Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 23:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Chrysler GV 2.8 2006a IvarS
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Juul, 2014 23:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 14:18
Postitusi: 26
Tervitus!

Sai siis 7 kohaline vagun ostetud kuna Passat jäi väikeseks. Mahtuniversaalidest vaieldamatult parim minuarust- palju ruumi, istmed käivad põrandasse, pehme vedrustus.
Masin on esiveoline diisel ja automaat. Kaltssisu, juhiiste on elektriline, ülejäänud manuaalsed. Kõik uksed/luugid ka manuaalsed. Olemas konks ja tagumised parkimisandurid, A/C ja muu pudi-padi.
Olen kolmas omanik, auto eestist uuena ostetud ja kogu ajalugu kontrollitav.
Mis teha vaja oleks:
*tagaluugil ja mõnes kohas veel rooste, pindmine
*A/C jukerdab
*esimesed klotsid/kettad, kõik filtrid ja õlid vahetada
*parkimisandurid ei tööta


Muredest siis lähemalt, ehk keegi oskab aidata. Kui KK asendis R, süttivad parkimisanduri tulukesed(kaks ledi) ja jäävad põlema. Kui üks andur on vigane siis kogu rivi paneb segast või kuidas?
A/C probleemi kirjaldasin juba siin teemas http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=13420
Veider on see et Passat on sama väljalase 2-liitrine diisel, atm kastiga 103 kw ja liigub ikka maru hästi võrreldes GV-ga. Voya on kuidagi uimane. Muidugi on ta ca 500kg raskem ka. Ja üks veidrus on veel. Nimelt KK asendis P ei lase pöördeid üle 2500RPM. Kas see peabki nii olema või pean hakkama kuskilt mingit viga otsima?

Mõne pildikese lisan ka lähiajal.

Ivar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Juul, 2014 8:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Jõudu ;)
2,8 on ikka suhteliselt erk ja hea minekuga ;)
P asendis ongi max pöörded 2500 RPM, seda piirab elektroonika.
A/C ja peeglite osas vaata üle massiühendused.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2014 12:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Mai, 2014 23:39
Postitusi: 36
Parkimisandurite kohapealt võin öelda, et kui üks ei tööta, siis ei tööta kogu süsteem.
Ise otsin ka praegu mõistliku hinnaga andurit. Neid on olemas erinevaid. Tehases paigaldati Bosch-i omasid (sinu jutust järeldan et tehase oma, kuna ainult selle jäävad punased põlema, kui ei tööta ja kiri kompuutris "service park assist") ja mingeid aftermarketi omi.
Tehasomad on ikka tunduvalt suuremad kui teised, sellepärast ei saa hiina omi asemele panna. Tootekood on 1BG52 RXFAA ja tutikas maksab kusagil 65€. Kui mõni lammar pakuks 20-ga, siis võtaksin ära. Siiani on pakutud 35€ (krdi šaakalid). :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Aug, 2014 18:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 14:18
Postitusi: 26
Tere

Ei ole nende parkimisanduritega viitsinud tegeleda kuna auto gabariidid on juba teada/tunda, tulevikus ehk. Ära olen vahetanud õlid/filtrid nii mootoris kui käigukastis ja õhufiltri ka. Enim muret valmistab ikkagi minujaoks jõuetu edasiliikumine. Turbo sahinat on ilusasti kuulda aga masin edasi normaalselt ei liigu. Hea kui saaks mõne klubilise samaväärse vaguniga proovisõitu teha et võrrelda.
Millest see olla võiks? Ise olen mõelnud et äkki turbo(samas auto ei suitse), katalüsaator umbes?
Kus siinsed autoomanikud oma masinaid remontida lasevad, tallinnas? AB ja US Partsi kohta olen palju negatiivset kuulnud.

Ivar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Sept, 2014 13:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Mai, 2014 23:39
Postitusi: 36
No aga tule ja proovi - minuarust ta ikka uimasevõitu jah, aga noh, eelmised autod on kõik bensukad olnud, niiet võrrelda ei kannata ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Sept, 2014 21:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Mul hakkasid parkimisandurid peale kärukonksu paigaldamist jukerdama ( erinevad versioonid vilkuvatest ledidest ) Aga oluliselt harvemaks jäi see jukerdamine kui lasin pistikud WD õliga üle. Ise kahtlustan mingit halba ühendust kuskil, viga tundub tihemini ilmmnevat ka märja ilmaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Nov, 2014 18:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 14:18
Postitusi: 26
Tere

Väike tagasilöök elektroonikas. Nimelt kui suunatuld vasakule näidata siis mõnikord vilgub, mõnikord mitte. Ja kui suunda paremale näidata siis hakkab vilkuma vasak suund :tige: Kellelgi mõtteid? Äkki peaks kangi ära vahetama?

Lisan siis lõpuks kaks pildikest ka autost :)

https://www.dropbox.com/s/izm440kbcjlqgbp/IMG_1190.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/zgqfqpymmpdnzs2/IMG_1192.JPG?dl=0

Ivar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Dets, 2014 23:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 14:18
Postitusi: 26
Tere

Ei saa ju kõik ometi korras olla, igav hakkaks. Suunatulede probleemi sain lahendatud väga lihtsalt. Nimelt piisas vaid kang roolisambalt eemaldada, korra lahti teha ja kontakte puhastada ja korras ta ongi.
Ja nagu tellitud-ei läinud järgmise käivitusega auto enam käima. Tundus nagu oleks aku tühi-voltmeeter näitas 10,4 volti. Sain käivitusjuhtmetega auto käima ja mõõtsin geneka pinget,see näitas 7,9 volti. Ilmselge süüdlane on olemas. Eks homme võtan geneka maha ja näis mis saama hakkab.

Kena jõuluõhtut.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Dets, 2014 6:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Enne geneka küljest kiskumist vaata selle juhtmed üle, äkki kontakt halb vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Dets, 2014 10:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 14:18
Postitusi: 26
Mõõtsin pinget otse geneka küljest seega eeldan et juhtmed ei tohiks probleemsed olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Jaan, 2015 23:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 14:18
Postitusi: 26
Tere taas.

Vahetatud nüüd geneka vabakäigusidur(65 EUR) ja pingeregulaator (22EUR) mida tegelikult ei olekski olnud vaja vahetada aga kuna ta juba tellitud sai siis vahetasin ära ja veel mitmikkiilrihm (12EUR). Niiet viga oligi tegelikult vabakäigusiduris ja auto nüüd jälle sõidukorras.
Ahjaa, auto all jäi silma selline asi: Pilt
Asub siis täpsemalt kaasistuja istme all, põhja all. Millega tegu?
Ivar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Jaan, 2015 8:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
See on see paljukiidetud lisasoojendi, kes aitab autol soojaks minna, ette kütta või kuidas seadistatud on. Otsingus leiab selle kohta teemasid gero või webasto märksõnade all :roll:
PS. Mu enda autol muidugi pigem juhi pool....


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia