Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 2:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Mär, 2014 9:35 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Antennil mast puruks või mootor ei vea?


Pole lähemalt veel uurinud.Praegu mootor ei tööta eeldan,et juhtmed tagant ära või läbi
See antenn on ka minu meelest lambikas mis külge kruvitud.Muidugi oleks küll vahva ,kui selle saaks ka tööle.Ainult aega peaks olema rohkem.:)aga kindlasti tegelen sellega.

Esmane on hetkel roostega tegelmine(ukseääred) läbivat õnneks pole ,kere on kõva ja kõik pindmine.
Sai juba vesiliivakaga üle käidud ukseääred ja Locitte super rost killeri mögina peale tõmmatud.Tundub hea asi olema.Sõbral kellel Yoyager tegi sama asja paar aastat tagasi ja rooste pole edasi roninud.Ja hiljem krunt ja värv peale.Õnneks auto on helehall vms hõbedane siis eksimisruumi on ,kui mõne teise värvi puhul(ei pea olema eriline proffi töö peaasi,et viisakas oleks).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Mär, 2014 17:30 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
m300m kirjutas:
zilliver kirjutas:
Antennil mast puruks või mootor ei vea?


Pole lähemalt veel uurinud.Praegu mootor ei tööta eeldan,et juhtmed tagant ära või läbi
See antenn on ka minu meelest lambikas mis külge kruvitud.Muidugi oleks küll vahva ,kui selle saaks ka tööle.Ainult aega peaks olema rohkem.:)aga kindlasti tegelen sellega.

Esmane on hetkel roostega tegelmine(ukseääred) läbivat õnneks pole ,kere on kõva ja kõik pindmine.
Sai juba vesiliivakaga üle käidud ukseääred ja Locitte super rost killeri mögina peale tõmmatud.Tundub hea asi olema.Sõbral kellel Yoyager tegi sama asja paar aastat tagasi ja rooste pole edasi roninud.Ja hiljem krunt ja värv peale.Õnneks auto on helehall vms hõbedane siis eksimisruumi on ,kui mõne teise värvi puhul(ei pea olema eriline proffi töö peaasi,et viisakas oleks).



Vaatasin seda antenni teemat..Raadiost tuleneva juhtme külge on pandud lihtsalt mingi tavaline antenn..Mootor on välja kakutud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Mär, 2014 18:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Mul endal on mast puruks aga ei leia kuskilt uut masti või antenni süsteemi tervikuna, universaali ka ei taha toppida :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Mär, 2014 21:02 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Jah tervet asja keeruline.Suht 70% sebringutel ei tööta need


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Mär, 2014 11:54 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Niiviisi.vaatan ,et auto alt ikka näha natuke väsket õlijleke kohti ning jahutusvedeliku loik all.Õlipanni juures need tilkumised ja leke kohad näha. Kui auto ostsin oli ka leked olemas ning siis vahetasin ära klambrikaanetihendid ning coolant air jubina.
Toppartsis.Kas nüüd peaksin tagasi viima või otsima viga mujalt?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Mär, 2014 13:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mul sama asi, et jahutusvedeliku tilgad all... Samas on vahetatud ka termostaadi korpuse tihendid...
Ise pole autoall veel roomanud, ning lekkekohta kindlaks teinud aga tilgad on radiaatori all oleva plastikupeal... samas radiaator kuiv.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mär, 2014 15:58 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Jahutusvedeliku lekib suht korralikult.
Lekke kohta ei leia.
Sai ka õlirõhu andur vahetatud(A-osa) Usparts.
Õlituli nüüd põleb täielikult ennem ainult väreles(kumas).

Mu on autol kõik tiptop aga need asjad.Sõita ei julge lihtsalt.
Tahaks pisivigu tegema hakkata no tundub,et lükkuvad need asjad edasi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mär, 2014 16:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
USParts andis sulle põleva tulega auto tagasi? :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mär, 2014 22:17 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Nu külma mootoriga polnud midagi.
Täna läks põlema.mopari andur


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2014 8:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Minul nad kus juures alguses vabandasid, et kiire oli ja polnud aega soojaks lasta. Et tavaliselt nad ikka ka nii kontrollivad :)

Pealse seda kõik anduri vahetused mis nad teinud, on ilusti soojaks mootor lastud :)

Mine anna neile masin tagasi ja las teevad korda oma kulude ja ajaga :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2014 12:02 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Arvan,et vahetasid anduri ja kontrollinud seda soojamootoriga.Lasen neil õlisurvet ka kontrollida.Ning vaadaku tosooli lekkw koht ka välja


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2014 16:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Isiklikult käib jubedalt närvidele, et mehaanikud oma tööd nii "üle mu**i" teevad viimasel ajal.

See veel peaks neile nii tuttav viga olema, mida võiks korralikult kontrollida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2014 16:51 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Isiklikult käib jubedalt närvidele, et mehaanikud oma tööd nii "üle mu**i" teevad viimasel ajal.

See veel peaks neile nii tuttav viga olema, mida võiks korralikult kontrollida.




Ise mõtlen sama.Sinu autogi käis seal sama asja pärasr aga midagi sellest õppust ei võetud.
Tundub,et tööd nii palju ja lubavad endale üle m...i tööd.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2014 19:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Minu ees veel vabandati, "et kahjus ei jõudnud kontrollida kohe ja pärast läks meelest ära. Aga muidu alati oleme selle üle kontrollinud." :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Apr, 2014 21:27 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Nii sai siis tagasi viidud täna Uspartsi ja uuriti nende jutujärgi põhjalikult.
Tosooli lekest saadi jagu. Aga õli tuli jätuvalt põleb.Seal nende juures mõistagi ei põlenud.Olid mõõtnud ka rõhud ära ja kõik pidi nagu hea olla.
Tuluke hakkab põlema muidugi siis,kui pöörded nagu lähevad tibanatuke alla poole tühikäigust ja seda kõik soojamootoriga.
Ma ei tea helistasin tagasi,et viga alles.Hakkati rääkima mootori kapremondist.(1000-1200e) :shock:

Kahju,et ma kõiki asju ise ei oska. Palju närve,aega ja raha on kulutatud selle peae. :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia