Päevakorras endisel kasti õli vahetus, vaatasin seda linki kus antud kogused kas kigukasti läheb siis tõesti korraga 9,4 l õli sisse? Mingist teemast lugesin, et kogu õli niikuinii kätte ei saa ja vahetusse läheb umbes 5 liitrit. Ei aha endale mingit vaati kuurinurka seisma ka osta. Võtaks ikka niipalju kui vaja on. Filtri kohta pole veel siiani head pakumist saanud, varuosa müüjad on natuke uimased reageerima päringutele
Ja siis üks huvitav küsimus veel, et mis asi, milleks ja kus kohas asub käigukasiti diferetsiaal, seal oleks ka vaja vist miskit vahetada? On see protseduur ka keeruline või sama lihtne kui käigukasti õli vahetus?
Käigukast, just kuuma mootoriga tahab jõnksu teha käiguvahetamisel aga seda ainult vahest. Ja käiku sisse pannes ka läheb vahets kolksuga/jõnksuga mitte ühtlaselt? Võib oletada, et see kastiõlivahetus mis väidetavalt mingil lähiajal ca 10 000 km ringis on tehtud on siis ka ilma filtri vahetuseta tehtud ja filter hakkab umbe minema.
Ja siis see sooja mootoriga käivitamise teema? Äkki on keegi kokku puutunud sellise asjaga või on see täiesti normaalne. Töösooja mootoriga käivitades käivitub auto poolest pöördest ja madalatel pööretel. Ehk siis pool pööret võtmega ja juba käib seal oletatavasti 600-700 pöörde kandis ja siis tõusevad tühikäigu pöörded normi (tagumiku tunnetuse järgi täpseid numbreid ei tea praegu öelda).