Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 5:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 20 Dets, 2013 22:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Auto liigub Saaremaal ja sees on must nahk. Hinnast parem ei hakka rääkima :D Aga ütleme nii, et oli väga hea diil :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Dets, 2013 22:50 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Täitsa usun,et hea diil.Praegusel ajal saab päris hea hinnaga kätte neid 300me.Hammasrihm vahetatud autol?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Dets, 2013 23:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Rihmad rullid, veepump, õlid ( gulf), käigukasti õli vahetatud 3000 km tagasi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Dets, 2013 16:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Panen siis mõne rea auto tegemistest ka siia, et siis pärast hea lugeda. Hetkel siis küsimärgi all aku korrasolek, summuti tahab keevitamist ja piduriklotsid vahetamist. Tuleb üles leida ka esisillas olev kolin! Pühadesõidud praeguseks tehtud, käivitamisprobleeme ei ole enam olnud. Akuklemmi eemaldades kadus ka mootorituli ja pole siiani veel tagasi tulnud.

Pean tegema ka väikese paranduse, rooli küljes mul maki nuppe siiski ei ole, on ainult cruiisi omad, sellest tulenevalt tahaks teada, et mida see coast nupp teeb?

Kuna peale akuklemmi maha võtmist oli vaja ka kompul asjad paika saada, kraadid celisuseks ja miilid kilomeetriteks avastasin ka muid huvitavaid asju mida see kompu näitab :)
Ennist arvasin, et ainult välistempi ja kilomeetreid. Kütusekulu üllatas küll maanteel positiivselt. Cruiisiga 7 sajale ja linnas tiksus seal 12-13 vahel. Spidokas aga näita aiateibaid. Sai hädasunnil 55 kõrgusega rehvid alla nüüd valetab 10-12 km/h.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Dets, 2013 16:08 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Coast nupuga saad sa kiirust vähemaks lasta mis järel jääb kiirus püsima.
Sõidad ntks 70km/h cruisega ja vajutad coast siis kiirus alaneb ja jääb sinna pidama nii kaua,kui nupu peal hoiad


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Dets, 2013 23:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Üks nupp veel tundmatu aga hetkel ei mäleta mis seal peal kirjas oli, asub ta RESUME üleval?
Ootaks ka siiani vihjeid õhufiltrikopsiku eemaldamiseks vajalike tööriistade kohta. Saaks niipaljugi teada, et mis imelik koonus teda seal kinni hoiab? Võibolla saab mõne toruvõtmega ligi ja lahti väänata, siis millegi muu mõistlikumaga asendada mille tarbeks ka võtmeid leidub?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Dets, 2013 10:26 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
accel/resume nupp? Kiiruse lisamise/Kiiruse jätkamise nupp.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Dets, 2013 10:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
m300m kirjutas:
accel/resume nupp? Kiiruse lisamise/Kiiruse jätkamise nupp.




Tänan. Nüüd on see asi ka siis selge :) Ma just ise mõtlesin, et päris kummaline, et ei saa roolilt kiirust lisada ja alandada. Teistel masinatel on olnud siiani lihtsalt pluss ja miinus nupud :) Sellel siis sellised nimetused.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Dets, 2013 12:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
-Ghost- kirjutas:
Üks nupp veel tundmatu aga hetkel ei mäleta mis seal peal kirjas oli, asub ta RESUME üleval?
Ootaks ka siiani vihjeid õhufiltrikopsiku eemaldamiseks vajalike tööriistade kohta. Saaks niipaljugi teada, et mis imelik koonus teda seal kinni hoiab? Võibolla saab mõne toruvõtmega ligi ja lahti väänata, siis millegi muu mõistlikumaga asendada mille tarbeks ka võtmeid leidub?



Ühtegi tööriista peale oma käte vaja pole.
Täitsa tõmmates tuleb see kopsik sealt ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Dets, 2013 12:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
martint kirjutas:
-Ghost- kirjutas:
Üks nupp veel tundmatu aga hetkel ei mäleta mis seal peal kirjas oli, asub ta RESUME üleval?
Ootaks ka siiani vihjeid õhufiltrikopsiku eemaldamiseks vajalike tööriistade kohta. Saaks niipaljugi teada, et mis imelik koonus teda seal kinni hoiab? Võibolla saab mõne toruvõtmega ligi ja lahti väänata, siis millegi muu mõistlikumaga asendada mille tarbeks ka võtmeid leidub?



Ühtegi tööriista peale oma käte vaja pole.
Täitsa tõmmates tuleb see kopsik sealt ära.



Suurimad tänud info eest. Lähen katsetan siis varsti järgi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Mär, 2014 2:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Aug, 2013 0:15
Postitusi: 12
Tegemist siis minu vana autoga. Mina ostsin siis oli hammasrihm lennanud. Panin uue hammasrihma, pumba, rulliku. Veel vahetasin tagumised amordid, õli ja filtrid. Hea näha et ikka liigub veel


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Apr, 2014 8:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Nii, aega parasjagu mööda läinud ja chrysleriga pole sõita saanudki. Nüüd sai siis teised masinad maha müüdud ja hakkan temaga tegelema. Praegu seisuga siis pandud peale uus aku Bosch, lihvisin tulesid ka natuke läbipastvamaks aga arvatavasti lasen selle töö profesionaalidel lõpuni viia, päris õiget tlemust siisiki ei saanud. Tellisin kotitäie jubinaid ka, vahetusse läksid siis kõik piduriklotsid, esimesed sillapuksid, vasak välimine rooliots. Lähiajal peaks ette võtma ka õlivahetuse. Aega veel on aga võiks ta siisiki ära teha, sest õli on koguselt sutsu palju millegipärast ja vähe tumeda võitu on ka. Praegu vaevan pead selle üle, et mis õli seal kastis võiks olla. Ilus punane teine aga natuke vähevõitu. Väidetavalt ka vahetatud hiljaaegu aga ühtegi paberit mul selle kohta ei ole, et kontrollida saaks mis mark ja mudel, et juurde valada. Kui nüüd selgust ei saa siis peab vist kogu kastiõli ära vahetama. Kui keerulise protsessiga tegemist on? Oskab keegi ehk nõu anda. Samuti vaevab endiselt õhuleke aga ei ole netist veel pilte leidnud selle 3,5l mootori kohta ilma sisselakseta. Susin on seal kollektori all küll päris tugev aga ühtegi vaakumvoolikut ma sinna minemas küll ei näe! Ei tahaks tühja lammutada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Apr, 2014 11:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
asja lähemalt uurides tundub, et tegu in mingisuguse klapiga mis õhku läbi pahisab (silmaga ei näinud aga hääle järgi tundus), sest peale mingit klõpsu läheb see õhu susin kõvemaks ja siis jälle vaiksemaks. Mootoripöörded ka kõiguvad ja kohapeal 3000 pöörde juures pedaaliga tuuritades hakkas puterdama?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Apr, 2014 7:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Käigukasti olen mina pannud Mopari ATF+4.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Apr, 2014 8:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Kas on ka mingi oht, et õlid ei segune kui näiteks n pandud kasti enne hoopis atf 3 ja mina lisan 4? Mis vahe neil üldse on või mis variandid võivad veel seal kastis olla? Õli ise tundub väga puhas ja korralik kuigi ma ei tea kas kastiõli üldse läheb mustaks :) Mida mootorisse soovitate panna?

Küsiks veel sellist asja, et mulle tundub sisselaksele (õhulugejale) lähenemiseks lihtsam viis võtta maha kojamehed ja esimene plastik. Kollektorit ennas ehk pole vaja maha võttagi, leiab selle õhulekke ehk ka niisama üles? Või kas on ette tulnud kellegil sellist asja, et õhuleke on just kollektori ja kaane vahelise tihendi purunemise tõttu. Eile proovisin mutri võtmega kõik kollektoripealsed poldid üle, mingit pinget neil küll peal ei olnud sai rahulikult paar tiiru otsa keerata enne kui raskeks läks. Aga hääle järgi siiski midagi paremaks ei läinud ja õhu pahin läks läks mingi klõpsu järel tugevamaks ja siis jälle vaiksemaks mis loogika kohaselt viitab mingile klapile mis aegajalt sulgub ja siis jälle avaneb. Samuti paneb mind imestama jahutusventikas. Alustab ta tööd juba suhteliselt varakult kui mootori temperatuur ei ole veel jõudnud töötemperatuurini... Ei tööta koguaeg aga aegajalt lõitab ventika järgi ka enne kui temperatuur jõuab normi. On see tegevus normaalne?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia