Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=13013
Leht 3 koguhulgast 6

Autor:  zilliver [ Reede 04 Apr, 2014 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Kui rõhud õiged on siis peab ju viga anduris olema - vähemalt minu loogika ütleb seda. See peaks ju neile ka selge olema. Mida nad seal kapremondivad, kui rõhud õiged?

Autor:  m300m [ Reede 04 Apr, 2014 23:14 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Tead ma ei oska midagi õelda.
Ise raiun ka,et asi anduris aga meister ütleb korras sellega
Õlifitri süü ka pole.
Saaled pidid ka ilusad olema.
Krt muidu auto sõidab väga hästi.
Aga äkki ikkagi on õlitus sitt.?Õlirõhk kehv?
Ma ei saa juu 100% kindel olla,et nad kontrollisid rõhke.
Ma lihtsalt kaldun arvama,et asja ei viitsita süveneda ja õeldakse huupi.

Autor:  Moonwolf1987 [ Reede 04 Apr, 2014 23:30 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

kas kuskil ei kontrollita mootori rõhku v?
minupoolest seda saab teha igal pool!

Autor:  zilliver [ Laupäev 05 Apr, 2014 0:57 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Aga mine autoga kuskile teise töökotta ja vaata mis nemad arvavad.

Autor:  m300m [ Laupäev 05 Apr, 2014 10:54 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Aa või Ab?
Partsudes on isu juba ära käimisest.

Autor:  zilliver [ Laupäev 05 Apr, 2014 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Pigem siis AB :)

Autor:  m300m [ Laupäev 05 Apr, 2014 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Täna siis sõitsin autoga pikemalt.Tallinn-saue-tallinn-viimsi-tallinn.õli tule vilkumist nägin ainult korra ,kui viimsi kandis olin seisma jäänud hetkeks.
Arvan ka,et AB.
Selles suhtes,kui õlisurve mootoris oleks sitt siis põleks tuli pidevalt ühtlase kiiruseva sõites ning seistes va gaasi andes.Või eksin?

Autor:  m300m [ Pühapäev 06 Apr, 2014 14:23 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Nüüd täna ja eile olen sõitnud.õlli tuli sütunud hetkeks,kui rooli keeran siis põõrded ca 550 peale lähevad.

Autor:  zilliver [ Pühapäev 06 Apr, 2014 14:50 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Õli tuli võib ka tühipööretel põleda mootori vea tõttu, et päris nii lihtsalt seda võtta ei saa.

Üks variant on enda südamerahuks korra karter või klapikambrikaan lahti kiskuda ja vaadata, kas esineb mingit õli lima, mis neid 2.7 tapab.

Endal selle jama ajal oli ikka väga pikka sõitu vaja, enne kui andur segast hakkas peksma.

Viimsist mustamäele sõites, kuskil Magistrali juures hakkas jama pihta. Samas, kui päeval sõitsin viimsis ringi ja lasna ja tagasi polnud midagi. Kuigi ka siis oli mootor juba töösoe.

Autor:  m300m [ Pühapäev 06 Apr, 2014 15:06 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Härrad meistrid toppartsist vahetasid mul tihendid ja nende sõnul oli kõik normaakne.
Uspartsis võeti karter ära õeldi ka,et hea,
Lima või tosooliõli paska ei pidand olema.Ise ma ju kõrval polnud ning pead ka ei anna.
Pean laskma kuskil täiesti teises kohas veelkord üle vaadata laskma.

Autor:  m300m [ Esmaspäev 07 Apr, 2014 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Kuna õlituli pole põlema enam läinud siis tuli ka isu tagasi muid asju teha auto juures.Mootor oli päris must pesin selle puhtaks.
Pilt
Sai veel roostesurma lastud sinna kuhu vaja ja pigipesu tehtud ning vahatasin ära.Vaha jätan ööseks peale siis tulemus parem.

Nv üritan vaikselt värvitöödega tegelema hakkata..Niiõelda iluravi.
Ja mingi aeg plaanin käia ka silberis,las panevad kaabli külge ja lasevad mulle paberi peal välja.

Autor:  zilliver [ Esmaspäev 07 Apr, 2014 18:51 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Ilus mootori ruum nüüd, krt ise ei julge väga pesta selliseid kohti :)

Tegid vaikselt lapiga või lasid pigi aine peale ja survekaga üle?

Autor:  m300m [ Esmaspäev 07 Apr, 2014 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Pigiainel lasin toimida ja siis survepesuriga.Survepesuriga lasen kaugelt..lähedalt mitte.Siis leotusaine peale ja lasin pintsliga igalt poolt üle siis surve ja nii ta puhtaks sai,Lõpetuseks lasin suruõhuga kõik kuivaks.Aga kõike tegin äärmiselt ettevaatlikult.Elektroonika katsin kinni kilega ,et otsene vesi peale ei läheks. Mul oli oluline,et oleks potsikud notsikud puhtad ,kapott ning kereosad.Kuskile mootori taha ma pesuriga ei roninud,et sealt on pmst ikkagi must.

Autor:  m300m [ Kolmapäev 09 Apr, 2014 15:51 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Olen tähelepannud ,et nupu tuled ei põle nii akna,kui uste omadel ning nö pliidinupud(soojakeeramis jne).Mingi juhtme kala või kaitse?
Ning võtsin tagumise kõrvalistuja uksepolstri maha,et saada ligi klaasile.Aken ei käi korralikult alla.Puhastamisest ja õlitamisest peaks kasu olema.

Autor:  zilliver [ Kolmapäev 09 Apr, 2014 23:06 ]
Teema pealkiri:  Re: m300m:Chrysler Sebring 2.7 2002a

Kas sul muidu laes salongituled põlevad? Kaitsmed vaata kõik testeriga üle - hea lihtne kontrollida, äkki leiad veel midagi põnevat :)

Leht 3 koguhulgast 6 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/