Tänane kuupäev Reede 26 Apr, 2024 14:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Nov, 2014 22:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Okt, 2014 22:08
Postitusi: 6
Tere.
Olen ka siin pikemat aega vaevelnud ruumi puuduse käes autoga sõites ja otsustasin ka MPV tüüpi auto osta. Käisin siis mööda portaale ringi ja leidsin ühe mida läksin tartusse vaatama kuna telefonis oli jutt ideaalsest autost mis asub raadil platsipeal, aga see polnud apsoluutselt korralik pereauto. Tallinna tagasi sõites leidis elukaaslane ühe temameelest ilusa 6 kohalise Grand Voyageri mida saigi mindud vaatama ja lõpuks ka ostma. Võrreldes eelmiste autodega mis on olnud sõiduautod ja kõik eriversioonid ei saa ma siiani aru kuidas mu silmad varem ei vaadanud selle mugavuse poole mida voyager pakub :) Tuttavatel on mitmel ka 3 ja 4 gen. millega olen sõitnud aga alles peale paari nädalat igapäevast sõitu naudin seda mugavat ja universaalset "bussi".
Õnneks on kasutatud autodel ka vigu mida ostuhetkel ei märka. Eelmine omanik väitis et on teinud täis hoolduse kui eestisse jõudis (3 kuud tagasi) aga kui hakkasin vaatama siis ......
Sai siis kagu filtri hunnik vahetatud koos õlidega kuna õhufilter oli ilmselt juba 40k km seal olnud, Webastole pean hoolduse tegema ja siis ka eelsoendiks ümber, esimene mootoripadi on olematu mida keegi ei taha pakkuda millegipärast aga läheb vahetusse.
Termostaadi vahetasin ka ära kuna sõites ei läinud temp üle veerandi nüüd on ok.
Peale selle on paar huvitavat viga elektri seadmetega millega saab tegeleda kui saab el. skeemid kuskilt.
Ei tööta kõrvalistuja istmesoendus ja peeglite kokkuklappimine. Vahest harva ei viitsi avaneda parem külgmine EL. uks see võib muidugi ka tulla hooldamata ukse siinidest, kuidas neid üldse hooldada?
Esimeseks korraks vist kõik. Pildid tulevad siis kui need sellise ilmaga (vihm) kunagi tehtud saab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Dets, 2014 23:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Okt, 2014 22:08
Postitusi: 6
Eelmine nädal sai ära vahetatud rihmad rullid ja veepump. Peale selle avastasin, et eestis ikka osatakse küsida Webasto juppide eest mõnusat hinda, seega ei hakkanud enamus asju ostma peale põleti mille tagajärjel enam asi ei suitse. Nüüd on käsil Webasto ümberehitus eelsoendiks. Esimesena sai asukoha endale el. tsirkulatsioonipump ja hakkas juhtmestiku ehitus korrapäraselt originaal skeemide järgi. Webasto kell, paar releed ja kaitsmepesad õigest august ei maksa suurt midagi võrreldes paigalduskomplektiga :) . Kui nüüd suudan välja mõelda kuhu kell paigaldada siis saab ka asi lõplikult paikka ja tuleb ka juurde puldist juhtimine mis on ilmselgelt mugavaim. Kuna ilmad on liiga mudased või siis liiga külmad pole jõudnud autost ka pilte teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Dets, 2014 23:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Kui tüli ei tee võid selle webo ehituse juppide ostukohtade, hindade jne kohta täpsemat infi sheerida. Ise kaldun hetkel selle poole et panna peale distantskäivitus, ehk isegi mobiililt juhitav. Ei kurna akut ja peaks soodsamalt kätte ka tulema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Dets, 2014 22:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Okt, 2014 22:08
Postitusi: 6
Mul pole eriti mõtet hindadest rääkida kuna omatarbeks olen saanud siin soodukat tutvuste kaudu kuni 30%. Kuna ma olen päevast päeva näpudega autode kallal siis lihtsalt ei raatsi juhtmejupi eest maksta ja ostnud olen ainult paar releed, kaitsmepesad, kella ja pumba. Juurde tuleb ka puldist juhtimine Telestart T91 komplekt mis on optimaalne ja pole vaja muretseda, et telefonil aku tühi keset metsa või üldse kadunud. Kella ei pane kusagile väga nähtavale ja ei süvista, sellepärast sai võetud selline nagu enamasti bussides ja veokates kasutusel sest teeb oma töö samamoodi ära ja on odavam :) kui vajadus saab alati välja vahetada. Kui kedagi reaalsed hinnad huvitavad siis google otsingus on kohe alguses olemas eri firmad, Eestis toob ametlikult maale http://www.kgk.ee/ seal olen ise ka paaril korral Webasto koolitusi saanud maailma tippudelt ja seda viimati umbes aasta tagasi. Ja muidugi on seal ümberehituse juures 1 mure veel kuna eelsoendi ja lisasoendi vahe on tihti juhtploki pistikus puuduv tsirkulatsioonipumba juhtimine siis see tuleb ise juurde leiutada või juhtplokk välja vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Dets, 2014 18:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Okt, 2014 22:08
Postitusi: 6
On siis natuke jälle aega mööda läinud ja webasto ei raatsi vahepeal tööd teha ja kuna pole ka kuskil vebasto tulukest siis peab ilmselt panema arvuti taha ja uurima mist tal seal probleemiks on. Samas vaatasin järgi ka kõik võimalikud kohad ja ei leidnud sellist kohta kus se tuluke asuda võiks. Lisaks on targad mehed jootnud ka tausta valguse pirnid kliimaplokis skeemi plaadile mida peab nüüd hakkama vahetama kuna ükski ei põle. Ükspäev avastasin et kütte kulu on mingi 4 l kasvanud ja naine kurtis auto ümber värvilist loikku siis sai asja uuritud ja põhjus lihtne, tuleb ilmselgelt vahetada kõik plastik voolikud mootori juures kuna need on 11 aastaga ära väsinud ja eelmine omanik oli juba paari kohapeale pannud klambrid et ei lekiks, ma tegin igaksjuhuks ka sama ja ajutiselt jäi lekke pidama. Muidu töötab masin ilusti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Dets, 2014 20:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 15 Juul, 2013 22:49
Postitusi: 111
Asukoht: Tartu; Sarpsborg
GrandBlack kirjutas:
Kui tüli ei tee võid selle webo ehituse juppide ostukohtade, hindade jne kohta täpsemat infi sheerida. Ise kaldun hetkel selle poole et panna peale distantskäivitus, ehk isegi mobiililt juhitav. Ei kurna akut ja peaks soodsamalt kätte ka tulema.

Just eemisel nädalal tegin enda Webasto ka ümber. Maksma läks ilma allahindlusteta 100.-€, mis sisaldas:
-juhtmed
-pistikud/pesad, sh 2 relee- ja 3 kaitsmepesa
-diood
-kaks erinevat releed
-kolm kaitset
-lüliti
-torurüüs
-termokokkutõmbuv rüüs
-kasutatud tsirkulatsioonipump, milles oli kulumise tõttu vaja vahetada üks 0.5mm paksune seib ja telje stopperseib
-90°-se nurgaga lõdvik+vahemuhv+klambrid

Sellele lisandus oma vaev, mille vähesuse üle ka kurta pole põhjust- valmiskomplekti lootsin paigaldada max.3tunniga, tegelikult läks 4x kauem. :)

Mõtlesin ka ise distantskäivituse peale aga kuna ekspromptsõitude puhul tuleb niikuinii kliimaplokist tempreatuur "HI" peale ja vent esimesse, kõige rohkem teise asendisse seada, otsustasin tavalise lüliti kasuks. Oomipoes maksis Poola päritolu distantskäivitus 45.-€, indikaatoriga lüliti aga ainult 1.-.

waif kirjutas:
On siis natuke jälle aega mööda läinud ja webasto ei raatsi vahepeal tööd teha ja kuna pole ka kuskil vebasto tulukest siis peab ilmselt panema arvuti taha ja uurima mist tal seal probleemiks on. Samas vaatasin järgi ka kõik võimalikud kohad ja ei leidnud sellist kohta kus se tuluke asuda võiks


Tuluke armatuuris Webasto tegeliku töö kohta teavet ei anna, see näitab ainult seda, et auto on andnud lisasoojendile töötamiseks käsu. Kusagilt siitsamast foorumist lugesin, et erinevalt Stow'n'Go ajastu Voyadest(2005-2007), milledel lisasoojendi tuluke asub spidomeetri ja tahhomeetri vahel all servas, asuvat varasematel mudelitel(2001-2004) see kellade kohal asuvas märgutulede paneelis(control center oli selle nimi vist), vähemalt nii jäi mulle meelde. Pirn võib olla läbi põlenud. Ise lõikasin autopoolse käsuahela kapoti all oleva pistiku tagant lihtsalt läbi ja kui soovin auto kiiremat soojenemist, käivitan Webasto käsitsi. Plaan on panna ka sellesse ahelasse lüliti, sest lühikeste linnasõitudega koormab ilmaasjata akut kui peale igat mootori seiskamist Webasto oma jahutustsüklit tegema jääb.

_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW

Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Dets, 2014 15:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Icetrucker kirjutas:
Tuluke armatuuris Webasto tegeliku töö kohta teavet ei anna, see näitab ainult seda, et auto on andnud lisasoojendile töötamiseks käsu. Kusagilt siitsamast foorumist lugesin, et erinevalt Stow'n'Go ajastu Voyadest(2005-2007), milledel lisasoojendi tuluke asub spidomeetri ja tahhomeetri vahel all servas, asuvat varasematel mudelitel(2001-2004) see kellade kohal asuvas märgutulede paneelis(control center oli selle nimi vist), vähemalt nii jäi mulle meelde. Pirn võib olla läbi põlenud. Ise lõikasin autopoolse käsuahela kapoti all oleva pistiku tagant lihtsalt läbi ja kui soovin auto kiiremat soojenemist, käivitan Webasto käsitsi. Plaan on panna ka sellesse ahelasse lüliti, sest lühikeste linnasõitudega koormab ilmaasjata akut kui peale igat mootori seiskamist Webasto oma jahutustsüklit tegema jääb.


Minul 2005 GV ja tuluke CC paneelis vasakus servas. See käib imelihtsalt ära et vaadata kas pirnid läbi ja mis tuled seal täpselt on lihtsalt ajad küüned taha ja kisud ära! Ja seda webo killswitchi oleks jah linnasõitudel vaja sest mõtetult töötab jah ning soojendipaneeli power nupust laseb alles siis välja lülitada kui mootor lõpuni soe ja webo käivitusest vähemalt 10 min möödas kuigi mootor on ju tegelt täitsa töösoe veel. Ja kui on teada et sõit kestab alla 10 min siis poleks ju seda webot vaja üldse rakendada, et ta pärast ennast veel mitu min tuulutada saaks aku pealt. Sa Icetrucker peaksid ikka rahvale siin mõõduka raha eest distansjuhtimist paigaldama hakkama :D pisnesplan ju, noh siin kitsas ringis :winklol: Ma olx kll huvitatud! Raua poolega saan hakkama kui aega leian kuid elektriga on kokkulepe, et mina ei puutu teda ja tema ei puutu mind Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia