Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 17:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2014 8:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Mai, 2007 14:22
Postitusi: 127
Asukoht: Tallinn
Enamasti meil teenuseid pakkuvad firmad kasutavad hermeetikut. Ka manualis oli mul kenasti joonis, kuidas hermeetikuga uuesti katta kaas ja alla kruvida... 300 m'l siis 2001 3.5L mootoriga isendil.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2014 11:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Ets siis võib võtta inult filtri, mulle pakuti koos tihendiga. Oskab keegi soovitada mis firmadest veel küsida või kus kohast tavaliselt chryslerile hea hinnaga jubinaid saate?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2014 12:41 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Kolmapäev 04 Dets, 2013 16:51
Postitusi: 141
http://www.eurol.com/en/37-products/54-advisor/1-SprHcQJkeo1SLgZLIheeEv1jAE6ouLXrqqqHqHj0OFe2CVz5.html
Palju kuskil midagi sees on .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2014 12:49 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Kolmapäev 04 Dets, 2013 16:51
Postitusi: 141
-Ghost- kirjutas:
Ets siis võib võtta inult filtri, mulle pakuti koos tihendiga. Oskab keegi soovitada mis firmadest veel küsida või kus kohast tavaliselt chryslerile hea hinnaga jubinaid saate?


Kus sa asud ise ?
Tartus on http://premiumparts.ee/


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2014 13:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Ma asun ikka endiselt saarepeal. Aga postiljonid toimetavad :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Apr, 2014 7:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Päevakorras endisel kasti õli vahetus, vaatasin seda linki kus antud kogused kas kigukasti läheb siis tõesti korraga 9,4 l õli sisse? Mingist teemast lugesin, et kogu õli niikuinii kätte ei saa ja vahetusse läheb umbes 5 liitrit. Ei aha endale mingit vaati kuurinurka seisma ka osta. Võtaks ikka niipalju kui vaja on. Filtri kohta pole veel siiani head pakumist saanud, varuosa müüjad on natuke uimased reageerima päringutele :)
Ja siis üks huvitav küsimus veel, et mis asi, milleks ja kus kohas asub käigukasiti diferetsiaal, seal oleks ka vaja vist miskit vahetada? On see protseduur ka keeruline või sama lihtne kui käigukasti õli vahetus?

Käigukast, just kuuma mootoriga tahab jõnksu teha käiguvahetamisel aga seda ainult vahest. Ja käiku sisse pannes ka läheb vahets kolksuga/jõnksuga mitte ühtlaselt? Võib oletada, et see kastiõlivahetus mis väidetavalt mingil lähiajal ca 10 000 km ringis on tehtud on siis ka ilma filtri vahetuseta tehtud ja filter hakkab umbe minema.

Ja siis see sooja mootoriga käivitamise teema? Äkki on keegi kokku puutunud sellise asjaga või on see täiesti normaalne. Töösooja mootoriga käivitades käivitub auto poolest pöördest ja madalatel pööretel. Ehk siis pool pööret võtmega ja juba käib seal oletatavasti 600-700 pöörde kandis ja siis tõusevad tühikäigu pöörded normi (tagumiku tunnetuse järgi täpseid numbreid ei tea praegu öelda).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Apr, 2014 20:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kui jõnksu teeb paigal olles käiku sisse pannes, siis üldjuhul on väsinud kastipadi selle põhjuseks.

Õli vahetusega võid selle soojamootoriga jõnksatamise vähemaks saada küll aga see rohkem selline õnne asi.

Õli koguse saad teada manualist, palju see tava vahetuse kogus on. Dünaamilise vahetuse korral, mida ka Eestis tehakse mõnes kohas vahetatakse ära terve kogus, turbiinis olev jne. Samas, kui auto elujooksul vahetusi korralikult tehtud, ei ole sellel mõtet.

Kui sa mõtled tagasilla diffrit, siis eks seal peaks ka seda õli vahetama :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Apr, 2014 22:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
See jõnksutamine ( ehk siis läheb nagu kolksuga sisse nii, et raputab autot ka natuke)on vahest ja just sooja mootoriga kohapeal aga üldiselt vahetab sõiduajal rahulikult aga mulle tundub, et natuke uimaselt. Kui keeruline see kasti patjade vahetus on ja mis need padjad ka maksavad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Apr, 2014 14:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Samas kui siin nüüd natuke ringi kolada ja uurida siis võib sellel jõnksutamisel ka muu põhjus olla, mingid sensorid jne. Kuidas siis see asi kindlaks teha :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia