, 2015 9:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

aastad ja kilomeetrid teevad selle töö seal, endal kogemused kahe autoga :(

Autor:  ats85 [ Kolmapäev 08 Apr, 2015 20:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

teisel vahetasin 2a tagasi puksid ja siiani pidasid vastu. kui sellel hakkab pukse sööma siis tuleb teise alt võtta ära.


tänase päeva märksõna oli salong :D istmed, polstrid vahetatud ja sai infinity süsteem taastatud. kõlarite juures oli julmalt tehtud. kere poolsed pistikud olid kõik ära lõigatud. sai kõik pistikud taastatud. 8-st kõlarist üks on läbi ehk kellegil leidub parem tagumist külje oma.

Homme pole eriti aega tegeleda autoga. peab otsima vea ülesse miks küte maha vajub. õnneks mul käsipump vahele pandud et saan kütte ülesse aga tüütu on käia kapoti all kui pikemalt seisnud.



kõlarist pildike ka.
Pilt

kirjutan igaks juhuks siia selle ka et endal hea meeles pidada. kui starterit vahetasin siis enne käis starter ka remondist läbi. kuigi seal küsitu miks sa töid selle. oli seest nagu uus välja näinud. aga mulle ei meeldi ehku peale välja minna et äkki kestab :)

Autor:  ats85 [ Neljapäev 16 Apr, 2015 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

püsikaga nüüd jama. sisse lülitab aga kiirust ei fikseeri. nupud ja roolilint vahetatud seis sama. :(

sai eelsüütega jamatud. ei olnud häda selles et küte oleks maha vajunud. eelsüüte küünla tuluke kustub liiga vara ära. sai pandud led tuluke eraldi vahele et kontrollida kui kaua antakse. külmast peast kui armatuuris tuluke kustub siis on ca 15sek kauem küünaldel vool peal, siis käivitan läheb koheselt käima. Sai uued küünlad peale ja ei muutunud miskit. ei piisa sellest mis armatuuris näitab. ilmselt see sama häda oli ka teisel mootoril. läks samuti jube kehvalt käima.

Autor:  ats85 [ Teisipäev 29 Mär, 2016 19:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager LE 2,5 td 2000a

Aasta mõõdas kohe kui siia viimanti kirjutasin. Egas eriti millegist muust pole kirjutada kui masin on seisnud üle poole aasta juba. Aja puuduse tõttu ei olnud aega remontida et ülevaatus teha. Plaan nädala pärast putitama hakata. Täna proovisin kas üldse käima läheb. Käivitus ilusti.

Mis kindlasti peaks tegema enne kui ülevaatust proovin teha
Paisupaagi vahetus. (juba 3-s paisupaak läheb peale. miski pärast poldi aukude kohast hakkavad lekkima)
mootori tagumine padi. (Padja kronsa on katki läinud)
Käsipiduri kang ( Ei seisa üleval)
parem esimene sarniir. (oma laiskusest saanud otsa. määriks iga 3-4 kuu tagant kestaks kauem)


Praegu rohkem miskit meelde ei tulnud.
Teen ülevaatuse ära ja proovin siis müüa selle maha. Autosi liiga palju ja hetkel ka antud auto järgi vajadus puudub.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/