Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Sebring 2001 2.0 LE
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=13650
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  azlka2 [ Kolmapäev 01 Okt, 2014 21:44 ]
Teema pealkiri:  Sebring 2001 2.0 LE

Tere siis kõigile mõtlesin, et panen ka oma auto siia ülesse. Sai soetatud kevadel kui lumi läinud :) Aare autodest, oli komisjoni müügis. Ostmishetkel oli valida auto24 sel päeval 2 auto vahel. Rohkem müügis polnud lihtsalt. Nüüd sügisel vali millist tahad :).
Kindel eesmärk oli 2.0 l ja automaatkastiga. Läbisõit ostu hetkel oli ~94 500 km nüüd 105 000 km.
Autol lisavarustuses olemas kõik mis eluks vajalik -Kliima,istmesoojendused, juhi iste elektriline, el.peeglid soojendusega, el.antenn, 4 el.akent, püsikas, tulepesurid, ühesõnaga kõik mis peab olema ühel ameeriklasel.
Vigadest niipalju siis peale ostmist, et õline oli mootor, hüdrokas järjest rohkem tiksub hommikuti, el. antenn on katki, tuled olid tuhmunud, rõngas tihendid lekkisid, karteri tihend vajab vahetust, ukse piirajad pauguvad. Ventikas töötas 3 ja 4 astmes keegi oli need ka juba kinni tinutanud, uus küljes.
Nüüdseks on vahetatud hammasrihm koos veepumba ja rullikutega, koos sellega 3x rõngas tihendid, praegu mootor kuiv. Tuled said paar päeva tagasi poleeritud, täitsa hea sai aga tuled tahaksid ikkagi vahetamist. Mootori õli vahetatud koos õhu- ja õlifiltriga.Uued küünlajuhtmed ka küljes nagu hooldusvälp ette näeb, vaja veel uusi küünlaid. Suvejooksul läks vahetusse ka 3 ülemist sharniiri 2 ees ja 1 taga plus 2 esimest stabika pikendust. Sharniir maksis vähem kui stabikas :) Rts sharniir oma hinnaga 6.70 eur ja stabikas Moog 20 eur tk.
Eelmine omanik oli naisterahvas, elas Tallinnas. Auto ostetud uuena Eestist. Vahetatud oli ostuhetkel esimesed rattalaagrid. Vahetatud olid ka tagumised ülemised amordi tugipadjad, pandud metallist. Vähemalt oli auto eest hoolitsetud :).
Autoga väga rahul, ei lagune eriti ja jupid ei ole üle mõistuse kallid. Kütusekulu mnt 7,5-8 ja linnas 11-12 keskmine kipub sinna 10 kanti öko just pole ja mingi rakett ka mitte, aga jalgu ka ei jää kellelegi. Sisemüra on suur ja vedrustus liiga pehme ja lühikese käiguga, esiots võiks kõrgem olla, kipub äärekivi taha jääma. Eelmised autod olnud erinevad bmw-d. Sõidumugavus on sakslasel kindlasti parem, aga ameeriklase töökindlus ja lihtsus ületavad sakslast :pai: .
Lisan mõned pildid tehtud töödest, autost endast kunagi hiljem.

Autor:  azlka2 [ Kolmapäev 01 Okt, 2014 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2001 2.0 LE

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  azlka2 [ Kolmapäev 01 Okt, 2014 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2001 2.0 LE

Pilt
Tulede poleerimiseks kasutasin seda toodet:
Pilt

Autor:  azlka2 [ Pühapäev 15 Mär, 2015 10:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2001 2.0 LE

Enne talve sai tehtud korrosiooni tõrje autole :) Plaanis lisada ka gaasiseade.
Pilt
Pilt

Autor:  azlka2 [ Pühapäev 14 Juun, 2015 9:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2001 2.0 LE

Võib teema lukku panna, kuna autole sõitis sisse prügiauto, auto mahakandmisele. Uus auto olemas nüüdseks Chrysler voyager 2001 a.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/