Tänane kuupäev Reede 15 Nov, 2019 0:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Nov, 2014 23:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 266
Nonii :angry: nüüd siis lendas vist starter! Mingid releed vms klõpsuvad kui võtit keerad aga see on ka kõik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Nov, 2014 0:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
Vaata üle kõik juhtmed ja massid, kui need korras, siis idee poolest starter maha ja aku pealt ''otse'' proovida. Siis on kohe selge, kas harjad või tõmberelee küpse. Reeglina muud ei juhtugi starteriga, kui ta äkitselt ära lõppeb.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Nov, 2014 22:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 266
Tänud nõuande eest aga jah seda kõike tean ma ise ka ja tavaliselt annavad starteri vead ikka enne tasapisi märku endast enne kui "asjaks" läheb, lihtsalt ma ei viitsi enam autosid remontida, olen seda elus piisavalt teinud, leibagi teenind sellega! Põhimõtteliselt on vist jah mingi bad connect kuskil seal starteri peal juhtmetes sest kui äiapapa neid seal sakutanud oli siis oli starteri tagasi saand :) Aga kuna hoolduseni on alla 1000 km jäänud siis läheb laki tn. remonti ära ja ehk härrad seal saavad aru mis tuleb teha jne!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Dets, 2014 21:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 266
440€ väärtuses hooldust tehtud. Vahetatud õlid, filtrid, sisemised rooliotsad ja pidurite hooldus. Lisaks vahetatud kütuse surveklapp mis segas külmalt käivitamist. Voolu kõikumine oli tingitud osaliselt lisaks surnud akule ka sellest et puudu oli kütuse eelsoojendi kaitse. Ja kuna see asjandus ise vist oli lühises siis oli võetud kunagi välja kaitse kuid oleks pidanud lihtsalt asjanduse enda tagant eemaldama pistiku. Ühesõnaga see käis kuidagi läbi mingi juhtmooduli tänu millele see siis omakorda hakkaski siis voolu kõigutama. Hoolduse käigus sai otsa ka millegipärast raadio mis siis nüüd jäi remondifirmasse oma saatust ootama, sest mina olin kindel, et kui toon töötava raadioga auto hooldusese siis tahan ka selle samamoodi tagasi saada. Nu bõvaajet... Uurisin ka distantskäivituse paigalduse võimalusi. hind algab u 300€ eriti huvitav lahendus oleks see kui saaks seda juhtida mobiiliga ja poleks vaja lisapulti selleks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Dets, 2014 17:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Mai, 2014 23:39
Postitusi: 35
Millise kütusesurve klapi vahetasid? Kas selle, mis on kütuserelsi otsas ja näeb välja kui 19 polt?
Või selle, mis on kõrgsurvepumba küljes?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Dets, 2014 0:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 266
Ei tea täpselt aga kui seda varuosa näidati vilksamisi siis 19 poldi moodi see ei paistnud. Soodushind oli 103€ Nüüd igatahes käivitub tõrgeteta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Dets, 2014 15:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 266
Vahepeal pani vendi tugevus segast. Jäi puhuma üle keskmise tugevusel ja regullida ei lasknud, nuppu keerates tuled reageerisid kuid puhus ikka mühinal. Kui välja lülitasin siis puhus täie mühinaga edasi. Ilmselt oli viga relees mis kaitsmekarbis. Kuna probleem ilmnes öösel ja teepeal siis piisas antud olukorras kui vahetasin esi ja taga releed omavahel lihtsalt ära sest minuteadmistmööda mul tagumist salongiõhku kll regullida ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Dets, 2014 22:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 266
...vol.2 Tundub, et releede vahetamine võis olla kokkusattumus millegiga sest täna ilmnes jälle sama anomaalia puhuri tugevuses. Releede vahetamine enam ei mõjunud, kuid kõik kolm releed mis seal karbis samasugused on klõpsivad kui sisse/välja neid pista pesas. Ühel hetkel anomaalia kadus iseenesest. Kas on kellelgi veel sellist asja ette tulnud? Kui jah mis viga oli?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Dets, 2014 22:54 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
Panin enda omale just uued taustvalgustuse pirnid kliimaseadmele. Siis kui ploki autosse tagasi panin ja auto käima, siis ta hakkas ennast arvatavasti kalibreerima vms. Delay kiri oli ees ja luges mingeid sekundeid dislplay peal ja kui kõik sai nullu loetud, hakkas ise tööle. Proovi ära, ehk aitab, kui kliimaplokil juhe korraks tagant ära võtta.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Dets, 2014 23:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 147
Asukoht: Ida-Virumaa
See et vent töötab isegi siis, kui kliimaseade välja lülitada, oleks nagu selle resist-bloki teema (asub kindalaeka taga, suht lihtne vahetada):
viewtopic.php?f=83&t=5242

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Dets, 2014 23:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 147
Asukoht: Ida-Virumaa
Panin enda omale just uued taustvalgustuse pirnid kliimaseadmele. Siis kui ploki autosse tagasi panin ja auto käima, siis ta hakkas ennast arvatavasti kalibreerima vms. Delay kiri oli ees ja luges mingeid sekundeid dislplay peal ja kui kõik sai nullu loetud, hakkas ise tööle. Proovi ära, ehk aitab, kui kliimaplokil juhe korraks tagant ära võtta.


Kui mul automootor külm, siis tuleb delay kiri ette, loeb sekundeid, palju aega jäänud (mootori soojenedes) kliimaseadme tööle hakkamiseni.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2014 0:03 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
BadJ77 kirjutas:
Panin enda omale just uued taustvalgustuse pirnid kliimaseadmele. Siis kui ploki autosse tagasi panin ja auto käima, siis ta hakkas ennast arvatavasti kalibreerima vms. Delay kiri oli ees ja luges mingeid sekundeid dislplay peal ja kui kõik sai nullu loetud, hakkas ise tööle. Proovi ära, ehk aitab, kui kliimaplokil juhe korraks tagant ära võtta.


Kui mul automootor külm, siis tuleb delay kiri ette, loeb sekundeid, palju aega jäänud (mootori soojenedes) kliimaseadme tööle hakkamiseni.

Minu omal ei loe tavaliselt mingeid sekundeid, kui külma mootoriga käivitada. Sekundeid luges ainult siis, pirnivahetuseks kui kliimaplokil olid juhtmed tagant ära. Algul on puhur rahulik, aga kui mootor natuke soojeneb ja kliima aju aru saab, et on võimalik tuba kütta, siis lülitab puhurile päris hea kiiruse sisse. Nii, kui soe käes, muudab tuule suunda ja tõmbaba puhuri kiiruse maha. Algatuseks teeb tavaliselt klaasi puhtaks ja siis lülitab allapoole ümber. Kasutan enamus ajast automaatreziimi, väga harva suunan ise õhuvoolu ja timmin puhuri kiirust. Temp on enamus ajast 22 kraadi. Siiani pole ühtegi etteheidet klima töö kohta, tuba on väga kiiresti soe.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2014 20:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 266
Tänud vastuste eest! See deley ja sek-ide lugemine pole jah sellega seotud. Seda saab ise sisse ja välja lülitada kahenupu kombinatsiooniga. Ja kliimaploki lahtiühendamisel mul see seting paigast ära ei läinud kui raadio välja käis. Pigem panustaksin sellele kindalaeka taga olevale asjandusele! Samas olen pisut skeptiline sest see asi peaks kas töötama või mitte töötama. Mul aga aegajalt teeb trikke. Mul millegipärast automaatreziimis hoiab õhuvoolu kogu aeg jalgadele, ei lüli esialgu klaasile. Ja mina selle automaatreziimi tööga päris rahul pole, olen omanud pareminitoimivaid. Kuidagi liiga pikalt jääb tugevalt puhuma kuigi tegelt on salong juba soe (asendis LO). Kui panna temp madalamaks pisut siis kipub vahepeal jahutama hakkama minuarust, eriti kui õues kerged + kraadid. Kui mingi tund aega juba sõit käinud siis jah lõpuks tõmbab puhuri ka mingile 3.- 4. astmele, muidu kipub ikka seal 2-3 üle poole hoidma. Võibolla annab seda kuidagi ka seadistada või mingeid andureid puhastada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2014 22:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Jaan, 2013 10:46
Postitusi: 112
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55613441
GrandBlack kirjutas:
Vahepeal pani vendi tugevus segast. Jäi puhuma üle keskmise tugevusel ja regullida ei lasknud, nuppu keerates tuled reageerisid kuid puhus ikka mühinal. Kui välja lülitasin siis puhus täie mühinaga edasi. Ilmselt oli viga relees mis kaitsmekarbis. Kuna probleem ilmnes öösel ja teepeal siis piisas antud olukorras kui vahetasin esi ja taga releed omavahel lihtsalt ära sest minuteadmistmööda mul tagumist salongiõhku kll regullida ei saa.


Minul GV 2005 110kw vendiga kevadel sama teema enam vähem kas maksimum või mittemidagi. Kindalaeka taga kaks kruvi lahti teha ja ära vahetada termo andur,täpset nime ei mäleta aga oomi poes maksis 2€.Siiamaani toimib :yeehaa: .Paar kuud ennem käisin miski elektriku juures kes küsis selle vahetuse eest 25€ :ei: . Kui see tihemini juhtub siis hakkab ventika mootor ära väsima, harjad v muu mis seal liigub ja kulub. Kuna enda omal 200000 kellal siis pidi hakkama väsimuse märke näitama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2014 22:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 04 Dets, 2011 22:37
Postitusi: 67
Asukoht: Järvamaa
Leidsin sellise lahenduse. https://www.youtube.com/watch?v=BbaqvruObzM


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia