Kuna hingepõhjas olen alati olnud natuke Chryslerite fänn ja konkreetne liikur on pikemat aega ka välimuselt mulle meeldinud, siis ostsin ära. Auto mulle väga meeldib, eelmine oli mul Volvo V40 T4 ja Chr on tollest kindlasti vaiksem, mõnusam ja parem. Kiirus mind eriti ei koti. Volvo lubas nullist sajani 6 sekundit, Chrysler umbes 10. Tegelikkuses tuleb see vahe vaid kiirendusel ja möödasõitudel teemaks, tavaliikluses väga ei häiri.
Kõik tüüpvead, millest foorumis räägitakse on sellel autol olemas, peale benapaagipumba.
Kuna sain selle auto kätte põhimõtteliselt sentide eest, siis väga ei hädalda ka. Jupid Chryslerile on odavad, mõnest lammarist neid leiab ja saab vast hakkama. Esindusehindadega pole väga kursis ja nendega võiks mõni kogenum foorumlane mind ehk valgustada.
Ainukesed murekohad on hetkel karbid, millel roosteplekid ja kohati värv maas. Lasen suve tulekul need kuskil üle teha. Väntvõlliandur uus, roolivõimupump uus, mootoritihend uus ja peaks korras olema.
Pagaznikuga on hetkel samuti jebla. See pagassi lukustussüsteem on nii pehmeks paindunud, et alati pole 100% kindel, et luugi lahti saab. Praegu kombineerisin pastakakorgi abil mingi oma süsteemi sinna, aga tuleviku huvides pean ka selle uue sebima. Õnneks käib sellel tagaistme seljatugi alla ja saab vajadusel ka seestpoolt sinna ligi.
Samuti on lähiajaplaanides kõlarite vahetamine. Sisse lähevad 6x Alpine kõlarit pluss mingi väiksem bassikas pagaznikusse. Originaalmakk ja võimendi esialgu jäävad.
Seejärel tuleb kindlasti nahktuba sellele, mis on juba olemas, aga ootab soojemat aega, et sisse kruttida. Teadjamad võiks arvamust avaldada, mis lahtine pistikuga juhe seal istme all võib vedeleda. Istmesoojendus? Samuti, millega ma peaksin arvestama, et sellele viisakalt nahksisu sisse istutada.
Kevadel tuleb kindlasti poleer+vaha+ keemiline. Uurisin polerka hindasid siin ja oma suht hea tuttav ütles mulle hinnaks 75.- eurot. Pigem rendin aparaadi ja teen ise. Kemi hinnaks pakuti 55.- ja seda ma veel vaatan, kas lasen teha, või teen ise. Ise teha tundub natuke mõistlikum, sest vajalikud aparaadid maksavad seal soti ringis ja vaja võib neid alati minna.
Veljed ka lähevad ilmselt vahetusse ja uued hakkavad olema vast mingi 16". Kui kellelgi on midagi pakkuda, siis võib PS teada anda.
Kiiret sellega muidugi pole, hetkel all mingid pastlad M+S-id ja nendega saab suve veel vabalt ära sõita.
Suureks plussiks selle auto juures on see, et ta sõidab ka gaasiga. Bensiini läheb vaja vaid käivitamiseks, gaasiliiter maksab mingi 60 senti ja seega sõidan peaaegu tasuta. Hais on hetkel kohutav, aga selle peab laskma ka mõnel spetsialistil üle vaadata. Kuskilt ilmselt lekib veidi see süsteem.
Lisadest:
4x elektriaknad
2x elektripeeglid
2le poole regullitav rool
soojendusega peeglid ja vist ka esiklaas.
Püsikiirusehoidja
Konditsioneer
Kesklukk
Tehasestereo+võim+ mingid signat kõlarid (vist originaalis?)
Kindlasti jäi midagi mainimata, aga ühesõnaga suht kõik lisad on peal, mis selle ajastu autol elu mugavamaks aitavad teha. Nahk tuleb ise sisse kruttida ja automaatkasti ma ei taha.
Mingi eelmine insener on sellele ka koonusfiltri installinud, mille viskan esimesel võimalusel autost suure kaarega kaugele eemale ja panen originaal õhufiltri.
Selle elektriantenni käest, mis seal oli, oli ilmselt ka ausõna võetud, et ta poole sõidu pealt ei lahkuks või pagaznikusse kukuks. See sai nüüd automaailmast mingi 7 euro eest uus ostetud. Räme kummist vemb on küll, aga toimib.
Üldiselt tundub olevat mugav auto ja midagi sellist, mida kaubanduskeskuse parklas teiste autodega segi ei aja. Võrreldes Volvoga on tõepoolest vaiksem, pehmem ja mugavam sõita.
Kuna igapäevased läbisõidud on suured, siis omale meeldib just see ökonoomsus. Maanteel rahulikult 90km/h sõites on bensiinikulu ca 7 sajale, gaasiga mingi 8 sajale, aga kuna gaas on odav, siis ikkagi öko.
Vaatasin ka 2.5seid selliseid, aga need enamuses automaatkastiga mis ei pidavat vist väga kaua kestma.
Aga paar pilti ka.