Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 19:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tere kõigile,

Sai siis ka minu koduõuele toodud Sebring.

Auto siis ostetud Pärnust, kasutajalt "Luuser". (Aus ja meeldiv müüja ning inimene :)

Esmased tööd, mida kohe homme tahan töökojale ette anda oleks vasakul ees oleva stabika ülemine kinnitus. (arvatavasti on viga selles). Kindlasti tahaks ka uue õli nii enginesse kui ka kasti panna.

Täna hommikul hakkas ka auto V8 häält tegema, selgus, et peale kollektorit edasi jooksev toru üleminekul oli üks kahest poldist katki murdunud, jubin oli ikka mõnusalt roostes ja keskelt jube peenike, sellest ka siis purunemine. Loodetavasti saan selle ka homme korda.

Pilte lisan ka mingi päev, nüüd juba nii pime väljas, et ei jõudnud teha.

Tööd:

*Auto väljast puhtaks pestud - sai sõber külla kutsutud, kes leotas ja loputas auto puhtaks.
*Tihendid silikooniga üle käidud.
*Rooste täpid käidud üle roostemuunduriga - homme peab veel paar kohta karpidel mastiksiga üle käima.
*Üritan ka lähipäevadel salongi puhtaks teha ja naha hooldusvahenditega üle teha.

Ootan väga teie soovitusi ja ideid :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 22:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Jõudu ja kainet meelt - kohe ei tasu paanikasse sattuda, kui midagi juhtub.

Aga panen siia ka masina eelmise teema:
viewtopic.php?f=1&t=4629

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Okt, 2013 19:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sai siis mõned pildid klõpsitud enne pimedat.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tehtud sai ka küljekarbid mastiksiga üle, et soola vastu natuke rohkem kaitset saada.

Nädalavahetusel on plaanis tagant pagassi luugi pealt kleeps ära saada, asi ikka päris kinni ja peab fööni vms kuumutama hakkama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Okt, 2013 9:06 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Ilus auto,jõudu ja edu.
Kui kleepsu eemaldama hakkad siis kasuta selleks termopuhurit või laena naiselt fööni:D
Eemaldamisel pead ettevaatlik olema,et laki ja värvi kuumaks väga ei lase muidu tõmbad kleepsu koos värviga.Kui läheb õnneks saad kleepsu koos liimiga kätte,kui mitte siis aitab pigileotus aine või liimi aine liimist lahti saada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Okt, 2013 19:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Oleks ma seda teadnud, et see kleebis nii raskelt maha tuleb siis tõenäoliselt seda seal ei oleks. Tegemist ei ole tavalise kleebisega vaid sellise plastikust kujuga mille all oli liimi kiht. Ole jah ettevaatlik.
Kui lugesin seda V8 juttu siis meenus, et naine mingi aeg tagasi korra isegi mainis seda häält. Oli mingil päeval natuke teistmoodi olnud aga panin selle lihtsalt tuule jms koosmõjude arvele. Ka ülevaatusel seda ei märgatud.
Lugesin ka muret termostaadiga kuid arvan, et sellega on kõik ok ja vahetama sa seda ei pea. Küll aga võiksid vahetada tosooli sest mina seda teinud ei ole. Kes teab kui vana see olla võib. Muide Sebring soojeneb üles kiiremini kui nt minu tööauto Škoda Octavia.

Muretuid kilomeetreid! :hi:

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Okt, 2013 21:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tänud toredate soovide eest! :)

Täna hommikul läks siis auto TopPartsi sarniiri vahetusse, kui pealelõunat järgi läksin oli autol vahetatud terve õõts ära - küsisimuse peale, et mis nalja te teete öeldi, et sarniiri polnud enam võtta ja pandi õõts. Kuna kokkulepe oli sarniiri vahetuse peale sain ma õõtsa sarniiri hinnaga, samuti sain 30€ krediiti, kuna algselt kokkulepitud ajast tehti tööd kauem. (millegipärast ei saanud nad summast tunnihinda maha võtta).

Kolin on aga alles ja väga-väga läbi pidid olema stabika kondid, mille ma katsun nüüd ise nädalavahetusel ettevõtta.

Kas keegi seda ise ette võtnud? Ootan soovitusi :)

Leiti ka õlirõhuanduri leke üles - selle lasen järgmine kuu koos õlivahetusega ära vahetada.

Nädalavahetusel katsun ka istmed ära hooldada, et pakane liiga ei teeks :)

Kollektori ja sumpsitore kinnituse üks pool lagunes arvatavasti mul laupäeval linnas mööda augutänavaid sõites :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Okt, 2013 21:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ülemist šarniiri saab vahetada väga kiiresti:
ratas alt, amordi püstiku kahvli polt alumisest õõtsast lahti, ülemise šarniiri küljest eraldada püstsammas (front SUSPENSION CROSSMEMBER), kapotialt amordipuki poldid lahti ja kogu püstak tuleb auto alt ära...
Seejärel kasutada pressi ja vana šarniir välja ning uus asemele, see järel amordipüstak tagasi - kogu moos.
Kogu ajakulu ~15 - 25 min ;)
Aga kui kogu ülemine õõts vahetati no hea seegi... kuidas see ajakulu suurendab.... ainult pressi asemel lahti keerata kaks polti...

Kindlasti lase üle vaadata ka alumise õõtsa tagumised puksid - need kipuvad läbi minema.
Stabikakonte on lihtne vahetada - kui keerates lahti ei tule kasuta rellakat...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Okt, 2013 23:23 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Stabika konte vahetades tõsta auto mõlemad esirattad maast lahti. Kui ainult ühe nurga tõstad, siis stabikas jääb pingesse ja vana veel saad kuidagi küljest ära, aga uut külge ei saa. Nagu HMM vihjas, kui lahti ei tule, lõika relakaga mutri tagant läbi ja saad vähese vaevaga kätte.
P.S. soovitan osta pudel tõrvasprayd, sellega kõik poldid ja mutrid ära määrida. Siis pole tulevikus kunagi probleemi asjade lahti saamisega.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Okt, 2013 23:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
2' es töökojas tuvastati, et vasak sarniir ja mõlemapoole kondid läbi, vasak pool kohe väga, paremaga pidi veel kannatama. Sealt pole kolinat ka kuulnud, kui nüüd ikka kolin jääb siis lasen alumise õõtsa tagumised puksid üle chekata :)

Kuidas need stabika kondi otsad varda küljest ära käivad? Mingi vindiga sisse keeratud?

(Vahetan sellist asja esimest korda, äkki väga loll küsimus)

E: Tõrvasprey täitsa olemas, tänud :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Okt, 2013 23:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
zilliver kirjutas:
2' es töökojas tuvastati, et vasak sarniir ja mõlemapoole kondid läbi, vasak pool kohe väga, paremaga pidi veel kannatama. Sealt pole kolinat ka kuulnud, kui nüüd ikka kolin jääb siis lasen alumise õõtsa tagumised puksid üle chekata :)

Kuidas need stabika kondi otsad varda küljest ära käivad? Mingi vindiga sisse keeratud?

(Vahetan sellist asja esimest korda, äkki väga loll küsimus)

E: Tõrvasprey täitsa olemas, tänud :thumb:

Sebringu kohta ei oska peast öelda, aga tavaliselt on stabika vardast auk läbi ja kondi ots on sealt läbi ja mutriga kinni. Kui uued kondid ära tellid ja kätte saad, siis on sul kohe pilt selge, mis moodi nad kinni on. Tegelikult ei ole seal keerulist midagi.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Okt, 2013 9:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Seda kolinat teeb vasak kont ja kui ma õieti mäletan siis on see selline vidin http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... cc=1384433
Nagu näha siis ka ka õlilekke tekitaja arvamine läks täkke.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Okt, 2013 11:02 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei ole selline vidin mis Luusrei pildil... vaid hoopis selline:
Pilt
kondid on siis esimeses reas keskmine

Veermiku osade loetelu:
Esmene rida: parem välimine rooliots, sisemine rooliots, stabikakont, 2x eesmine/ja/või tagumine ülemine sharniir
Tagumine rida - esiratta laager ja stabikakont

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Okt, 2013 14:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Nüüd ma olen küll segaduses :shock:
Lase kindlasti üle kontrollida enne kui midagi vahetama hakkad. Mäletan, et see kolks oli kuulda ainult siis kui vasaku esiratta juures koputati alt üles mingi liigendi pihta. Kolks ise kostus kuskilt ülevalt masina põhja juurest. Ja sealt ülevalt see osa vajaski vahetust.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Okt, 2013 18:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuna TopParts tuvastas ainult sarniiri ja kondi kolksu, siis võtsin täna 1 kondi ära, proovin homme sõbraga ära vahetada.

Ainuke, mis seal minu arust üleval veel kolksuda saaks oleks amordi läbilöögipuks aga krt seda oleksid nad ka pidanud kontrollides kuulma.

Kont ise on jah selline nagu Hmm oma pildil näitab :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Okt, 2013 15:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kolina asi siis korras: kont nii läbi, et stabika varras peksis vastu alumist õõtsa.

Parema poole üritan ka mingi nv ära teha, kui väga külmaks ei lähe.

Sai siis pool 11 hakatud tungiga autot üles tõstma ja pool 2 alla lastud: sinna vahepeale kulus palju roppe sõnu ja enda käte puruks tõmbamisi :D

Vanal nimelt siis USA võtmetega külge pandud ja 18 lehtvõtit ega 5,5 kuuskanti polnud kuskilt võtta.

Õnneks pärast rooliotsa lahtivõtmist pääses relakaga nii ligidale, et sai vana maha lõigatud ja uus oli juba euro mutritega :)

Tore oli vaadata, et rooliotsad jms asjad olid suht uued, samuti paistis ka amort suht värske, kuna oli suht puhas ja kirjad ka peal veel kleepsuna :)

Sai nüüd veel see "elevandi" kleepsust lahti, istmed nahapiimaga läbi immutatud ja armatuur salongi vahendiga üle tehtud. Samuti sai sõbra kingitud "new car smell" oma kohale pandud Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 180 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia