Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 23:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 08 Aug, 2014 0:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tänase seisuga siis sai pigimatt oma koha uue ukse sees ning polster tagasi pandud, määritud ka klaasitihendid silikooniga, et klaas hästi ikka libiseks.

Pühapäeval üritaks siis tiiva ära vahetada. Loodetavasti B-osa tiib sobib täpselt :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 08 Aug, 2014 19:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Uks hakkab roostetama seest poolt... mitte väljapoolt.
Seega tee kindlasti roostetõrje ära ka seest poolt...

No ütleme, et mul on sama uks enam vähem sarnase rooste kahjustusega... päris jube paistab välja. Seda roostet pole lihtsalt mõtet hakata parandama...
Siis peaks kogu selle osa välja lõikama ja uue pleki koos valtsiga ehitama... odavam on uus uks soetada.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Aug, 2014 10:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Nii palju, kui ma Sebringuid näinud olen, on enamusel parem tagumine uks umbes paar millimeetrit kerest eemal, ei suru vastu tihendit korralikult. Ühesõnaga kogub niiskust jms jama sinna vahele.

Tundub, et selline tehase tootmis viga...

Ürita leida parem roostevaba uks, kuna vanal hakkab kindlasti keevituse kõrvalt jälle edasi roostetama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Aug, 2014 0:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Täna sai tiiba vahetatud - kõvasti jubedam tegevus minu jaoks, kui ukse vahetus :D

Vana tiib roostes mõnusalt ühestkohast tagant poolt. Eest poolt siis mullitas tule juures olev alumine nurk.
Pilt


Ilma tiiva ja logarita:
Pilt

Pilk akule:
Pilt

Uus paigas:
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Aug, 2014 17:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna viimasel ajal raadio sahises tihti, eriti Viimsi kandis, asendasin purunenud antennimasti uue universaal süsteemiga.

Vana vs uus:
Pilt

Paigas (vaja veel kaablid viisakamalt kinnitada):
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Aug, 2014 22:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuidas selle rattalaagriga oligi, kui keeran vasakule ja hääl ära kaob, siis on parem pool läbi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Aug, 2014 21:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
159k sai täis ning ees ootas hooldus:
Pilt

1. Uus õli sisse koos filtriga

2. Vasak esimene laager - hakkas paar nädalat tagasi undama
Pilt

3. Uued kettad ette peale - eelmised kettad läksid umbes 2 kuuga kõveraks.
Pilt

4. Klotsid ja peale ning korras
Pilt

Mingi hetk oleks vaja supporti uusi bracketeid, kuna vanadel on klotsid keskele kulunud "kausi".


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Okt, 2014 16:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna närv on püsti kurdan ka siia:

Sai täna siis ÜV käidud, et saab asjaga ühele poole - leiti aga et märtsis vahetatud esimese vasak alumine õõtsa tagumine kinnitus on liiga suure lõtkuga. Õnneks tuli AB nii palju vastu, et võtsid homseks mind vahele, et selgusele saada, mis seal juba läbi.

6 kuud kestab jupp, t**a :tige:

Samas midagi ei kolksu jne, äkki ongi B ja A osadel erinevad lõtkud? (parem pool on originaal veel ja liigub vähemalt poole vähem edasi-tagasi)

Kui nüüd öeldakse, et see on ok, siis hakkab mul tore vaidlus ÜV tüübiga :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Okt, 2014 11:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Suured tänud AB´le :synna2: kes hommikul mu auto vahele võtsid ning üle vaatasid selle õõtsa puksi. Nemad midagi probleemset ei leidnud, B osa pidigi pehmem olema.
Kirjutasid mulle siis paberi, et sild üle vaadatud ning "tegemist pole jaapani ralli autoga".

Sai siis see paber ÜV tüübile ette antud ja peale enda ette vihast pomisemist kirjutas mulle dokid valmis.

Järgmine kord väldin Viimsi ÜV putkat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 13:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kust leida armatuuri pirne, mis temp bloki sees? Kahjuks see pirn sealt plastiku seest välja ei käi.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 14:26 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Kust leida armatuuri pirne, mis temp bloki sees? Kahjuks see pirn sealt plastiku seest välja ei käi.

Pilt



Käib küll.Endak sama asi tehtud.Pirnid vahetatud.Pisikene kahe niidiga pirn läheb sisse.Proovi pirn välja tõmmata.Usu mind tuleb välja ja pärast paned uue pirni tagasi samase nö soklisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 15:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Alt vaadates on need jalad painutatud klemmide vahele, mina ei jõua seda sealt välja tõmmata, veel vähem ei saaks ma seda uut sinna vahele :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 15:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Pilt

Nagu näha siis pirni jalad pööravad ära sinna vasest klemmide taha. Ma neid klemme tervena sealt ära ei saa vist, kruuvariga vaikselt siin kangutan siin :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 15:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Mis see pirn muidu on, 12v või 6v?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 15:37 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Mis see pirn muidu on, 12v või 6v?


12V oli vist.
Aga ma läksin pirn näpus poodi ja oligi olemas.Fixusest sain veel.oomipood mind aidata ei saanud.

Aga mul oli tulid päris lihtsalt ära..muidugi pirn jalad pudeneisd näpuvahel ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia